Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης
-
geokalp
- Μαθητευόμενος

- Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 18, 2007 9:19 am
-
olive
- Μαθητευόμενος

- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 05, 2006 2:41 pm
Καλημέρα! Κ εγώ είμαι μέσα σε μέτρια σειρά, λίγο μετά τη μέση.
Αλλά το συμπέρασμα μου είναι ότι δεν έχει τόση σημασία. Δηλαδή παλιότερα, που έδιναν 4 μαθήματα στο α στάδιο κ 2 ή 3 (ανάλογα με τις γλώσσες) στο β' στάδιο, σαφώς κ το πρώτο στάδιο καθόριζε σχεδόν εξ ολοκλήρου το αποτέλεσμα. Τώρα, όμως τα πράγματα είναι αντίστροφα. Θεωρώ ότι οι υψηλοί βαθμοί που είδαμε στο α στάδιο λογικά θα αντισταθμιστούν στο β στάδιο λόγω του παραπάνω μαθήματος κ του λιγότερου διαθέσιμου χρόνου για προετοιμασία. Ούτως ή άλλως τα φροντιστήρια ξεκίνησαν προετοιμασία β σταδίου μετά τις εξετάσεις του α σταδίου. Ξέρεις εσύ αν γενικώς οι υποψήφιοι προετοιμάζονταν κ πιο πριν, ώστε να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι τώρα;
Πώς το βλέπεις εσύ;
Συγχαρητήρια κ καλή συνέχεια!
Αλλά το συμπέρασμα μου είναι ότι δεν έχει τόση σημασία. Δηλαδή παλιότερα, που έδιναν 4 μαθήματα στο α στάδιο κ 2 ή 3 (ανάλογα με τις γλώσσες) στο β' στάδιο, σαφώς κ το πρώτο στάδιο καθόριζε σχεδόν εξ ολοκλήρου το αποτέλεσμα. Τώρα, όμως τα πράγματα είναι αντίστροφα. Θεωρώ ότι οι υψηλοί βαθμοί που είδαμε στο α στάδιο λογικά θα αντισταθμιστούν στο β στάδιο λόγω του παραπάνω μαθήματος κ του λιγότερου διαθέσιμου χρόνου για προετοιμασία. Ούτως ή άλλως τα φροντιστήρια ξεκίνησαν προετοιμασία β σταδίου μετά τις εξετάσεις του α σταδίου. Ξέρεις εσύ αν γενικώς οι υποψήφιοι προετοιμάζονταν κ πιο πριν, ώστε να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι τώρα;
Πώς το βλέπεις εσύ;
Συγχαρητήρια κ καλή συνέχεια!
-
katerina_toska
- Μαθητευόμενος

- Δημοσιεύσεις: 35
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 04, 2006 1:23 pm
Παιδιά κι εγώ πέρασα. Είμαι λίγο κάτω από τη μέση και εννοείται ότι θα δώσω και στο β΄στάδιο. Συμφωνώ με τα παιδιά ότι θα καθοριστεί το αποτέλεσμα στο β΄στάδιο διότι τα τρία μαθήματα (+ οι 2 βαθμοί στα προφορικά) θα ρίξουν τις βάσεις και θα γίνουν μεγάλες ανακατατάξεις (ελπίζω!).
Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανησυχούμε με την επείγουσα ανακοίνωση. Προφανώς οι υπόλοιποι θα υποβάλλουν την υπεύθυνη δήλωση από 23 έως 25 και από ό,τι λέει και η ανακοίνωση το κάνουν για διαδικαστικούς λόγους.
Δεν νομίζω ότι πρέπει να ανησυχούμε με την επείγουσα ανακοίνωση. Προφανώς οι υπόλοιποι θα υποβάλλουν την υπεύθυνη δήλωση από 23 έως 25 και από ό,τι λέει και η ανακοίνωση το κάνουν για διαδικαστικούς λόγους.
-
Αλεξία Σ
- Μαθητευόμενος

- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 05, 2007 8:19 am
-
panini
- Μαθητευόμενος

- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 04, 2006 10:49 pm
Ναι, είναι λογικό να είναι υψηλή η βαθμολογία!
Και να σας δώσω και το δικό μου παράδειγμα:
Κατέβηκα να δώσω φέτος δοκιμαστικά για να δω πώς είναι ο διαγωνισμός μήπως και δώσω του χρόνου.
Δεν διάβασα ούτε μια ώρα, ενώ η σχολή μου είναι τελείως άσχετη με το αντικείμενο και συγκεκριμένα πληροφορική. Είχα σκοπό λοιπόν απλώς να δω τα θέματα και τη διαδικασία και να φύγω. Όταν όμως είδα ότι έπρεπε να καθήσουμε τουλάχιστον 1 ώρα, είπα ας καθήσω να γράψω κάτι! Έγραψα λοιπόν 2 εκθεσούλες, τελείως από το μυαλό μου πάιρνοντας υλικό από αυτά που βλέπω στην καθημερινή ζωη΄και διαβάζω στις εφημερίδες. Τα αποτελέσματα??? Μέσος όρος λίγο πάνω από 27!! :o Αφού λοιπόν έγραψα εγώ 27, χωρίς καθόλου διάβασμα, πώς να μη γράψουν οι υπόλοιποι παραπάνω?
Η εμπειρία μου από το διαγωνισμό?? Πιστεύω ότι πρόκειται για αρκετά αξιοκρατικό διαγωνισμό, με αρκετά όμως ελαττώματα. Ένα από αυτά είναι ότι δεν αρκεί μόνο το διάβασμα αλλά και η τύχη από τη στιγμή που κληρώνεται μόνο ένα θέμα στην τύχη, πράγμα που δεν το ήξερα καν και μου φάνηκε περίεργο την ώρα που καθήσαμε να γράψουμε να ζητάνε άτομο για την κλήρωση. Αν λοιπόν κάποιος ξέρει τα πάντα, τόμους ολόκληρους, διάβασμα μηνών και του πέσει ένα θέμα που δε ξέρει την έβαψε. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν το καλύτερο θα ήταν να μην ήταν μόνο ένα θέμα αλλά πολλά από πολλά μέρη της ύλης.
Άλλο ελάττωμα πιστεύω είναι το στυλ αυτό της εκθεσούλας που καλούνται οι υποψήφιοι να γράψουν. Και αυτό γιατί εξαρτάται πολύ από την κρίση του βαθμολογητή και πώς αυτός θα το δει εκείνη την ώρα. Έτσι άτομα που έχουν καλή έκφραση λόγου και παραδώσουν ένα καθαρό και καλογραμμένο γραπτό μπορούν να πάρουν μεγαλύτερο βαθμό και ας μη ξέρουν και τόσα πολλά από κάποιον που έχει περισσότερες γνώσεις αλλά δε μπόρεσε να τα αναπτύξει τόσο καλά στο χαρτί. Για μένα καλύτερο θα ήταν ένα σύστημα με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, πολλές στον αριθμό, από πολλά και δαιφορετικά κομμάτια της ύλης, με αρνητική βαθμολογία και εννοείται δύσκολες ερωτήσεις και όχι α-μπε-μπα-μπλομ.
Πολύ κακή εντύπωση μου έκανε και ότι πάνω από το 80% των υποψηφίων, είχε πέσει με τα μούτρα στο δίαβασμα λίγο πριν χτυπήσει το κουδούνι για να μπούμε μέσα για γράψιμο! Έλεος, ρε παιδιά!! Τότε θα τα μαθαίνατε? Είπαμε άγχος αλλά όχι και έτσι! Άλλωστε το διάβασμα της τελευταίας στιγμής περισσότερο άγχος δημιουργεί παρά βοηθάει. Ας βγει ένας να πεί ότι τον βοήθησε το διάβασμα των τελευταιών 30 ή 40 λεπτών. Δε νομίζω όμως να υπάρχει κάποιος.
Τέλος, κάτι άλλο που με ενοχλεί εμένα σαν απόφοιτο πληροφορικής έιναι το εξής:
Ο λόγος που αποφάσισα να ασχοληθώ έστω και λίγο όπως φέτος με το διαγωνισμό είναι οι θέσεις πληροφορικής του Τμήματος Διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων. Αυτές όμως οι θέσεις αν και καθαρά πληροφορικής δεν εξασφαλίζεται ότι πάνε σε χέρια πληροφορικών αλλά αντιθέτως το πιο πιθανό είναι να καταλήξουν σε χέρια νομικών ή οικονομολόγων που είναι και η πλειοψηφία των υποψηφίων. Έτσί λοιπόν σε κάποια θέση προισταμένου πληροφορικής, μπορεί να βρεθεί ένας νομικός και όλοι οι υφιστάμενοι του να ξέρουν περισσότερα από αυτόν. Δεν είναι γελοίο? Ίσως σας φανεί εγωιστικό αλλά θα ήθελα αυτές οι θέσεις να είναι αποκλειστικά για αποφοίτους πληροφορικής, πολυτεχνείου κτλ ή έστω στο Α στάδιο να υπήρχε και το μάθημα της πληροφορικής και απαιτούνταν η βάση για να δηλώσει το τμήμα Διαχέιρισης Πληροφοριακών Συστημάτων στο Β' Στάδιο.
Εγώ μάλλον δε θα δώσω του χρόνου, αν και δεν είμαι σίγουρος ακόμα! Εύχομαι όμως καλή επιτυχία σε όσους πέρασαν στο Β Στάδιο και καλό διάβασμα, έστω αυτές τις λίγες μέρες μέχρι τις εξετάσεις. ( Άλλο ένα μειονέκτημα πιστεύω! Έπρεπε να δίνεται στους επιτυχόντες χρόνος τουλάχιστον 2-3 μήνες). Τελος παντων!
Και να σας δώσω και το δικό μου παράδειγμα:
Κατέβηκα να δώσω φέτος δοκιμαστικά για να δω πώς είναι ο διαγωνισμός μήπως και δώσω του χρόνου.
Δεν διάβασα ούτε μια ώρα, ενώ η σχολή μου είναι τελείως άσχετη με το αντικείμενο και συγκεκριμένα πληροφορική. Είχα σκοπό λοιπόν απλώς να δω τα θέματα και τη διαδικασία και να φύγω. Όταν όμως είδα ότι έπρεπε να καθήσουμε τουλάχιστον 1 ώρα, είπα ας καθήσω να γράψω κάτι! Έγραψα λοιπόν 2 εκθεσούλες, τελείως από το μυαλό μου πάιρνοντας υλικό από αυτά που βλέπω στην καθημερινή ζωη΄και διαβάζω στις εφημερίδες. Τα αποτελέσματα??? Μέσος όρος λίγο πάνω από 27!! :o Αφού λοιπόν έγραψα εγώ 27, χωρίς καθόλου διάβασμα, πώς να μη γράψουν οι υπόλοιποι παραπάνω?
Η εμπειρία μου από το διαγωνισμό?? Πιστεύω ότι πρόκειται για αρκετά αξιοκρατικό διαγωνισμό, με αρκετά όμως ελαττώματα. Ένα από αυτά είναι ότι δεν αρκεί μόνο το διάβασμα αλλά και η τύχη από τη στιγμή που κληρώνεται μόνο ένα θέμα στην τύχη, πράγμα που δεν το ήξερα καν και μου φάνηκε περίεργο την ώρα που καθήσαμε να γράψουμε να ζητάνε άτομο για την κλήρωση. Αν λοιπόν κάποιος ξέρει τα πάντα, τόμους ολόκληρους, διάβασμα μηνών και του πέσει ένα θέμα που δε ξέρει την έβαψε. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν το καλύτερο θα ήταν να μην ήταν μόνο ένα θέμα αλλά πολλά από πολλά μέρη της ύλης.
Άλλο ελάττωμα πιστεύω είναι το στυλ αυτό της εκθεσούλας που καλούνται οι υποψήφιοι να γράψουν. Και αυτό γιατί εξαρτάται πολύ από την κρίση του βαθμολογητή και πώς αυτός θα το δει εκείνη την ώρα. Έτσι άτομα που έχουν καλή έκφραση λόγου και παραδώσουν ένα καθαρό και καλογραμμένο γραπτό μπορούν να πάρουν μεγαλύτερο βαθμό και ας μη ξέρουν και τόσα πολλά από κάποιον που έχει περισσότερες γνώσεις αλλά δε μπόρεσε να τα αναπτύξει τόσο καλά στο χαρτί. Για μένα καλύτερο θα ήταν ένα σύστημα με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, πολλές στον αριθμό, από πολλά και δαιφορετικά κομμάτια της ύλης, με αρνητική βαθμολογία και εννοείται δύσκολες ερωτήσεις και όχι α-μπε-μπα-μπλομ.
Πολύ κακή εντύπωση μου έκανε και ότι πάνω από το 80% των υποψηφίων, είχε πέσει με τα μούτρα στο δίαβασμα λίγο πριν χτυπήσει το κουδούνι για να μπούμε μέσα για γράψιμο! Έλεος, ρε παιδιά!! Τότε θα τα μαθαίνατε? Είπαμε άγχος αλλά όχι και έτσι! Άλλωστε το διάβασμα της τελευταίας στιγμής περισσότερο άγχος δημιουργεί παρά βοηθάει. Ας βγει ένας να πεί ότι τον βοήθησε το διάβασμα των τελευταιών 30 ή 40 λεπτών. Δε νομίζω όμως να υπάρχει κάποιος.
Τέλος, κάτι άλλο που με ενοχλεί εμένα σαν απόφοιτο πληροφορικής έιναι το εξής:
Ο λόγος που αποφάσισα να ασχοληθώ έστω και λίγο όπως φέτος με το διαγωνισμό είναι οι θέσεις πληροφορικής του Τμήματος Διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων. Αυτές όμως οι θέσεις αν και καθαρά πληροφορικής δεν εξασφαλίζεται ότι πάνε σε χέρια πληροφορικών αλλά αντιθέτως το πιο πιθανό είναι να καταλήξουν σε χέρια νομικών ή οικονομολόγων που είναι και η πλειοψηφία των υποψηφίων. Έτσί λοιπόν σε κάποια θέση προισταμένου πληροφορικής, μπορεί να βρεθεί ένας νομικός και όλοι οι υφιστάμενοι του να ξέρουν περισσότερα από αυτόν. Δεν είναι γελοίο? Ίσως σας φανεί εγωιστικό αλλά θα ήθελα αυτές οι θέσεις να είναι αποκλειστικά για αποφοίτους πληροφορικής, πολυτεχνείου κτλ ή έστω στο Α στάδιο να υπήρχε και το μάθημα της πληροφορικής και απαιτούνταν η βάση για να δηλώσει το τμήμα Διαχέιρισης Πληροφοριακών Συστημάτων στο Β' Στάδιο.
Εγώ μάλλον δε θα δώσω του χρόνου, αν και δεν είμαι σίγουρος ακόμα! Εύχομαι όμως καλή επιτυχία σε όσους πέρασαν στο Β Στάδιο και καλό διάβασμα, έστω αυτές τις λίγες μέρες μέχρι τις εξετάσεις. ( Άλλο ένα μειονέκτημα πιστεύω! Έπρεπε να δίνεται στους επιτυχόντες χρόνος τουλάχιστον 2-3 μήνες). Τελος παντων!
-
Αλεξία Σ
- Μαθητευόμενος

- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 05, 2007 8:19 am
Καλημέρα
Panini, το'χεις πιάσει το νόημα! Δεν κάνεις λοιπόν μία προσπάθεια του χρόνου για να είναι μεγαλύτερες οι πιθανότητες στις θέσεις προισταμένων πληροφορικής να βρίσκονται απόφοιτοι πληροφορικής?? :wink:
Έχω την εντύπωση ότι κάτι μου ξέφυγε στη διαδικασία δήλωσης της σχολής με την οποία θέλω να συνεχίσω στο Β'Στάδιο. Μπορούσαμε να δηλώσουμε και τις 2 σχολές με σειρά προτίμησης?? Αφού η καθε μία έχει διαφορετικά μαθήματα, εάν συμπληρωθούν οι θέσεις στην ΕΣΔΔ θα μπορούσαν να με χώσουν στην ΕΣΤΑ για να καλύψουν τις κενές θέσεις??
Με λίγα λόγια, μήπως έκανα βλακεία που δήλωσα μόνο ΕΣΔΔ??
Άλλη απορία, η εξέταση του Β'Σταδίου, γίνεται συνήθως μεσοβδόμαδα και σε ώρες εργάσιμες?? Έχω αγχωθεί λίγο με αυτό, γιατί είναι πολύ δύσκολο να ζητήσω άδεια από τη δουλειά μου και ειδικά η βδομάδα που έχουν ανακοινώσει θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη.
Αυτά προς το παρόν! Ευχαριστώ για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να μου δώσετε..
Panini, το'χεις πιάσει το νόημα! Δεν κάνεις λοιπόν μία προσπάθεια του χρόνου για να είναι μεγαλύτερες οι πιθανότητες στις θέσεις προισταμένων πληροφορικής να βρίσκονται απόφοιτοι πληροφορικής?? :wink:
Έχω την εντύπωση ότι κάτι μου ξέφυγε στη διαδικασία δήλωσης της σχολής με την οποία θέλω να συνεχίσω στο Β'Στάδιο. Μπορούσαμε να δηλώσουμε και τις 2 σχολές με σειρά προτίμησης?? Αφού η καθε μία έχει διαφορετικά μαθήματα, εάν συμπληρωθούν οι θέσεις στην ΕΣΔΔ θα μπορούσαν να με χώσουν στην ΕΣΤΑ για να καλύψουν τις κενές θέσεις??
Με λίγα λόγια, μήπως έκανα βλακεία που δήλωσα μόνο ΕΣΔΔ??
Άλλη απορία, η εξέταση του Β'Σταδίου, γίνεται συνήθως μεσοβδόμαδα και σε ώρες εργάσιμες?? Έχω αγχωθεί λίγο με αυτό, γιατί είναι πολύ δύσκολο να ζητήσω άδεια από τη δουλειά μου και ειδικά η βδομάδα που έχουν ανακοινώσει θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη.
Αυτά προς το παρόν! Ευχαριστώ για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να μου δώσετε..
-
penelopesid
- Μαθητευόμενος

- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 22, 2007 12:35 pm
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΕΔΩΣΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΦΕΤΟΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΘΟΛΟΥ (ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΜΙΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟ 20ΡΙΑ
ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΛΕΟΝ ΣΟΒΑΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΤΥΧΟΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΔΙΟΤΙ Η ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ.
ΚΑΤΕΧΩ ΠΤΥΧΙΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΓΧΩΘΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΣΔΔ ΘΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΘΩΣΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ (ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΄Β ΣΤΑΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ "ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ" ΜΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
ΕΔΩΣΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΦΕΤΟΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΘΟΛΟΥ (ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑ ΑΛΛΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΤΟ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΜΙΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟ 20ΡΙΑ
ΕΠΕΙΔΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΩΣΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΛΕΟΝ ΣΟΒΑΡΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΤΕ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΣΤΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ, ΤΥΧΟΝ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΔΙΟΤΙ Η ΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ.
ΚΑΤΕΧΩ ΠΤΥΧΙΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΓΧΩΘΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΣΔΔ ΘΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΘΩΣΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ (ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΄Β ΣΤΑΔΙΟ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ "ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ" ΜΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
-
penelopesid
- Μαθητευόμενος

- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 22, 2007 12:35 pm
-
ikaros
- Δόκιμος

- Δημοσιεύσεις: 132
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 11, 2006 12:30 pm
panini έγραψε:...Η εμπειρία μου από το διαγωνισμό?? Πιστεύω ότι πρόκειται για αρκετά αξιοκρατικό διαγωνισμό, με αρκετά όμως ελαττώματα. Ένα από αυτά είναι ότι δεν αρκεί μόνο το διάβασμα αλλά και η τύχη από τη στιγμή που κληρώνεται μόνο ένα θέμα στην τύχη, πράγμα που δεν το ήξερα καν και μου φάνηκε περίεργο την ώρα που καθήσαμε να γράψουμε να ζητάνε άτομο για την κλήρωση. Αν λοιπόν κάποιος ξέρει τα πάντα, τόμους ολόκληρους, διάβασμα μηνών και του πέσει ένα θέμα που δε ξέρει την έβαψε. Κατά τη γνώμη μου λοιπόν το καλύτερο θα ήταν να μην ήταν μόνο ένα θέμα αλλά πολλά από πολλά μέρη της ύλης...
Τα θέματα των περισσοτέρων (αν όχι όλων των) διαγωνισμών βγαίνουν με κλήρωση ανάμεσα σε αυτά που προτείνουν τα μέλη της αρμόδιας κάθε φορά επιτροπής. Το σκέφτεσαι να μην υπήρχε κλήρωση? H διαπλοκή-αδιαφάνεια θα ήταν ακόμα μεγαλύτερη.
Όσο για το ότι ευννοούνται οι απόφοιτοι οικονομικών-νομικών κτλ σχολών στην περίπτωση του τμήματος Διαχείρησης Πληροφοριακών Συστημάτων είναι προφανές ότι έχεις δίκιο και είναι ένα σημαντικό μειονέκτημα του διαγωνισμού.
Έχουμε Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού και μιλάμε για Ψηφιακή Σρατηγική:
http://ylarios.blogspot.com/2006/11/2006-2013.html
αλλά όλα αυτά πάνε περίπατο όταν αντιμετωπίζεις την πεζή πραγματικότητα.
Επιστροφή σε “ΓΡΑΠΤΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες