Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Θέσεις εργασίας, επικαιρότητα, απόψεις.
optimus
Δόκιμος
Δόκιμος
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Δευ Μάιος 29, 2017 4:37 pm

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό optimus » Πέμ Σεπ 17, 2020 5:17 pm

dino77 έγραψε:Καλησπέρα optimus και παλι..
Αν ανοίξεις το αρχείο στο Ασεπ αναφέρει και για διαγωνισμούς 2021 εως 2022..και οχι μονο για επιτελικό προσωπικό..
Το είχα διαβάσει αυτο που λες...τα δεδομένα ομως δείχνουν πως πάμε προς τα κει...ελπίζω να διαψευσθω..πραγματικά το ελπίζω...γιατι αλλιώς ανοιγει ο ασκός του αιόλου..
Δε θέλω φυσικά να προτρέχω οποτε θα περιμένω τις εξελιξεις..


Ναι το διάβασα, απλά λέω πως δε λέει τίποτα από μόνο του. Εκτιμώ ότι λήγει τώρα η σύμβαση του αναδόχου και προχωράνε σε ανανέωση.
Για τα περί συνέντευξης ως κριτήριο αξιολόγησης...έχουμε δρόμο μπροστά μας, μέχρι να κατατεθεί το σχέδιο νόμου. Και φυσικά δε θα ισχύσει από το 2021, πάντα παίρνει περισσότερο χρόνο η εφαρμογή.
Αν θυμάμαι καλά, από το 2020 θα ήταν υποχρεωτικό το ηλεκτρονικό μητρώο, σύμφωνα την τελευταία τροποποίηση του νόμου περί προσλήψεων του 1994, αλλά στην πράξη δεν εφαρμόζεται ακόμη.

dino77
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 10, 2019 1:36 am

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό dino77 » Πέμ Σεπ 17, 2020 7:35 pm

Επειδή δε θέλω να προτρέχω θα αναμένω τις εξελίξεις..οπως προανέφερα..ιδωμεν..

ersilyk
Δόκιμος
Δόκιμος
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2018 10:45 pm

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό ersilyk » Πέμ Οκτ 01, 2020 11:53 am

Πάντως με τα δείγματα γραφής της παρούσας κυβέρνησης δεν μπορεί κανείς, όσο καλοπροαίρετος κι αν είναι, να μην δυσπιστεί για τις "αγνές" της προθέσεις...ήδη καταστρατηγούν το πλαίσιο των ΣΟΧ πάρτε και θαυμάστε προκήρυξη που είδα σήμερα για την πρόσληψη εκατόν ενενήντα δύο (192) ατόμων στη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου. Μοριοδοτούν τη συνέντευξη με 40% με το πρόσχημα κατεπείγουσας ανάγκης covid-19 κλπ (σίγουρα έχουν περάσει εν τω μεταξύ και το ανάλογο νομικό πλαίσιο για να στηρίξουν το κατασκεύασμά τους και να είναι νομότυπο).....Τα ίδια και χειρότερα μαθαίνω ότι ετοιμάζουν και σε προκήρυξη για το υπουργείο μεταναστευτικής πολιτικής για 3+3 έτη....Να τους χαίρεστε όλοι εσείς που χαιρετίζετε το νομοσχέδιο που θέλουν να φέρουν και πιστεύετε ότι θα φέρει πλήρη αξιοκρατία....κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας? Τα έλεγαν κάποιοι εδώ μέσα ότι θα είναι χειρότεροι από τους προηγούμενους και δεν ήθελα να το πιστέψω (με βάση αυτά που διεκήρυτταν προεκλογικά)....αλλά σιγά μην αλλάξει το πελατειακό σύστημα που τους τρέφει όλους αυτούς.. :twisted: :twisted: :twisted:

evi44
Δόκιμος
Δόκιμος
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2014 8:35 pm

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό evi44 » Δευ Νοέμ 16, 2020 5:28 pm

Τους έχει πιάσει τρεμούρα εν μέσω πανδημίας να το περάσουν απ΄ότι φαίνεται με συνοπτικές διαδικασίες...Σύμφωνα με πληροφορίες ο Θεοδωρικάκος έδωσε λέει σήμερα εντολή να αναρτηθεί σε δημόσια διαβούλευση στο οπενγκοβ το νομοσχέδιο για την ενίσχυση της "αξιοκρατίας" στο σύστημα προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του ΑΣΕΠ. θα παραμείνει σε δημόσια διαβούλευση για ένα δεκαπενθήμερο και στη συνέχεια, αφού και καλά εξετάσουν τις παρατηρήσεις και προτάσεις που θα διατυπωθούν, θα κατατεθεί στη Βουλή, ώστε να γίνει νόμος του Κράτους εντός του τρέχοντος έτους. Οποιος διαφωνεί με την απαξίωση πτυχίων, μεταπτυχιακών, διδακτορικών ακόμη και πιστοποιήσεων προσόντων από επισήμους φορείς, ξένων γλωσσών κλπ., υπό το πρόσχημα της πλήρους αξιοκρατίας που θα έρθει από την εξέταση μίας ημέρας και αντε να το καταπιούμε αυτό, από τα ψυχομετρικά και άλλα τεστ προσωπικότητας που θα τα μοριοδοτούν σχεδόν όσο και το γνωστικό αντικείμενο, από όσα στοιχεία έχουν οι ίδιοι δώσει μέχρι στιγμής στη δημοσιότητα, την συνέντευξη δεν ξέρω τελικά αν την συμπεριλαμβάνουν ή όχι, ας μπει να διαβάσει τις αλλαγές που θέλουν να περάσουν στο οπενγκοβ.gr και να κάνει παρεμβάσεις ή προτάσεις...απ' οτι λέει περνάνε από έγκριση του υπουργείου, αλλά παρά τη λογοκρισία πιστεύω πρέπει όσοι ενδιαφέρονται να μπουν να σχολιάσουν, γιατί μετά εμείς θα τα λουστούμε...Εν τω μεταξύ εκεί που αποφάσισαν να τους παίρνουν όλους με γραπτό διαγωνισμό και καλά, τους εκπαιδευτικούς που μέχρι πρότινος τους έπαιρναν έτσι, το άλλαξαν και το πήγαν με μοριοδότηση κριτηρίων...ό,τι του φανεί του λολοστεφανή :mrgreen:

daredevil
Μόνιμος
Μόνιμος
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Παρ Αύγ 30, 2019 2:30 pm

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό daredevil » Τρί Νοέμ 17, 2020 10:06 pm

Opengov ανεβηκε

kostas78
Δόκιμος
Δόκιμος
Δημοσιεύσεις: 187
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 12, 2009 3:51 pm

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό kostas78 » Τετ Νοέμ 18, 2020 11:30 am

Χωρίς να είμαι κομματικός οποιουδήποτε κόμματος, πέραν του ότι αηδιάζω με τους κομματικούς στρατούς ...

... θεωρώ ότι η ιστορία έχει αποδείξει ότι όταν κατεβάζει νομοσχέδιο η ΝΔ και κάνει αναφορές σε αξιοκρατίες, οράματα επιτυχίας, και άλλα τέτοια όμορφα αφηγήματα ... πρέπει κανείς να αναζητά τον σκοτεινό σκοπό.

gery
Μόνιμος
Μόνιμος
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 19, 2017 9:35 am

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό gery » Τετ Νοέμ 18, 2020 1:12 pm

Απλά εξαντλήθηκαν τα ψωμιά του προηγούμενου συστήματος προσλήψεων.
Αφού έτρεξε ο κόσμος στα διάφορα φροντιστήρια ξένων γλωσσών και μεταπτυχιακά κλπ
και πλήρωσε όσα λεφτά ήταν...τώρα το σύστημα ανανεώνεται...
θα ξεφυτρώσουν ειδικά φροντιστήρια που θα καταρτίζουν για τους διαγωνισμούς
και τις ειδικότητες...ακόμα και πρώην ειδικοί θεματοδότες θα ανοίξουν φροντιστήρια...
Μετά από μερικά χρόνια όταν ο κόσμος θα εγκλιματιστεί και θα ξέρει απέξω
τις απαντήσεις στις τυποποιημένες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
ή θα γράφει έτοιμα ποιήματα σε ερωτήσεις ανάπτυξης θα αναμορρφωθεί πάλι το σύστημα...
Και η ζωή συνεχίζεται...

evi44
Δόκιμος
Δόκιμος
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2014 8:35 pm

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό evi44 » Πέμ Νοέμ 19, 2020 1:05 am

gery έγραψε:Απλά εξαντλήθηκαν τα ψωμιά του προηγούμενου συστήματος προσλήψεων.
Αφού έτρεξε ο κόσμος στα διάφορα φροντιστήρια ξένων γλωσσών και μεταπτυχιακά κλπ
και πλήρωσε όσα λεφτά ήταν...τώρα το σύστημα ανανεώνεται...
θα ξεφυτρώσουν ειδικά φροντιστήρια που θα καταρτίζουν για τους διαγωνισμούς
και τις ειδικότητες...ακόμα και πρώην ειδικοί θεματοδότες θα ανοίξουν φροντιστήρια...
Μετά από μερικά χρόνια όταν ο κόσμος θα εγκλιματιστεί και θα ξέρει απέξω
τις απαντήσεις στις τυποποιημένες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
ή θα γράφει έτοιμα ποιήματα σε ερωτήσεις ανάπτυξης θα αναμορρφωθεί πάλι το σύστημα...
Και η ζωή συνεχίζεται...


Τα είπες όλα....από εξέταση μιας ημέρας στυλ τηλεπαιχνίδι, και συνέντευξη, θα κρίνονται οι άριστοι, μια χαρά, το ωραίο είναι ότι με το που θα ισχύσει αυτό το ύποπτο νομικό κατασκεύασμα, προβλέπει ότι μέχρι να γίνει ο νέος γραπτός "διαγωνισμός", οι προσλήψεις θα συνεχίσουν να γίνονται με σειρά προτεραιότητας, αλλά οι ύπουλοι, οι μουλωχτοί, αλλάζουν και τα ήδη ισχύοντα κριτήρια και δεν μιλάει κανείς στα μέσα ούτε στα σάιτ που ασχολούνται με διορισμούς...
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω, δεν το έχουν πάρει χαμπάρι ή σκόπιμα τα αποσιωπούν? μπείτε opengov να δείτε τις αλλαγές που κάνουν και καλά για δικαιότερο σύστημα...και θα ισχύσουν έτσι όπως το καταλαβαίνω εγώ από έναρξη ισχύος του νόμου και όχι και καλά όπως λένε από το 2022...διδακτορικό από 400 σε 500. δεύτερο διδακτορικό δεν αναφέρει κάτι, μάλλον δεν θα το μετράνε καθόλου...τεσπα, δεύτερο διδακτορικό έτσι κι αλλιώς λίγοι έχουν.. Σχετικό μεταπτυχιακό 250 από 200... δεύτερο μεταπτυχιακό 150 από 100. Τον βαθμό πτυχίου για τε, δε, πε τον αποδυναμώνουν, αφού σε δεκάβαθμη κλίμακα πολλαπλασιάζεις επί 60 κι όχι επί 110 όπως γίνεται τώρα...επίσης για δε βαθμίδα αποδυναμώνει δεύτερο τίτλο και πτυχίο επιπέδου 5 (πιστοποίηση) από 150 σε 100, από πού κι ως πού πραγματικά με ποιο σκεπτικό απαξιώνεται η πιστοποίηση, ενώ αντιθέτως άκου τώρα οι γλώσσες ανεβαίνουν σε 100 για άριστη, 70 πολύ καλή και 40 καλή...Μάλλον ψάχνουν για διερμηνείς εκεί στο δημόσιο κι όχι υπαλλήλους πιστοποιημένους πρωτίστως στο αντικείμενό τους. μπείτε δείτε αρθρο 27...."Δεν το μάθατε από μένα".... :mrgreen: :mrgreen: έχει μπει κόσμος και τους κράζει ήδη, όποιος θέλει να μπει να γράψει την άποψή του, αν θέλουμε να προσπαθήσουμε να μην περάσει αυτό ερήμην μας...εκτός και συμφωνείτε βέβαια με όλα αυτά και σας φαίνεται φυσική η βιασύνη και το τάιμινγκ που φέρνουν για ψήφιση αυτό το κατασκεύασμα...

evi44
Δόκιμος
Δόκιμος
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Παρ Απρ 25, 2014 8:35 pm

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό evi44 » Πέμ Νοέμ 19, 2020 1:25 am

Ξέχασα να αναφέρω ότι μέσα στις αλλαγές που κάνουν στα κριτήρια, απαξιώνουν και το δεύτερο πτυχίο ΠΕ και ΤΕ δίνοντας μόνο 100 μόρια από 150 που ήταν...ενώ αντίθετα δεύτερο μη σχετικό μεταπτυχιακό από 100 το πήγαν 150...και πείτε μου εσείς αυτοί οι επαΐοντες αποφάσισαν ότι το διετές το πολύ, ενίοτε και τριών εξαμήνων μεταπτυχιακό είναι πολύ ανώτερο από ένα δεύτερο πτυχίο, που ο άλλος χτυπιέται τουλάχιστον τον διπλάσιο χρόνο να το αποκτήσει? εμένα αυτό δεν μου φαίνεται αξιολόγηση επί το ορθότερο, μου φαίνεται απλό και άτακτο ανακάτεμα της τράπουλας για να δείξουν ότι κάτι κάνουν και στην ουσία δεν κάνουν απολύτως τίποτα , μία από τα ίδια και μη χειρότερα.

theod75
Μόνιμος
Μόνιμος
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Δευ Μαρ 26, 2018 10:50 am

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό theod75 » Σάβ Δεκ 19, 2020 10:44 pm

BILLY.T έγραψε:Να πω και εγώ την γνώμη μου λένε για γραπτό διαγωνισμό ( που φυσικά προωθούν τα φροντιστήρια , μάλλον κάποιος από την κυβέρνηση θα έχει μετοχές σε κανένα μεγάλο φροντιστήριο ) αν κάποιος θέλει να κάνει τα χαρτιά του για θέση ΥΕ καθαριότητα θα δίνει εξετάσεις απλά τραγικό

για υε δεν θα υπαρχει γραπτος διαγωνισμός

theod75
Μόνιμος
Μόνιμος
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Δευ Μαρ 26, 2018 10:50 am

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό theod75 » Σάβ Δεκ 19, 2020 11:10 pm

sotinela έγραψε:
xana έγραψε:
sotinela έγραψε:Απλά τσάμπα διαβάζαμε οσοι παίρναμε πτυχία με άριστα και μεγάλους βαθμούς. Τώρα πια ολοι θα μπαίνουμε απο μηδενικής βάσης και όποιος ΄χει βύσμα σε βουλευτικά υπουργικά γραφεία ή σε φροντιστήρια της Πατησίων θα παίρνει και θέση στο δημόσιο. Απλά τραγικό. Είναι πασιφανές οτι πάνε να δώσουνε χρήμα στα φροντιστήρια και να έχουν τη δυνατότητα να βγάζουν απο τη μέση τους πραγματικά άριστους σε βαθμούς κλπ. Συμπέρασμα μην πασχίζετε νεοι ούτε για πανεπιστήμια ούτε για βαθμούς ούτε για τίποτα. Ενα γραπτό τεστ θα δίνετε και με ενα τηλεφώνημα στον ανάλογο υπουργό το 0 θα γίνεται 20


Ενώ το να πάρεις πτυχίο με άριστα γιατί η Σχολή είναι εύκολη ή γιατί είναι κάποιος καθηγητής συγγενής σου ή το να αγοράσεις μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό από ανατολική χώρα, είναι ανέφικτο; Είναι γεγονός ότι απλά ο βαθμός πτυχίου και μόνο δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα από μόνος του. Επίσης, δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι όσοι διορίζονται με γραπτούς διαγωνισμούς (βλέπε 1Γ/2017 για την ΑΑΔΕ) δεν είναι κατ ανάγκη αυτοί που έβγαλαν τους μεγαλύτερους βαθμούς πτυχίου. Ή θεωρείς δηλαδή ότι στους γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ παίζει βύσμα και στα μόρια όχι;

Έχει καταντήσει η κατάσταση να πρέπει να μαζεύεις τυπικά προσόντα μέχρι τα 35 σου για να διοριστείς. Να πρέπει να αποκτήσεις διδακτορικό (!!) για να γίνεις δημόσιος υπάλληλος. Οι διαγωνισμοί με μόρια έχουν καταντήσει διαγωνισμοί που στο τέλος θα βάζουν στην παλάντζα τα χαρτιά του καθενός για να δουν προς τα πού γέρνει. Δεν πρέπει κάποτε να αναμορφωθεί αυτό το πλαίσιο;


Όταν θα δείτε τους σκράπες συμμαθητές σας να αριστεύουν ξαφνικά στα γραπτά τεστ του ασεπ λογω βύσματος ελάτε να μου μιλήσετε για την αξία επαρχιακών ή ανατολικών πανεπιστημίων κλπ. Καλώς ή κακώς τα αντικειμενικά κριτήρια ήταν καθαρά και αδιάβλητα. τώρα με την παρέμβαση ανθρώπου τόσο σε θέματα τεστ όσο και σε διαδικασία τράπεζας θεμάτων, συνεντεύξεων κλπ κλπ μπαίνει ανετότατα βύσμα. Γνωρίζω προσωπικά περίπτωση συμφοιτήτριας μου που το 2009 2010 σε γραπτό διαγωνισμό ασεπ Βουλής πέρασε κανονικά στην διαγωνιστική διαδικασία ενω δεν είχε το απαραίτητο προσόν τη ςξένης γλώσσας, λόγω τηλεφωνήματός της σε βουλευτή της περιοχής της. Επίσης είχα και συμμαθήτρια που στο λύκειο πήρε απολυτήριο με 11 και σε γραπτό διαγωνισμό λιμενικού πήρε σχεδόν 19 20 σε ολα τα μαθήματα λόγω πάλι του βουλευτή της περιοχής μας. Λοιπόν για ποια ανατολικά και επαρχιακά πανεπιστημία μου μιλάτε; Καλύτερα να καταργηθεί εντελώς το ΑΣΕΠ και οι διορισμοί να γίνονται απευθείας απο τα βουλευτικά γραφεία.

Γραπτοί διαγωνισμοί γίνονται και τώρα. Οι ααδε παίρνει άτομα με γραπτό διαγωνισμό. Το σημερινό σύστημα με τη σειρά προτεραιότητας έπρεπε ήδη να έχει αλλάξει. Και το σημερινό σύστημα δεν είναι αξιοκρατικό και αδιάβλητο. Όλοι ξέρουμε πολύ καλά τι γίνεται με τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά από ανατολικές χώρες. Αλλά και από τα ελληνικά πανεπιστήμια και τα κυπριακά πολλές εργασίες είναι πληρωμένες και φτιαγμένες από άλλους. επίσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μετράει το ίδιο το απολυτήριο του γενικού λυκείου (ου είναι πιο δύσκολο) με του τεχνικού λυκείου και τα ιεκ, και απ ότι μαθαίνω τα τελευταία χρόνια τα 20αρια μπαίνουν και πολύ εύκολα. Προφανώς και ο γραπτός διαγωνισμός θα πρέπει να είναι αξιοκρατικός και αδιάβλητος όπως οι πανελλήνιες εξετάσεις.

ersilyk
Δόκιμος
Δόκιμος
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2018 10:45 pm

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό ersilyk » Κυρ Δεκ 20, 2020 3:44 pm

theod75 έγραψε:
sotinela έγραψε:
xana έγραψε:
Ενώ το να πάρεις πτυχίο με άριστα γιατί η Σχολή είναι εύκολη ή γιατί είναι κάποιος καθηγητής συγγενής σου ή το να αγοράσεις μεταπτυχιακό ή/και διδακτορικό από ανατολική χώρα, είναι ανέφικτο; Είναι γεγονός ότι απλά ο βαθμός πτυχίου και μόνο δεν αποδεικνύει απολύτως τίποτα από μόνος του. Επίσης, δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι όσοι διορίζονται με γραπτούς διαγωνισμούς (βλέπε 1Γ/2017 για την ΑΑΔΕ) δεν είναι κατ ανάγκη αυτοί που έβγαλαν τους μεγαλύτερους βαθμούς πτυχίου. Ή θεωρείς δηλαδή ότι στους γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ παίζει βύσμα και στα μόρια όχι;

Έχει καταντήσει η κατάσταση να πρέπει να μαζεύεις τυπικά προσόντα μέχρι τα 35 σου για να διοριστείς. Να πρέπει να αποκτήσεις διδακτορικό (!!) για να γίνεις δημόσιος υπάλληλος. Οι διαγωνισμοί με μόρια έχουν καταντήσει διαγωνισμοί που στο τέλος θα βάζουν στην παλάντζα τα χαρτιά του καθενός για να δουν προς τα πού γέρνει. Δεν πρέπει κάποτε να αναμορφωθεί αυτό το πλαίσιο;


Όταν θα δείτε τους σκράπες συμμαθητές σας να αριστεύουν ξαφνικά στα γραπτά τεστ του ασεπ λογω βύσματος ελάτε να μου μιλήσετε για την αξία επαρχιακών ή ανατολικών πανεπιστημίων κλπ. Καλώς ή κακώς τα αντικειμενικά κριτήρια ήταν καθαρά και αδιάβλητα. τώρα με την παρέμβαση ανθρώπου τόσο σε θέματα τεστ όσο και σε διαδικασία τράπεζας θεμάτων, συνεντεύξεων κλπ κλπ μπαίνει ανετότατα βύσμα. Γνωρίζω προσωπικά περίπτωση συμφοιτήτριας μου που το 2009 2010 σε γραπτό διαγωνισμό ασεπ Βουλής πέρασε κανονικά στην διαγωνιστική διαδικασία ενω δεν είχε το απαραίτητο προσόν τη ςξένης γλώσσας, λόγω τηλεφωνήματός της σε βουλευτή της περιοχής της. Επίσης είχα και συμμαθήτρια που στο λύκειο πήρε απολυτήριο με 11 και σε γραπτό διαγωνισμό λιμενικού πήρε σχεδόν 19 20 σε ολα τα μαθήματα λόγω πάλι του βουλευτή της περιοχής μας. Λοιπόν για ποια ανατολικά και επαρχιακά πανεπιστημία μου μιλάτε; Καλύτερα να καταργηθεί εντελώς το ΑΣΕΠ και οι διορισμοί να γίνονται απευθείας απο τα βουλευτικά γραφεία.

Γραπτοί διαγωνισμοί γίνονται και τώρα. Οι ααδε παίρνει άτομα με γραπτό διαγωνισμό. Το σημερινό σύστημα με τη σειρά προτεραιότητας έπρεπε ήδη να έχει αλλάξει. Και το σημερινό σύστημα δεν είναι αξιοκρατικό και αδιάβλητο. Όλοι ξέρουμε πολύ καλά τι γίνεται με τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά από ανατολικές χώρες. Αλλά και από τα ελληνικά πανεπιστήμια και τα κυπριακά πολλές εργασίες είναι πληρωμένες και φτιαγμένες από άλλους. επίσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μετράει το ίδιο το απολυτήριο του γενικού λυκείου (ου είναι πιο δύσκολο) με του τεχνικού λυκείου και τα ιεκ, και απ ότι μαθαίνω τα τελευταία χρόνια τα 20αρια μπαίνουν και πολύ εύκολα. Προφανώς και ο γραπτός διαγωνισμός θα πρέπει να είναι αξιοκρατικός και αδιάβλητος όπως οι πανελλήνιες εξετάσεις.



Οι πανελλήνιες έχουν τεστ προσωπικότητας? Επίσης η πιστοποίηση ιεκ αγαπητέ, κάθε άλλο παρά γενναιόδωρα βαθμολογείται, πάνω από 18 εξαιρετικά δύσκολα.....ε τότε να αμφισβητηθούν και οι τίτλοι ξένης γλώσσας που δίνονται από διάφορους φορείς και κρίνονται ισοδύναμοι, να αμφισβητηθούν τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά που αποδίδονται εκτός Ελλάδος αλλά και εντός, και γενικότερα να αμφισβητηθεί εν γένει όλο το σύστημα αξιολόγησης στην εκπαίδευση στην Ελλάδα. Ποιος ο λόγος λοιπόν να προσπαθεί να αριστεύσει κάποιος ή να λάβει περισσότερα τυπικά προσόντα, όταν η αξία και ή δυναμική τους τίθεται υπό αμφισβήτηση? Επίσης, ακόμη κι αν όντως ετίθετο θέμα αναξιοκρατίας με το υπάρχον σύστημα, θα έπρεπε να τεθεί ένας εύλογος ορίζοντας προσαρμογής για όσους με προσωπικό αγώνα, έξοδα και μελέτη, θέλησαν να διεκδικήσουν μια θέση στο δημόσιο έχοντας ως δεδομένο το υπάρχον σύστημα κριτηρίων. Ενώ τώρα ξαφνικά ακυρώνεται η προσπάθειά τους και εξισώνονται με έναν απλό κάτοχο τίτλου χωρίς μάλιστα να πριμοδοτείται καθόλου η προϋπηρεσία, ενώ αυτό δεν υπάρχει πουθενά, ούτε ιδιωτικό τομέα. Επίσης θα ήθελα ειλικρινά να ξέρω εσύ και όλοι αυτοί που είναι υπέρ του νομοσχεδίου μπήκατε με κριτήρια ή με γραπτό διαγωνισμό...και ελπίζω να απαντήσουν με ειλικρίνεια

theod75
Μόνιμος
Μόνιμος
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Δευ Μαρ 26, 2018 10:50 am

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό theod75 » Δευ Δεκ 21, 2020 9:47 am

ersilyk έγραψε:
theod75 έγραψε:
sotinela έγραψε:
Όταν θα δείτε τους σκράπες συμμαθητές σας να αριστεύουν ξαφνικά στα γραπτά τεστ του ασεπ λογω βύσματος ελάτε να μου μιλήσετε για την αξία επαρχιακών ή ανατολικών πανεπιστημίων κλπ. Καλώς ή κακώς τα αντικειμενικά κριτήρια ήταν καθαρά και αδιάβλητα. τώρα με την παρέμβαση ανθρώπου τόσο σε θέματα τεστ όσο και σε διαδικασία τράπεζας θεμάτων, συνεντεύξεων κλπ κλπ μπαίνει ανετότατα βύσμα. Γνωρίζω προσωπικά περίπτωση συμφοιτήτριας μου που το 2009 2010 σε γραπτό διαγωνισμό ασεπ Βουλής πέρασε κανονικά στην διαγωνιστική διαδικασία ενω δεν είχε το απαραίτητο προσόν τη ςξένης γλώσσας, λόγω τηλεφωνήματός της σε βουλευτή της περιοχής της. Επίσης είχα και συμμαθήτρια που στο λύκειο πήρε απολυτήριο με 11 και σε γραπτό διαγωνισμό λιμενικού πήρε σχεδόν 19 20 σε ολα τα μαθήματα λόγω πάλι του βουλευτή της περιοχής μας. Λοιπόν για ποια ανατολικά και επαρχιακά πανεπιστημία μου μιλάτε; Καλύτερα να καταργηθεί εντελώς το ΑΣΕΠ και οι διορισμοί να γίνονται απευθείας απο τα βουλευτικά γραφεία.

Γραπτοί διαγωνισμοί γίνονται και τώρα. Οι ααδε παίρνει άτομα με γραπτό διαγωνισμό. Το σημερινό σύστημα με τη σειρά προτεραιότητας έπρεπε ήδη να έχει αλλάξει. Και το σημερινό σύστημα δεν είναι αξιοκρατικό και αδιάβλητο. Όλοι ξέρουμε πολύ καλά τι γίνεται με τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά από ανατολικές χώρες. Αλλά και από τα ελληνικά πανεπιστήμια και τα κυπριακά πολλές εργασίες είναι πληρωμένες και φτιαγμένες από άλλους. επίσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μετράει το ίδιο το απολυτήριο του γενικού λυκείου (ου είναι πιο δύσκολο) με του τεχνικού λυκείου και τα ιεκ, και απ ότι μαθαίνω τα τελευταία χρόνια τα 20αρια μπαίνουν και πολύ εύκολα. Προφανώς και ο γραπτός διαγωνισμός θα πρέπει να είναι αξιοκρατικός και αδιάβλητος όπως οι πανελλήνιες εξετάσεις.



Οι πανελλήνιες έχουν τεστ προσωπικότητας? Επίσης η πιστοποίηση ιεκ αγαπητέ, κάθε άλλο παρά γενναιόδωρα βαθμολογείται, πάνω από 18 εξαιρετικά δύσκολα.....ε τότε να αμφισβητηθούν και οι τίτλοι ξένης γλώσσας που δίνονται από διάφορους φορείς και κρίνονται ισοδύναμοι, να αμφισβητηθούν τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά που αποδίδονται εκτός Ελλάδος αλλά και εντός, και γενικότερα να αμφισβητηθεί εν γένει όλο το σύστημα αξιολόγησης στην εκπαίδευση στην Ελλάδα. Ποιος ο λόγος λοιπόν να προσπαθεί να αριστεύσει κάποιος ή να λάβει περισσότερα τυπικά προσόντα, όταν η αξία και ή δυναμική τους τίθεται υπό αμφισβήτηση? Επίσης, ακόμη κι αν όντως ετίθετο θέμα αναξιοκρατίας με το υπάρχον σύστημα, θα έπρεπε να τεθεί ένας εύλογος ορίζοντας προσαρμογής για όσους με προσωπικό αγώνα, έξοδα και μελέτη, θέλησαν να διεκδικήσουν μια θέση στο δημόσιο έχοντας ως δεδομένο το υπάρχον σύστημα κριτηρίων. Ενώ τώρα ξαφνικά ακυρώνεται η προσπάθειά τους και εξισώνονται με έναν απλό κάτοχο τίτλου χωρίς μάλιστα να πριμοδοτείται καθόλου η προϋπηρεσία, ενώ αυτό δεν υπάρχει πουθενά, ούτε ιδιωτικό τομέα. Επίσης θα ήθελα ειλικρινά να ξέρω εσύ και όλοι αυτοί που είναι υπέρ του νομοσχεδίου μπήκατε με κριτήρια ή με γραπτό διαγωνισμό...και ελπίζω να απαντήσουν με ειλικρίνεια

Εννοείται ότι έχει στηθεί μια βιομηχανία μέσα στην εκπαίδευση όχι μόνο στην Ελλάδα. Και πάλι τα πτυχία θα έχουν μόρια. Αυτός που έχει τις γνώσεις ας τις πιστοποιήσει και στις εξετάσεις

ersilyk
Δόκιμος
Δόκιμος
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Δευ Απρ 02, 2018 10:45 pm

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό ersilyk » Δευ Δεκ 21, 2020 1:51 pm

theod75 έγραψε:
ersilyk έγραψε:
theod75 έγραψε:Γραπτοί διαγωνισμοί γίνονται και τώρα. Οι ααδε παίρνει άτομα με γραπτό διαγωνισμό. Το σημερινό σύστημα με τη σειρά προτεραιότητας έπρεπε ήδη να έχει αλλάξει. Και το σημερινό σύστημα δεν είναι αξιοκρατικό και αδιάβλητο. Όλοι ξέρουμε πολύ καλά τι γίνεται με τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά από ανατολικές χώρες. Αλλά και από τα ελληνικά πανεπιστήμια και τα κυπριακά πολλές εργασίες είναι πληρωμένες και φτιαγμένες από άλλους. επίσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση μετράει το ίδιο το απολυτήριο του γενικού λυκείου (ου είναι πιο δύσκολο) με του τεχνικού λυκείου και τα ιεκ, και απ ότι μαθαίνω τα τελευταία χρόνια τα 20αρια μπαίνουν και πολύ εύκολα. Προφανώς και ο γραπτός διαγωνισμός θα πρέπει να είναι αξιοκρατικός και αδιάβλητος όπως οι πανελλήνιες εξετάσεις.



Οι πανελλήνιες έχουν τεστ προσωπικότητας? Επίσης η πιστοποίηση ιεκ αγαπητέ, κάθε άλλο παρά γενναιόδωρα βαθμολογείται, πάνω από 18 εξαιρετικά δύσκολα.....ε τότε να αμφισβητηθούν και οι τίτλοι ξένης γλώσσας που δίνονται από διάφορους φορείς και κρίνονται ισοδύναμοι, να αμφισβητηθούν τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά που αποδίδονται εκτός Ελλάδος αλλά και εντός, και γενικότερα να αμφισβητηθεί εν γένει όλο το σύστημα αξιολόγησης στην εκπαίδευση στην Ελλάδα. Ποιος ο λόγος λοιπόν να προσπαθεί να αριστεύσει κάποιος ή να λάβει περισσότερα τυπικά προσόντα, όταν η αξία και ή δυναμική τους τίθεται υπό αμφισβήτηση? Επίσης, ακόμη κι αν όντως ετίθετο θέμα αναξιοκρατίας με το υπάρχον σύστημα, θα έπρεπε να τεθεί ένας εύλογος ορίζοντας προσαρμογής για όσους με προσωπικό αγώνα, έξοδα και μελέτη, θέλησαν να διεκδικήσουν μια θέση στο δημόσιο έχοντας ως δεδομένο το υπάρχον σύστημα κριτηρίων. Ενώ τώρα ξαφνικά ακυρώνεται η προσπάθειά τους και εξισώνονται με έναν απλό κάτοχο τίτλου χωρίς μάλιστα να πριμοδοτείται καθόλου η προϋπηρεσία, ενώ αυτό δεν υπάρχει πουθενά, ούτε ιδιωτικό τομέα. Επίσης θα ήθελα ειλικρινά να ξέρω εσύ και όλοι αυτοί που είναι υπέρ του νομοσχεδίου μπήκατε με κριτήρια ή με γραπτό διαγωνισμό...και ελπίζω να απαντήσουν με ειλικρίνεια

Εννοείται ότι έχει στηθεί μια βιομηχανία μέσα στην εκπαίδευση όχι μόνο στην Ελλάδα. Και πάλι τα πτυχία θα έχουν μόρια. Αυτός που έχει τις γνώσεις ας τις πιστοποιήσει και στις εξετάσεις


Ε τότε να ακυρωθούν όλα τα πτυχία και οι τίτλοι, αφού δεν έχουν αντίκρισμα αντικειμενικό στον χώρο εργασίας. Βιομηχανία τεράστια είναι και τα φροντιστήρια που ετοιμάζουν τους υποψηφίους για τους γραπτούς διαγωνισμούς μανιέρες...απάντηση δεν πήρα σε αυτό που ρώτησα, αλλά ο νοών νοείτω, άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε

theod75
Μόνιμος
Μόνιμος
Δημοσιεύσεις: 365
Εγγραφή: Δευ Μαρ 26, 2018 10:50 am

Re: Αλλάζει ο νόμος 94 του ΑΣΕΠ-Γραπτοι διαγωνισμοί παντού

Δημοσίευσηαπό theod75 » Τρί Δεκ 22, 2020 1:49 pm

ersilyk έγραψε:
theod75 έγραψε:
ersilyk έγραψε:

Οι πανελλήνιες έχουν τεστ προσωπικότητας? Επίσης η πιστοποίηση ιεκ αγαπητέ, κάθε άλλο παρά γενναιόδωρα βαθμολογείται, πάνω από 18 εξαιρετικά δύσκολα.....ε τότε να αμφισβητηθούν και οι τίτλοι ξένης γλώσσας που δίνονται από διάφορους φορείς και κρίνονται ισοδύναμοι, να αμφισβητηθούν τα πτυχία και τα μεταπτυχιακά που αποδίδονται εκτός Ελλάδος αλλά και εντός, και γενικότερα να αμφισβητηθεί εν γένει όλο το σύστημα αξιολόγησης στην εκπαίδευση στην Ελλάδα. Ποιος ο λόγος λοιπόν να προσπαθεί να αριστεύσει κάποιος ή να λάβει περισσότερα τυπικά προσόντα, όταν η αξία και ή δυναμική τους τίθεται υπό αμφισβήτηση? Επίσης, ακόμη κι αν όντως ετίθετο θέμα αναξιοκρατίας με το υπάρχον σύστημα, θα έπρεπε να τεθεί ένας εύλογος ορίζοντας προσαρμογής για όσους με προσωπικό αγώνα, έξοδα και μελέτη, θέλησαν να διεκδικήσουν μια θέση στο δημόσιο έχοντας ως δεδομένο το υπάρχον σύστημα κριτηρίων. Ενώ τώρα ξαφνικά ακυρώνεται η προσπάθειά τους και εξισώνονται με έναν απλό κάτοχο τίτλου χωρίς μάλιστα να πριμοδοτείται καθόλου η προϋπηρεσία, ενώ αυτό δεν υπάρχει πουθενά, ούτε ιδιωτικό τομέα. Επίσης θα ήθελα ειλικρινά να ξέρω εσύ και όλοι αυτοί που είναι υπέρ του νομοσχεδίου μπήκατε με κριτήρια ή με γραπτό διαγωνισμό...και ελπίζω να απαντήσουν με ειλικρίνεια

Εννοείται ότι έχει στηθεί μια βιομηχανία μέσα στην εκπαίδευση όχι μόνο στην Ελλάδα. Και πάλι τα πτυχία θα έχουν μόρια. Αυτός που έχει τις γνώσεις ας τις πιστοποιήσει και στις εξετάσεις


Ε τότε να ακυρωθούν όλα τα πτυχία και οι τίτλοι, αφού δεν έχουν αντίκρισμα αντικειμενικό στον χώρο εργασίας. Βιομηχανία τεράστια είναι και τα φροντιστήρια που ετοιμάζουν τους υποψηφίους για τους γραπτούς διαγωνισμούς μανιέρες...απάντηση δεν πήρα σε αυτό που ρώτησα, αλλά ο νοών νοείτω, άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε

Άλλο οι εξετάσεις για σπουδές και άλλο οι εξετάσεις για εργασία. Και με το γραπτό διαγωνισμό οι τίτλοι σπουδών θα μετράνε τα μεταπτυχιακά και διδακτορικά θα έχουν μόρια. όποιος έχει τις γνώσεις δεν έχει λόγω να φοβάται τις εξετάσεις. Την ίδια δυσκολία έχει μία σχολή στην Αθήνα το ίδιο σε μία επαρχιακή πόλη, ας μην αναφερθώ για τα πτυχία από βουλγαρία, χώρια που τώρα μπαίνουν και τα κολέγια, το ίδιο είναι το γενικό λύκειο με το τεχνικό; δεν νομίζω. Την ερώτηση δεν την πρόσεξα γι΄ αυτό δεν σου απάντησα δεν έχω πρόβλημα να σου απαντήσω με σειρά προτεραιότητας και σε περιοχή δυσπρόσιτη και χωρίς εντοπιότητα. Σε μεγάλο αστικό κέντρο ήταν απίθανο να περάσεις όσοι δεν είχαν προϋπηρεσία σε δημόσιο τομέα γιατί η συμβασιούχοι είχαν προσαύξηση 50% στην εργασιακή εμπειρία, που ακόμη και σήμερα προιμοδοτούνται, αυτό είναι το αξιοκρατικό σύστημα της σειράς προτεραιότητας. Προφανώς και οι περισσότεροι έχουν περάσει με σειρά προτεραιότητας αφού οι γραπτοί διαγωνισμοί ήταν ελάχιστοι.


Επιστροφή σε “ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ - ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ - ΑΠΟΨΕΙΣ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες