Γενικές απορίες από αρχάρια

Δικαιολογητικά, διορισμοί, προσλήψεις, διαγωνισμοί ΑΣΕΠ.
koraliag
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τρί Μάιος 31, 2022 2:17 am

Γενικές απορίες από αρχάρια

Δημοσίευσηαπό koraliag » Τετ Ιουν 01, 2022 12:12 am

Καλησπέρα παιδιά και καλό μήνα να έχετε όλοι!

Κοιτάζω για προκηρύξεις αλλά δεν έχω κάνει ακόμα αίτηση καθώς θέλω να μάθω τα πάντα πρώτα.
Δε γνωρίζω διάφορα και έχω πελαγώσει.
Ψάχνω στο ίντερνετ για αυτά που με απασχολούν αλλά η αλήθεια είναι ότι δε βγάζω άκρη και θα ήθελα τη βοήθεια σας.
Συγχωρέστε με αν οι απορίες που θα παραθέσω δεν έχουν νόημα ή αν είναι χαζές, αλλά είμαι αρχάρια πραγματικά!

Αρχικά...έχω τη δυνατότητα να κάνω αίτηση σε προκήρυξη για θέσεις που δεν βρίσκονται στο νομό μου; Μπορώ να επιλέξω σε μια προκήρυξη μια περιοχή/ένα νομό άσχετο από αυτόν που κατοικώ/από αυτόν που κατάγομαι ή πρέπει να κάνουμε αιτήσεις μόνο για προκηρύξεις που αφορούν το νομό στον οποίο κατοικούμε;
Σε περίπτωση που υπάρχει η δυνατότητα αυτή, πόσες είναι οι πιθανότητες να είσαι επιλαχών/επιλαχούσα σε διαφορετικό νομό; Ή παίζουν ρόλο τα μόρια/κάτι άλλο;
(Ζω Αθήνα και το ιδανικό θα ήταν να φύγω για Θεσσαλία για συγκεκριμένους λόγους, οπότε σίγουρα θα ήταν μια ευκαιρία αυτή, αν μου δωθεί).

Δεύτερον, σε ένα γραπτό διαγωνισμό, πέρα από τη γραπτή διαδικασία, υπάρχουν και άλλα προσόντα που δίνουν μόρια ή αυτό εξαρτάται από την κάθε προκήρυξη;

Και κάτι τελευταίο και πιο συγκεκριμένο. Διάβασα κάπου για νέο γραπτό διαγωνισμό που αφορά δήμους και περιφέρειες (τον 2Γ/2022), ωστόσο δεν έχω βρει κάπου ΦΕΚ, ούτε έχω δει κάτι για προθεσμίες. Υπάρχει σχετική ενημέρωση;

Σας ευχαριστώ πολύ!

mylw
Μόνιμος
Μόνιμος
Δημοσιεύσεις: 569
Εγγραφή: Πέμ Απρ 05, 2007 5:28 pm

Re: Γενικές απορίες από αρχάρια

Δημοσίευσηαπό mylw » Τετ Ιουν 01, 2022 8:35 am

Μπορείς να κάνεις αιτήσεις για όλη την Ελλάδα, ακόμα και για περιοχές με εντοπιότητα (σε αυτή την περίπτωση δεν έχεις προτεραιότητα). Η 2Γ που λές ακόμα δεν έχει βγει οπότε περιμένουμε.