Ειδησεογραφικό Δίκτυο :: Εκπαίδευση Εργασία Επιχειρηματικότητα

Forum | Mobile | SiteMap | RSS | Διαφήμιση | Επικοινωνία 

Αρχική » Ειδήσεις » Εκπαίδευση RSS Κατηγορίας

Θα μπορούν να διορίζονται μέσω ΑΣΕΠ στο δημόσιο οι απόφοιτοι των κολλεγίων

Diorismos.gr

σχόλια | A+ A-    Αποστολή Εκτύπωση

Θα μπορούν να διορίζονται στο Δημόσιο, μέσω του ΑΣΕΠ, οι απόφοιτοι των Κολλεγίων, όπως δήλωσε ο υπουργός Παιδείας κ. Ε. Στυλιανίδης στη ΝΕΤ.

Ο κ. Στυλιανίδης ξεκαθάρισε επίσης ότι «υπάρχουν δυο ασφαλιστικές δικλίδες, απόλυτα συμβατές και με το κοινοτικό Δίκαιο και με το Σύνταγμα της χώρας. Η πρώτη ήδη έχει θεσπιστεί. Είναι ο νόμος που ελέγχει με πολύ αυστηρά κριτήρια τους παροχείς τέτοιων υπηρεσιών που είναι τα κολλέγια και τα εργαστήρια. Ψηφίστηκε τον Ιούνιο. Η δεύτερη που προβλέπεται από την απόφαση του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου δίνει τη δυνατότητα στο κράτος - μέλος που δέχεται τέτοιους πτυχιούχους από κολλέγια ή ξένα πανεπιστήμια να ορίζει δυο εναλλακτικές διαδικασίες προκειμένου να μετατρέψουν το προσόν τους σε επαγγελματικό δικαίωμα. Σε μια σειρά επαγγελμάτων γίνεται αυτόματα. Σε μια άλλη κατηγορία επαγγελμάτων γίνεται με το κοινό Προεδρικό Διάταγμα που ορίζει δυο εκδοχές. Ή συμπληρωματική μάθηση και στη συνέχεια εξετάσεις ή πρακτική άσκηση και στη συνέχεια εξετάσεις.»

Οι δηλώσεις του κ. Στυλιανίδη προβλέπεται να προκαλέσουν ακόμα μεγαλύτερη αναταραχή στην Εκπαιδευτική κοινότητα, για την οποία η αναγνώριση των κολλεγίων αποτελεί "αιτία πολέμου".



 


Diorismos Social
Diorismos.gr στο Facebook Diorismos on Facebook Diorismos.gr στο Twitter Diorismos.gr on Twitter




Αρχική » Ειδήσεις » Εκπαίδευση
8 νέα δημόσια Ωνάσεια σχολεία
Αλλαγή ανώτατου ηλικιακού ορίου για την εισαγωγή πολιτών στις σχολές της αστυνομίας
13 νέα πειραματικά σχολεία θα λειτουργήσουν τα σχολικά έτη 2026-27 και 2027-28
Συντελεστές Ε.Β.Ε. στα ΑΕΙ και στα ειδικά μαθήματα για τις εξετάσεις του 2026
Αιτήσεις διδασκόντων στην ενισχυτική διδασκαλία γυμνασίου 2025-26
Αιτήσεις διδασκόντων στην ενισχυτική διδασκαλία ειδικών μαθημάτων 2025-26
Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες εκπαίδευσης και σε ΚΕΔΑΣΥ