Ειδησεογραφικό Δίκτυο :: Εκπαίδευση Εργασία Επιχειρηματικότητα

Forum | Mobile | SiteMap | RSS | Διαφήμιση | Επικοινωνία 

Αρχική » Ειδήσεις » Συμβαίνουν RSS Κατηγορίας

4ος Πανελλήνιος μαθητικός διαγωνισμός συγγραφής θεατρικού μονόπρακτου

Diorismos.gr
4ος Πανελλήνιος μαθητικός διαγωνισμός συγγραφής θεατρικού μονόπρακτου
4ος Πανελλήνιος μαθητικός διαγωνισμός συγγραφής θεατρικού μονόπρακτου

σχόλια | A+ A-    Αποστολή Εκτύπωση

Σύμφωνα με το με αρ. 30/19-05-2022 Απόσπασμα Πρακτικού του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., εγκρίνεται η διεξαγωγή του 4ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Συγγραφής Θεατρικού Μονόπρακτου με ελεύθερο θέμα, που διοργανώνεται από το Πειραματικό ΓΕΛ Ρεθύμνου σε συνεργασία με το Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου και το Τμήμα Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Κρήτης και απευθύνεται σε μαθητές/τριες Γυμνασίου και Λυκείου σχολικού έτους 2021-22.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι να ενθαρρύνει τους/τις μαθητές/τριες να εκφράσουν τη συγγραφική τους ικανότητα και να διοχετεύσουν την καλλιτεχνική τους ευαισθησία μέσα από τη συγγραφή πρωτότυπων θεατρικών έργων. Ειδικότερα, αποσκοπεί να γνωρίσουν οι μαθητές/τριες το θεατρικό έργο ως λογοτεχνικό είδος, να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά του, να αξιοποιήσουν και να εφαρμόσουν τις τεχνικές της δημιουργικής γραφής και να γίνουν εμπνευσμένοι αναγνώστες και συστηματικοί θεατές. Καταληκτική ημερομηνία για την αποστολή των έργων ορίζεται η 31η Αυγούστου 2022.

1. Η συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών στον διαγωνισμό να είναι προαιρετική και να πραγματοποιείται με τη σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης και του Συλλόγου Διδασκόντων και Διδασκουσών, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται στην κείμενη νομοθεσία. Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η μη παρακώλυση του μαθητών/μαθητριών. σχολικού προγράμματος και η ασφάλεια των

2. Η συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών στον διαγωνισμό να γίνεται με την ενυπόγραφη συγκατάθεση των γονέων/κηδεμόνων τους.

3. Να τηρείται το θεσμικό πλαίσιο περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων των συμμετεχόντων μαθητών/μαθητριών, εκπαιδευτικών και γονέων/κηδεμόνων, βάσει της κείμενης νομοθεσίας, και να μην επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η βιντεοσκόπηση και η μαγνητοφώνηση μαθητών και μαθητριών.

4. Τα έργα των μαθητών θα υποβάλλονται προς κρίση μόνο στην αρμόδια επιτροπή αξιολόγησης και δε θα εντάσσονται στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του σχολείου και στην εν γένει αξιολόγηση των μαθητών/τριών.

5. Να μην προκύπτει από τη δράση με οποιονδήποτε τρόπο άμεση διαφήμιση εταιριών/προϊόντων/φορέων/υπηρεσιών.
6. Η δέσμευση των συντελεστών ότι θα αποστείλουν στο ΙΕΠ με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού τον πλήρη φάκελο αξιολόγησής του.
7. Η δέσμευση των συντελεστών ότι δεν θα πραγματοποιηθεί μελλοντική εμπορική του διάθεση με την αναφορά της συγκεκριμένης γνωμοδότησης/έγκρισης του ΙΕΠ. Η υλοποίηση του προτεινόμενου εκπαιδευτικού σχεδιασμού ιεραρχείται ως δευτερεύουσας σημασίας, καθώς προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στην αυστηρή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων για την αντιμετώπιση των επιδημιολογικών κινδύνων και στη μείωση της πιθανότητας να εκτεθεί το εκπαιδευτικό προσωπικό και το μαθητικό δυναμικό των σχολείων σε επικίνδυνο ιικό φορτίο.


» Σχόλια Αναγνωστών


Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

 


Diorismos Social
Diorismos.gr στο Facebook Diorismos on Facebook Diorismos.gr στο Twitter Diorismos.gr on Twitter




Αρχική » Ειδήσεις » Συμβαίνουν
Θέση εργασίας στην παγκόσμια τράπεζα- Πρόγραμμα νέων επαγγελματιών
1ος Διαγωνισμός ζωγραφικής για παιδιά ηλικίας 6-14 ετών
Πρόσκληση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για συμμετοχή στην εκδήλωση EU TalentOn
Πρακτική άσκηση στο Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο
Διαγωνισμός ζωγραφικής-συγγραφής κειμένου «Κοιτάζοντας το μέλλον με τα μάτια ενός παιδιού»
4ος Πανελλήνιος μαθητικός διαγωνισμός συγγραφής θεατρικού μονόπρακτου
Το εγχειρίδιο του Όσλο για τη μέτρηση της καινοτομίας στα ελληνικά από το ΕΚΤ