O 4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώνεται στην Κυκλική Οικονομία και έχει σαν στόχο μέσω της συγγραφής ανοιχτού κώδικα και της χρήσης των ανοιχτών τεχνολογιών, μαθητές και εκπαιδευτικοί, να αποκτήσουν τις απαραίτητες δεξιότητες, ώστε γίνουν δημιουργοί λύσεων και όχι απλοί καταναλωτές ψηφιακών υπηρεσιών. Παράλληλα, στοχεύει στη δημιουργία κατασκευών και ανοιχτού εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα διατίθενται για χρήση και αξιοποίηση στην εκπαίδευση.
Το 2022 ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώνεται σε έργα Ανοιχτών Τεχνολογιών που θα επικεντρώνονται στην Κυκλική Οικονομία Οι μαθητές θα χρησιμοποιήσουν ανοιχτές τεχνολογίες και μέσα από δραστηριότητες συμμετοχικής δημιουργίας θα σχεδιάσουν τρόπους με τους οποίους θα μεταμορφώσουν τις καθημερινές συνήθειες των ίδιων και της κοινότητάς τους διερευνώντας νέους τρόπους συμμετοχής σε περιβαλλοντικά ζητήματα. Παράλληλα, στοχεύει στη δημιουργία κατασκευών και ανοιχτού εκπαιδευτικού περιεχομένου που θα διατίθενται για χρήση και αξιοποίηση στην εκπαίδευση.
Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, διεξάγεται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και έχει ως στόχο την εισαγωγή στην εκπαίδευση υλικού και λογισμικού που ανοίγει ορίζοντες, ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα των μαθητών, δεν θέτει φραγμούς στην επινοητικότητα και την πρωτοβουλία τους, χωρίς να επιβάλλει σε μαθητές και τις οικογένειες τους τη χρήση συγκεκριμένων κλειστών προϊόντων.
Πιθανές κατηγορίες έργων:
Διαχείριση αποβλήτων
Ανακύκλωση και επανάχρηση υλικών και εξοπλισμού
Εξοικονόμηση πόρων και υλικών
Αειφορίας
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Οικολογικής Γεωργίας- Βελτίωση παραγωγής/ συγκομιδής
Πράσινα χωρίς αποκλεισμούς σχολεία
Αστικής κηπουρικής
Περισσότερες πληροφορίες