Ειδησεογραφικό Δίκτυο :: Εκπαίδευση Εργασία Επιχειρηματικότητα

Forum | Mobile | SiteMap | RSS | Διαφήμιση | Επικοινωνία

Αρχική » Ειδήσεις » Συμβαίνουν RSS Κατηγορίας

Diorismos.gr

σχόλια | A+ A-    Αποστολή Εκτύπωση

Τον 27ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Αστρονομίας και Διαστημικής 2022 για το σχολικό έτος 2021-2022 προκηρύσσει το Τμήμα Οικονομικών του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας και η Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος.

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η περαιτέρω ενασχόληση και εμβάθυνση των μαθητών/τριών στην επιστήμη της Αστρονομίας, της Αστροφυσικής και της Διαστημικής, η εξοικείωσή τους με τις θαυμαστές τελευταίες ανακαλύψεις των τεχνητών δορυφόρων και άλλων παρατηρητηρίων και η επιβράβευση της ενδόμυχης και διερευνητικής αυτής προσπάθειάς τους. Ο Διαγωνισμός Αστρονομίας διεξάγεται τόσο στα Λύκεια όσο και στα Γυμνάσια της χώρας, με διαφορετικά θέματα.

Οι φάσεις του διαγωνισμού είναι τρεις (3) για τα Γυμνάσια και τρεις (3) για τα Λύκεια.

Ας σημειωθεί, όμως, ότι στις τρεις φάσεις του διαγωνισμού που αφορούν στους/στις μαθητές/τριες Λυκείου, εκτός από γνώσεις Αστρονομίας, απαιτούνται και στοιχειώδεις γνώσεις Μαθηματικών και Φυσικής.

Η εξεταστέα ύλη του διαγωνισμού είναι το Ηλιακό μας Σύστημα, οι Αστέρες, οι Γαλαξίες, το Σύμπαν, η Ουράνια Σφαίρα, τα Τηλεσκόπια, η Διαστημική και οι νέες αστρονομικές θεωρίες και ανακαλύψεις. Οι τρεις φάσεις του διαγωνισμού θα είναι ως εξής: Στην πρώτη (1η ) φάση του διαγωνισμού, μπορούν να λάβουν μέρος όλοι/ες οι μαθητές/τριες Λυκείου και Γυμνασίου.

Η 1η φάση με το όνομα ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2021 και ώρα 9.00-11:00 π.μ. διαδικτυακά (εξ αποστάσεως).

Οι απαντήσεις συγκεντρώνονται και ελέγχονται από την Επιτροπή του Διαγωνισμού. Στη φάση αυτή, μπορούν να λάβουν μέρος όλοι/ες οι μαθητές/τριες των τριών τάξεων των Λυκείων και, παράλληλα, όλοι/ες οι μαθητές/τριες των τριών τάξεων των Γυμνασίων της χώρας, με διαφορετικά θέματα. Η διάρκεια του διαγωνισμού είναι δύο (2) ώρες και θα διενεργηθεί με την αποκλειστική ευθύνη της Επιτροπής του Διαγωνισμού. Τα θέματα του διαγωνισμού θα αναρτηθούν στις 9.00 π.μ. του Σαββάτου 11/12/2021 στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα του Διαγωνισμού Αστρονομίας : contest.astronomos.gr

Οι μαθητές/τριες δεν χρειάζεται να έχουν κάνει προεγγραφή στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, παρά μόνο να πατήσουν στον σύνδεσμο που θα υπάρχει εμφανώς στο άνω μέρος της. Οφείλουν, όμως, να συμπληρώσουν μετά την τελευταία σελίδα των θεμάτων της εξέτασης σε ειδική σελίδα τα στοιχεία τους : (α) το ονοματεπώνυμο μαζί με τον πλήρη τίτλο του σχολείου τους, (β) ένα έγκυρο email (δικό τους ή κάποιου εκ των γονέων τους) και (γ) το τηλέφωνο (το κινητό ή της οικίας τους). Άριστα (100 μονάδες) παίρνει όποιος/α απαντήσει σωστά σε όλες τις ερωτήσεις και λύσει όλες τις ασκήσεις. 2Οι περίπου σαράντα (40) πρώτοι/ες μαθητές/τριες Λυκείου και οι περίπου τριάντα (30) πρώτοι/ες μαθητές/τριες Γυμνασίου θα κληθούν να συμμετάσχουν στη 2η φάση του διαγωνισμού.

Τα ονόματά τους θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Διαγωνισμού ( contest.astronomos.gr ).

H δεύτερη (2η) φάση ΙΠΠΑΡΧΟΣ του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί στον Βόλο, στην αίθουσα Β1 του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, (28ης Οκτωβρίου 78, πρώην κτίριο Ματσάγγου) την Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022 και ώρα 12:00-15:00 το μεσημέρι, με την απόλυτη ευθύνη της Επιτροπής του Διαγωνισμού. Τα έξοδα μετακίνησης προς και από τον Βόλο βαρύνουν αποκλειστικά τον/τη διαγωνιζόμενο/η, δηλαδή χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο ή για την Εταιρεία Αστρονομίας και Διαστήματος ή για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν συμβεί έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού στους μήνες Δεκέμβρη 2021 ή/και Ιανουάριο 2022, η δεύτερη (2η ) φάση ΙΠΠΑΡΧΟΣ θα διενεργηθεί ηλεκτρονικά εξ αποστάσεως. Περισσότερες λεπτομέρειες και όροι συμμετοχής και λειτουργίας στη 2η φάση του διαγωνισμού θα ανακοινωθούν έγκαιρα αν και όταν προκύψει το πρόβλημα.

Η τρίτη (3η) φάση του διαγωνισμού, με το όνομα ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ, θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο, 26-27 Φεβρουαρίου 2022. Η φάση αυτή αφορά τα παιδιά του Λυκείου και τα αντίστοιχα του Γυμνασίου που θα στελεχώσουν την Ολυμπιακή Ομάδα Αστρονομίας - Αστροφυσικής (Λύκειο) και την Ολυμπιακή Ομάδα Νέων Αστρονομίας - Αστροφυσικής (Γυμνάσιο). Τόσο η 15η Διεθνής Ολυμπιάδα Αστρονομίας - Αστροφυσικής 2022, όσο και η 1η Διεθνής Ολυμπιάδα Νέων Αστρονομίας - Αστροφυσικής 2022 είναι ακόμη άγνωστο, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού πού και πότε θα πραγματοποιηθούν. Στη φάση αυτή θα κληθούν οι είκοσι (20) πρώτοι/ες μαθητές/τριες Λυκείου και οι δεκαπέντε (15) πρώτοι/ες μαθητές/τριες Γυμνασίου της 2ης φάσης ΙΠΠΑΡΧΟΣ, οι οποίοι/ες θα συγκεντρωθούν στον Βόλο.

Οι μαθητές/τριες και οι καθηγητές/τριες που επιθυμούν να πληροφορηθούν οτιδήποτε σχετικό με τον διαγωνισμό μπορούν να επικοινωνούν με τους παρακάτω τρόπους: 1. Ταχυδρομική διεύθυνση: Ζαχείλας Λουκάς, Γεωργίου Καρτάλη 72 - Ροζού 38333 Βόλος 2. Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail): ead-volos@astronomos.gr zachilas@uth.gr mavrommk@otenet.gr 3. Τηλέφωνα: 24.210 - 51.061, 24.210 - 46.253 & 6973.026.260 Μαυρομμάτης Κων/νος, μαθηματικός. 6944.535.455 Ζαχείλας Λουκάς, Αναπληρωτής Καθηγητής Παν/μίου Θεσσαλίας. 24.210 - 28.860 & 6978.834.548 Ξενάκης Χρήστος, επίτιμος σύμβουλος Φυσικών. 4. FΑΧ: 24.210 - 51.061 Μαυρομμάτης Κων/νος, μαθηματικός.

» Σχόλια Αναγνωστών

Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Diorismos Social