Προϋπηρεσία Μηχανολόγων ΤΕ για ΑΣΕΠ

Δικαιολογητικά, διορισμοί, προσλήψεις, διαγωνισμοί ΑΣΕΠ.
minimaloud
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 23, 2021 8:32 am

Προϋπηρεσία Μηχανολόγων ΤΕ για ΑΣΕΠ

Δημοσίευσηαπό minimaloud » Πέμ Σεπ 23, 2021 10:50 am

Καλησπέρα σας,

Είμαι Μηχανολόγος Μηχανικός ΤΕ με πτυχίο από το 2011 και σχετική προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα από το 2012 και ενδιαφέρομαι για μελλοντική προκήρυξη ΑΣΕΠ μόνιμου προσωπικού για τη θέση του Μηχανολόγου Μηχανικού ΤΕ.

Θα ήθελα να μάθω αν η προϋπηρεσία προσμετράται από τη απόκτηση του πτυχίου ή από την απόκτηση της βεβαίωσης εγγραφής στο βιβλίο των πτυχιούχων ανώτερων τεχνικών σχολών ειδικότητας Μηχανολόγου, εφόσον κρίνεται σαν πρόσθετο προσόν στην υποτιθέμενη προκήρυξη.

Στην περίπτωση που η προϋπηρεσία προσμετράται από τη βεβαίωση εγγραφής, θα ήθελα να διευκρίνισω οτι ενώ είχα αιτηθεί το 2015 την εγγραφή μου στο βιβλίο των πτυχιούχων ανώτερων τεχνικών σχολών ειδικότητας Μηχανολόγου μου χορηγήθηκαν μόνο οι βεβαιώσεις Αναγγελίας με τα δικαιώματα άσκησης δραστηριοτήτων (δυστυχώς επειδή δε τα χρειάστηκα ποτέ μέχρι σήμερα , δε το πρόσεξα). Με αποτέλεσμα να πρέπει να αιτηθώ την εγγραφή τώρα (με σημερινή ημερομηνία).
Σε αυτή τη περίπτωση η βεβαίωση αναγγελίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αποδεικτικό για την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας μου από την ημερομηνία έκδοσής της.

Υπάρχει τρόπος γενικα να προσμετρηθεί η εμπειρία μεχρι σήμερα; Δεδομένου ότι είμαι ασφαλισμένος στη εταιρεία που απασχολούμαι σαν Μηχανολόγος και αποδεικνύεται με βεβαίωση προϋπηρεσίας απο το e-ΕΦΚΑ.

Σας ευχαριστώ εκ προτέρων.
Γιαννης

samsung87
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Δευ Οκτ 25, 2021 11:32 pm

Re: Προϋπηρεσία Μηχανολόγων ΤΕ για ΑΣΕΠ

Δημοσίευσηαπό samsung87 » Δευ Οκτ 25, 2021 11:48 pm