Diorismos.gr
Forum | Mobile | SiteMap | RSS | Διαφήμιση | Επικοινωνία 
Αρχική » Ειδήσεις » Σεμινάρια RSS Κατηγορίας

Πρόγραμμα εξ αποστάσεως «Εισαγωγή στο Μάρκετιγκ και στην ολική ποιότητα»

Diorismos.gr
Πρόγραμμα εξ αποστάσεως «Εισαγωγή στο Μάρκετιγκ και στην ολική ποιότητα»
Πρόγραμμα εξ αποστάσεως «Εισαγωγή στο Μάρκετιγκ και στην ολική ποιότητα»

σχόλια | A+ A-    Αποστολή Εκτύπωση

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις πάνω σε συγκεκριμένα θέματα. Απευθύνεται στους πτυχιούχους ΑΕΙ και ΤΕΙ, καθώς επίσης και στους αποφοίτους Λυκείου. Απευθύνεται τόσο στα στελέχη των επιχειρήσεων και στους απλούς εργαζόμενους, όσο και στους ανέργους. Απευθύνεται στους νέους, αλλά και στους παλαιούς πωλητές, καθώς επίσης και στα στελέχη των επιχειρήσεων. Περισσότερο απευθύνεται σε επιχειρηματίες μικρούς και μεγάλους, καθώς ένα σημαντικό τμήμα του προγράμματος αναφέρεται στην επιχείρηση και στους τρόπους ανάπτυξής της. Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλλουν :
- απόφοιτοι ΑΕΙ και ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής
- απόφοιτοι Λυκείου

Το μάθημα έχει ως στόχο να εισάγει τον φοιτητή στις εφαρμοσμένες σπουδές του μάρκετιγκ και της διοίκησης ολικής ποιότητας. Ως εκ τούτου απευθύνεται σε οποιονδήποτε εργάζεται ή πρόκειται να εργαστεί σε θέση πωλήσεων, προώθησης οποιουδήποτε τύπου προϊόντος, στη διαφήμιση κτλ, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιθυμούν να ασκήσουν διοίκηση, αλλά και σε ελεύθερους επιχειρηματίες που επιθυμούν να στήσουν ή να εκσυγχρονίσουν την επιχείρησή τους. Αφορά σε μεγάλο βαθμό την αποτελεσματική διαχείριση της ποιότητας, τη διοίκηση του μάρκετιγκ, τα κριτήρια αξιολόγησης της ποιότητας, τους πιθανούς στόχους που θέτει ο εργαζόμενος και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων. Με άλλα λόγια το μάθημα είναι απολύτως εξειδικευμένο σύμφωνα με τα κριτήρια της αγοράς. Συνεπώς οι διαλέξεις απευθύνονται σε μια ευρεία γκάμα απασχολουμένων που έχουν ως στόχο τον εμπλουτισμό των γνώσεών τους γύρω από την ποιοτική εκπόνηση του στρατηγικού μάρκετιγκ.

Το μάθημα Εισαγωγή στο Μάρκετιγκ και στην Ολική Ποιότητα αποτελείται από 8 διδακτικές ενότητες.

Κάθε διδακτική ενότητα είναι και ένα κεφάλαιο. Τα οκτώ κεφάλαια που αναπτύσσονται είναι τα ακόλουθα :

Κεφάλαιο 1: Γιατί σπουδές στην ολική ποιότητα του μάρκετιγκ
Στο κεφάλαιο αυτό εξετάζονται οι εισαγωγικές έννοιες της ολικής ποιότητας και του ρόλου που ασκεί το αποτελεσματικό μάρκετιγκ. Επίσης θα γίνει περιληπτική αναφορά σε παραδείγματα που αφορούν τη διαχείριση της ποιότητας στο μάρκετιγκ. Θα γίνει επίσης αναλυτική αναφορά στην έννοια της ολικής ποιότητας και στην ιστορία της ως μέσου αποτελεσματικής λειτουργίας του μάρκετιγκ των επιχειρήσεων. Η ολική ποιότητα θα οριστεί ως σύστημα παραμέτρων επιτυχίας του στρατηγικού μάρκετιγκ.

Κεφάλαιο 2: Ο οίκος της ποιότητας
Ο οίκος της ποιότητας αναφέρεται στους βασικούς πυλώνες υπό τους οποίος λειτουργεί το μάρκετιγκ και συγκεκριμένα τις δεξιότητες, την ικανοποίηση του πελάτη, τη συνεχή εξέλιξη, τη στρατηγική και την ανάλυσή της και την αξιολόγηση επίτευξης των στόχων.

Κεφάλαιο 3: Το σύστημα διοίκησης
Το άρτιο μάνατζμεντ της επιχείρησης είναι το κλειδί στην ποιοτική διαχείριση του μάρκετινγκ. Σε αυτό το κεφάλαιο εξετάζονται οι βασικοί τρόποι με τους οποίους το μάνατζμεντ μπορεί να γίνει ποιοτικότερο και αποτελεσματικότερο.

Κεφάλαιο 4: Το όραμα
Το κεφάλαιο αυτό απαντά σε ερωτήματα του τύπου ποιο είναι το μήνυμα που δίνεται στους παίκτες του μάρκετιγκ μέσω ενός στρατηγικού οράματος, τι δυνάμεις κινεί το κάθε όραμα για το μέλλον της επιχείρησης, ποια είναι τα οφέλη που προκύπτουν από τη δημιουργία και από το άνοιγμα προοπτικών κλπ.

Κεφάλαιο 5: Εγχώριος και παγκόσμιος ανταγωνισμός
Το κεφάλαιο αυτό αναπτύσσει τις στρατηγικές εκείνες που θα κάνουν την επιχείρηση να ξεχωρίσει στον εντεινόμενο εγχώριο και παγκόσμιο ανταγωνισμό. Οι στρατηγικές αυτές αποτελούνται από 8 βήματα που αν εκτελεσθούν με επαγγελματισμό θα οδηγήσουν σε κερδοφορία και ανάπτυξη του οράματος.

Κεφάλαιο 6: Εργασία σε ομάδες
Η εργασία σε ομάδες τόσο μέσα στην επιχείρηση όσο και σε επίπεδο συνεταιρισμών αποτελεί συστατικό στρατηγικής σημασίας για το ποιοτικό μάρκετιγκ. Στο κεφάλαιο αυτό αναλύονται οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί η κατάλληλη συνεργασία.

Κεφάλαιο 7: Εφαρμογή της ολικής ποιότητας στο μάρκετιγκ
Σε αυτό το κεφάλαιο συγκεράζουμε τα όσα λέχθηκαν σε προηγούμενα κεφάλαια και εξετάζονται τα βήματα που θα οδηγήσουν σε βελτίωση της ποιότητας του μάρκετιγκ.

Κεφάλαιο 8: Υιοθετώντας πρότυπα ποιότητας
Σε αυτό το τελευταίο κεφάλαιο θέτουμε τους όρους υπό τους οποίους η ποιότητα του μάρκετιγκ κρίνεται επιτυχημένη και γίνεται η αξιολόγηση σε υπαρκτά σενάρια.


8. ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
Η διάρκεια του μαθήματος είναι 8 εβδομάδες. Το κόστος φοίτησης είναι 320 ευρώ.

Υπεύθυνος διοικητικής υποστήριξης του μαθήματος και του προγράμματος
κ. Αποστόλης Τσιούρης
Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
e-mail : atsiuris@cc.uoi.gr
τηλ. 26510-05929


» Σχόλια Αναγνωστών


Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

 


Diorismos Social
Diorismos.gr στο Facebook Diorismos on Facebook Diorismos.gr στο Twitter Diorismos.gr on Twitter




Αρχική » Ειδήσεις » Σεμινάρια
Δωρεάν Winter School «Internet of Things»
Εργαστήριο «Εκπαιδευτική προσέγγιση του κινηματογράφου»
Πρόγραμμα εξ αποστάσεως «Λήψη οικονομικών αποφάσεων με τη χρήση excel»
Δωρεάν σεμινάριο «Επιχειρηματική ηθική και εταιρική κοινωνική ευθύνη»
Πρόγραμμα εξ αποστάσεως «Εισαγωγή στο Μάρκετιγκ και στην ολική ποιότητα»
Δωρεάν εργαστήρια εφαρμογών αυτοματισμού και παραγωγής ψηφιακού περιεχομένου (18-24 ετών)
Δωρεάν εργαστήρια σε 3D εκτύπωση, ρομποτική και προγραμματισμό Python (ηλικίες 15-18)