Ειδησεογραφικό Δίκτυο :: Εκπαίδευση Εργασία Επιχειρηματικότητα

Forum | Mobile | SiteMap | RSS | Διαφήμιση | Επικοινωνία 

Αρχική » Ειδήσεις » Συμβαίνουν RSS Κατηγορίας

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Εισαγωγή στα ψηφιακά εργαλεία γνώσης-Ψηφιακή βιβλιοθήκη

Diorismos.gr
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Εισαγωγή στα ψηφιακά εργαλεία γνώσης-Ψηφιακή βιβλιοθήκη
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Εισαγωγή στα ψηφιακά εργαλεία γνώσης-Ψηφιακή βιβλιοθήκη

σχόλια | A+ A-    Αποστολή Εκτύπωση

Εισαγωγή στα Ψηφιακά Εργαλεία Γνώσης. Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Κέντρου Ελληνικών Σπουδών Ελλάδος του Πανεπιστημίου Harvard (ΚΕΣ)
Το ΚΕΣ στο πλαίσιο της συνεργασίας του με την εκπαιδευτική κοινότητα, προσφέρει το πρόγραμμα
Εισαγωγή στα Ψηφιακά Εργαλεία Γνώσης. Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Κέντρου Ελληνικών Σπουδών (Μέρος Ι και Μέρος ΙΙ).

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες του γυμνασίου και του λυκείου και προσαρμόζεται στην ηλικία των συμμετεχόντων. Στόχος είναι να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες τον
τρόπο λειτουργίας μιας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης και να εξοικειωθούν με την Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Γεώργιος Δ. Βερναρδάκης του Κέντρου, η οποία αποτελεί πύλη ηλεκτρονικής πρόσβασης στις
δεκάδες βιβλιοθήκες και βάσεις δεδομένων του Πανεπιστημίου Harvard.

Η δομή του προγράμματος περιλαμβάνει:
• Σύντομη παρουσίαση των δράσεων του ΚΕΣ και του Πανεπιστημίου Harvard, μέσα από ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό και με τη χρήση βιντεο-προβολέα. Πλοήγηση στο διαδίκτυο, σε επιλεγμένες
ιστοσελίδες, όπως αυτή του Κέντρου Ελληνικών Σπουδών στην Ουάσιγκτον. Αναφορά στα μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (Massive Online Open Courses - MOOCs). Πλοήγηση σε ελεύθερης
πρόσβασης διαδικτυακά μέσα και πλατφόρμες ασύγχρονης εκπαίδευσης (π.χ. EdX, Mathesis, Khan Academy, Ted.com, κ.λπ.). Πλοήγηση στις βάσεις δεδομένων της ψηφιακής βιβλιοθήκης του
Πανεπιστημίου Harvard, στις οποίες παρέχεται ελεύθερη πρόσβαση σε όλους τους ερευνητές στο ΚΕΣ, και επεξήγηση του τρόπου λειτουργίας μιας ψηφιακής βιβλιοθήκης. Προβολή συγκεκριμένων
παραδειγμάτων αναζήτησης πηγών πληροφόρησης. Εισαγωγή στην έρευνα και στις τεχνικές αναζήτησης ψηφιακών πηγών.

• Για τους μαθητές λυκείου προσφέρεται o δεύτερος, εξειδικευμένος κύκλος: Εισαγωγή στα Ψηφιακά Εργαλεία Γνώσης - Μέρος ΙΙ. Αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων από Νέους Ερευνητές,
κατά τον οποίο οι συμμετέχοντες εισάγονται στη μεθοδολογία έρευνας και σε πιο εξειδικευμένες στρατηγικές για την αναζήτηση, την αξιολόγηση, και την αξιοποίηση των ψηφιακών πηγών σε
ερευνητικές εργασίες και αναζητήσεις.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι δωρεάν, χωρίς καμία άλλη δέσμευση ή υποχρέωση για τους συμμετέχοντες και τα σχολεία.

Κατά τη σχολική χρονιά 2022 - 2023 το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί κατά τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή, έως τον Μάιο 2023. Θα ακολουθηθούν τα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα, όπως
ανακοινώνονται από την ελληνική Πολιτεία και το Πανεπιστήμιο Harvard. Η κάθε ομάδα συμμετεχόντων/ουσών δεν θα ξεπερνά τα 27 άτομα. Για τον έγκαιρο προγραμματισμό των
εκπαιδευτικών επισκέψεων είναι απαραίτητος ο συντονισμός μεταξύ του ΚΕΣ και των σχολείων. Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί είναι απαραίτητο να υποβάλουν την ηλεκτρονική φόρμα της αίτησης
συμμετοχής, την οποία θα βρουν στην σχετική ιστοσελίδα του ΚΕΣ (https://el.greece.chs.harvard.edu/digital-library-program), και να επικοινωνήσουν με την Ματίνα Γκόγκα, Μάνατζερ Ανάπτυξης Αναλυτικών Προγραμμάτων του ΚΕΣ, στους αριθμούς τηλέφωνου του Κέντρου: 2752047030, 2752047040.



 


Diorismos Social
Diorismos.gr στο Facebook Diorismos on Facebook Diorismos.gr στο Twitter Diorismos.gr on Twitter




Αρχική » Ειδήσεις » Συμβαίνουν
Υποτροφία υποψήφιου διδάκτορα ΠΕ Βιολόγου στο ΙΝΕΒ του ΕΚΕΤΑ
Πρακτική άσκηση στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών
2 Υποτροφίες σε φοιτητές Ιατρικής ή Νοσηλευτικής από το κληροδότημα Ν. Μικρουλάκη
Πρόσκληση για διδακτορική διατριβή στο τμήμα Φυσικής Αγωγής του Δημοκρίτειου
1 Υποτροφία αριστείας υποψήφιου διδάκτορα στον ΕΛΚΕ του ΑΠΘ
Προκήρυξη διαγωνισμού EFNIL για την καλύτερη μεταπτυχιακή εργασία 2026
Υποτροφία από το κληροδότημα Ε. Αλτιναλμάζη