ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 5 ΕΤΙΑ
ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 5 ΕΤΙΑ
Γεια σας, θα ήθελα να ρωτήσω όποιος γνωρίζει γιατί έχω μπερδευτεί.θελω να παραιτηθώ από μια υπηρεσία που έχω διοριστεί.στο μεταξύ έχω κάνει αίτηση σε άλλη προκήρυξη κ δεν έχουν βγει ακόμη ούτε τα προσωρινά αποτελέσματα.αμα περάσω κ με καλέσουν για διορισμό στη νέα υπηρεσία, μπορούν να μου πουν ότι υπάρχει κώλυμα διορισμού επειδή όταν έκανα την αίτηση δεν είχε περάσει η πενταετία παρά το ότι εγώ θα έχω παραιτηθεί κ δε θα έχω θέση δημ.υπαλληλου πριν βγουν καν τα πρόσωρινα αποτελέσματα?παρακαλώ απαντήστε μόνο αν το γνωρίζετε ευχαριστώ.
Re: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 5 ΕΤΙΑ
Μια οποιαδήποτε απάντηση μπορεί να βοηθήσει γιατί το θέμα αυτό της 5ετιας λογικά δεν ισχύει όταν παραιτηθεί ο υπάλληλος πολύ πριν το νέο διορισμό κ δεν πάει σε συνέχεια με την προηγούμενη υπηρεσία όπως θα συνέβαινε αν δεν υπήρχε κώλυμα 5ετιας.οποιαδηποτε απάντηση ευπρόσδεκτη.
Re: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 5 ΕΤΙΑ
Το κώλυμα της 5ετίας αναφέρεται στο ό,τι κάποιος που ορκίζεται και εξακολουθεί να είναι υπάλληλος
δεν μπορεί να κάνει αίτηση μέσω ασεπ για πέντε χρόνια από το διορισμό (την ορκωμοσία του).
Αν παραιτηθεί παύει να είναι υπάλληλος και μπορεί πλέον να κάνει νέα αίτηση. Ομοίως μέχρι να
ορκιστεί δεν είναι υπάλληλος και μπορεί να κάνει αίτηση.
Το μόνο θολό σημείο είναι η απαίτηση των προκηρύξεων οι προυποθέσεις να ισχύουν την
τελευταία ημέρα των αιτήσεων. Δηλαδή τι γίνεται αν π.χ. κάποιος κάνει μια αίτηση στις 5/9 ,
ορκιστεί στις 7/9 και οι αιτήσεις λήγουν στις 10/9 ; Ιδίως αν η προθεσμία (εδώ η στο παράδειγμα 10/9)
έχει προκύψει από παράταση που έδωσε το ασεπ...έστω πως αρχικά η προθεσμία έληγε στις 6/9 ...
Ακόμα και αν σε βεβαιώσουν προφορικά από το ασεπ πως δεν υπάρχει θέμα , θα υπάρχει μια αμφιβολία...
δεν μπορεί να κάνει αίτηση μέσω ασεπ για πέντε χρόνια από το διορισμό (την ορκωμοσία του).
Αν παραιτηθεί παύει να είναι υπάλληλος και μπορεί πλέον να κάνει νέα αίτηση. Ομοίως μέχρι να
ορκιστεί δεν είναι υπάλληλος και μπορεί να κάνει αίτηση.
Το μόνο θολό σημείο είναι η απαίτηση των προκηρύξεων οι προυποθέσεις να ισχύουν την
τελευταία ημέρα των αιτήσεων. Δηλαδή τι γίνεται αν π.χ. κάποιος κάνει μια αίτηση στις 5/9 ,
ορκιστεί στις 7/9 και οι αιτήσεις λήγουν στις 10/9 ; Ιδίως αν η προθεσμία (εδώ η στο παράδειγμα 10/9)
έχει προκύψει από παράταση που έδωσε το ασεπ...έστω πως αρχικά η προθεσμία έληγε στις 6/9 ...
Ακόμα και αν σε βεβαιώσουν προφορικά από το ασεπ πως δεν υπάρχει θέμα , θα υπάρχει μια αμφιβολία...
Re: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 5 ΕΤΙΑ
Στην προκήρυξη που έκανα αίτηση ενώ ήμουν ήδη στον άλλο φορέα, δεν έλεγε ότι" μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής της αίτησης στο διαγωνισμό" πρέπει να μην κατέχεις θέση δημ.υπαλληλου.δηλ έλειπε αυτή η φράση που υπήρχε σε άλλες προκηρύξεις γιατί άλλαξε ο νόμος κ αντί για τον 2190 είναι ένας άλλος που τον ανέφερε σε κείνο το σημείο.μου έκανε εντύπωση που έλειπε αυτή η φράση που άλλοτε την έλεγε,οπότε αυτό δε δεσμεύει αυτόν που έχει κάνει την αίτηση να παραιτηθεί κατά τη διάρκεια υποβολής των αιτήσεων έτσι δεν είναι?από την άλλη, δεν μπορείς να πας να διοριστείς στο νέο φορέα όντας εν ενεργεία υπάλληλος λόγω της 5ετιας αν δεν έχει παρέλθει.αυτο που δε διευκρινίζει είναι το πότε μπορείς να παραιτηθείς για να είσαι οκ απ' τη στιγμή που δεν υποχρεούσαι κατά την αίτηση να το κάνεις σύμφωνα με τα παραπάνω έτσι δεν είναι?
Re: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 5 ΕΤΙΑ
Στη προκήρυξη του διαγωνισμού (21 Νοεμβρίου 2022 ΤΕΥΧΟΣ Α.Σ.Ε.Π. Αρ. Φύλλου 75 )
ακριβώς πριν από το Παράρτημα Β υπάρχει το εξής :
Σημείωση: Τακτικοί υπάλληλοι (μόνιμοι και ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου) των φορέων της παρ. 1 του άρ-
θρου 2 του ν. 4765/2021 έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε διαδικασία πλήρωσης θέσεων των φορέων αυτών, μετά
από την παρέλευση πενταετίας από την ημερομηνία διορισμού ή πρόσληψής τους, με εξαίρεση τη συμμετοχή σε
διαδικασία πλήρωσης θέσεων κατηγορίας ανώτερης αυτής του διορισμού ή της πρόσληψής τους.
Μια λογική ερμηνεία είναι πως, μπορεί κανείς να συμμετάσχει στο διαγωνισμό, όμως όταν θα κάνει αίτηση σε μια συγκεκριμένη προκήρυξη (την τελευταία ημέρα των αιτήσεων) , θα πρέπει να μην είναι υπάλληλος (ή να έχει περάσει η πενταετία).
Νομίζω πως η καλύτερη λύση θα ήταν να είχε ρωτηθεί σχετικά το ΑΣΕΠ. Μια διευκρίνηση είναι χρήσιμη.
ακριβώς πριν από το Παράρτημα Β υπάρχει το εξής :
Σημείωση: Τακτικοί υπάλληλοι (μόνιμοι και ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου) των φορέων της παρ. 1 του άρ-
θρου 2 του ν. 4765/2021 έχουν δικαίωμα συμμετοχής σε διαδικασία πλήρωσης θέσεων των φορέων αυτών, μετά
από την παρέλευση πενταετίας από την ημερομηνία διορισμού ή πρόσληψής τους, με εξαίρεση τη συμμετοχή σε
διαδικασία πλήρωσης θέσεων κατηγορίας ανώτερης αυτής του διορισμού ή της πρόσληψής τους.
Μια λογική ερμηνεία είναι πως, μπορεί κανείς να συμμετάσχει στο διαγωνισμό, όμως όταν θα κάνει αίτηση σε μια συγκεκριμένη προκήρυξη (την τελευταία ημέρα των αιτήσεων) , θα πρέπει να μην είναι υπάλληλος (ή να έχει περάσει η πενταετία).
Νομίζω πως η καλύτερη λύση θα ήταν να είχε ρωτηθεί σχετικά το ΑΣΕΠ. Μια διευκρίνηση είναι χρήσιμη.
Re: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 5 ΕΤΙΑ
Ευχαριστώ για την απάντηση κ χρόνια πολλά. Ακριβώς σε αυτό το κείμενο αναφερομουν το οποίο δεν αναφέρει όπως σε άλλες προκηρύξεις " μέχρι τη λήξη των αιτήσεων". Προφανώς κ τους διέφυγε γιατί σε άλλες το έλεγε ρητά. Συντακτικά αν το δεις οπότε κ νοηματικά, αναφέρει ότι δεν πρέπει να Σάι δημ υπάλληλος για να συμμετέχεις διαγωνισμό. Δε διευκρινίζει σε ποια φάση του διαγωνισμού πρέπει να υπάρχει αυτή η προϋπόθεση.μονο εκ παραδρομής εμείς το λέμε ότι αναφέρεται στη φάση των αιτήσεων λόγω παλαιών προκηρύξεων,όχι όμως ότι το διευκρινίζει..σε προκηρύξεις του υπουργείου Παιδείας αν δεις λέει επακριβώς ότι οι προϋποθέσεις που αναφέρει πρέπει να ισχύουν κατά το χρόνο των αιτήσεων κ της πρόσληψης.εκει είναι ξεκάθαρο.εδω όμως δεν το αναφέρει ξεκάθαρα.το μόνο ξεκάθαρο ειναι ότι για να συμμετέχεις σε διαδικασία πλήρωσης θέσεων όπως λέει γενικά πρέπει να πάρελθει 5ετια που αυτό σε παραπέμπει όπως το λέει στη φάση του διορισμού κ όχι απαραίτητα στις αιτήσεις. Γιατί δηλ είναι σημαντικό το να παραιτηθείς στις αιτήσεις κ αν παραιτηθείς λίγο μετά είναι παράτυπο? Αφού πάλι δε θα είσαι δημ υπάλληλος κ θα πλήρεις την προϋπόθεση σε ουσιαστική κ τυπική βάση αφού δε θα πας σε συνέχεια από τον ένα φορέα στον άλλο αλλά θα χεις πληρώσει το τίμημα του ρίσκου αλλα κ της ανεργίας. Πραγματικά δεν έχει νόημα αυτό κ μας κοροϊδεύουν νομίζω.ασε που δεν προλαβαίνει ένας υπάλληλος να παραιτηθεί μέσα σε 15 μέρες που ναι οι αιτήσεις.αλλα αν το έλεγε έστω θα ήταν τυπικοί κ αυτοί.που ζητούν από μας τη σούπερ ντουπερ τυπικότητα.το ξέρεις ότι παλιά στο κομμάτι αυτό που μου παρέθεσες δεν έλεγε για τους αορίστου χρόνου υπαλλήλους αλλά μόνο για τους τακτικούς κ υπήρχε ασάφεια? Μετά όταν το κατάλαβαν το διόρθωσαν στις προκηρύξεις.ετσι κ τώρα έκαναν λάθος.
Re: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 5 ΕΤΙΑ
Ο σκοπός του Νόμου επιτυγχάνεται με την απαγόρευση συμμετοχής σε συγκεκριμένη προκήρυξη
και όχι με απαγόρευση συμμετοχής στο διαγωνισμό. Άλλωστε μπορεί τώρα να λένε πως θα ισχύουν τα
αποτελέσματα του διαγωνισμού για δυο χρόνια ... αλλά μετά με νομοθετική ρύθμιση να επεκταθεί η
ισχύς αποτελεσμάτων του διαγωνισμού για περισσότερα χρόνια !
Εξάλλου δε νομίζω πως είναι καλή ιδέα να παραιτηθεί κανείς από μόνιμος για να λάβει μέρος στο διαγωνισμό...
Ίσως γι΄αυτό επιλέχτηκε αυτή η διατύπωση του Νόμου : να συμμετέχετε αν μπορείτε να κάνετε αίτηση σε
κάποια προκήρυξη. Έτσι κάποιος που διορίστηκε πρόσφατα - και δε σκοπεύει να παραιτηθεί - δε θα συμμετείχε !
Αν είχε κλείσει 4 χρόνια μόνιμος υπάλληλος τότε θα είχε νόημα να συμμετάσχει. Αλλιώς η απαγόρευση θα
επεκτεινόταν στην πραγματικότητα πέραν της 5ετίας (θα γινόταν στη πράξη 7ετία, 8ετία κλπ μέχρι να γίνει
νέος διαγωνισμός! )... κάτι αντίθετο στο σκοπό του Νόμου.
Η καλύτερη λύση είναι να έστελνε κανείς ένα μέιλ στο ΑΣΕΠ. Τώρα να πετύχεις στο διαγωνισμό και μετά
να περιμένεις , όπως στη 2Κ/2019, να βγει απόφαση κόντρα στην ερμηνεία του ΑΣΕΠ από τα δικαστήρια μετά από
3 χρόνια .. και αν δικαιωθείς ... τέλος πάντων ο καθένας επιλέγει τι θα κάνει .
και όχι με απαγόρευση συμμετοχής στο διαγωνισμό. Άλλωστε μπορεί τώρα να λένε πως θα ισχύουν τα
αποτελέσματα του διαγωνισμού για δυο χρόνια ... αλλά μετά με νομοθετική ρύθμιση να επεκταθεί η
ισχύς αποτελεσμάτων του διαγωνισμού για περισσότερα χρόνια !
Εξάλλου δε νομίζω πως είναι καλή ιδέα να παραιτηθεί κανείς από μόνιμος για να λάβει μέρος στο διαγωνισμό...
Ίσως γι΄αυτό επιλέχτηκε αυτή η διατύπωση του Νόμου : να συμμετέχετε αν μπορείτε να κάνετε αίτηση σε
κάποια προκήρυξη. Έτσι κάποιος που διορίστηκε πρόσφατα - και δε σκοπεύει να παραιτηθεί - δε θα συμμετείχε !
Αν είχε κλείσει 4 χρόνια μόνιμος υπάλληλος τότε θα είχε νόημα να συμμετάσχει. Αλλιώς η απαγόρευση θα
επεκτεινόταν στην πραγματικότητα πέραν της 5ετίας (θα γινόταν στη πράξη 7ετία, 8ετία κλπ μέχρι να γίνει
νέος διαγωνισμός! )... κάτι αντίθετο στο σκοπό του Νόμου.
Η καλύτερη λύση είναι να έστελνε κανείς ένα μέιλ στο ΑΣΕΠ. Τώρα να πετύχεις στο διαγωνισμό και μετά
να περιμένεις , όπως στη 2Κ/2019, να βγει απόφαση κόντρα στην ερμηνεία του ΑΣΕΠ από τα δικαστήρια μετά από
3 χρόνια .. και αν δικαιωθείς ... τέλος πάντων ο καθένας επιλέγει τι θα κάνει .
-
- Μαθητευόμενος
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 04, 2023 1:36 pm
Re: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 5 ΕΤΙΑ
Μπορείτε να μας αναφέρετε ποιός θεωρείτε οτι είναι ο σκοπός του νόμου;
Re: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 5 ΕΤΙΑ
Στο νομοσχέδιο που έχει βγει για διαβούλευση, στο άρθρο 7, η πενταετία αυξάνεται σε 10ετία !
Υπάρχουν βέβαια ήδη αρκετά σχόλια εναντίον της αύξησης , αν και κάποιοι την υποστηρίζουν.
Αλλά , με βάση και το γεγονός πως η κινητικότητα δε λειτουργεί , στην ουσία φυλακίζουν τους υπαλλήλους
και επιβραβεύουν τη νοοτροπία πως το ζήτημα είναι να "τρουπώσει " κανείς στο δημόσιο και πλέον μένει εκεί μια ζωή...
Ενώ γράφατε εδώ πως πρέπει να καταργηθεί η 5ετία και πως οι υπάλληλοι του ασεπ πρότειναν το ίδιο,
τώρα γίνεται το ακριβώς αντίθετο ...
Υπάρχουν βέβαια ήδη αρκετά σχόλια εναντίον της αύξησης , αν και κάποιοι την υποστηρίζουν.
Αλλά , με βάση και το γεγονός πως η κινητικότητα δε λειτουργεί , στην ουσία φυλακίζουν τους υπαλλήλους
και επιβραβεύουν τη νοοτροπία πως το ζήτημα είναι να "τρουπώσει " κανείς στο δημόσιο και πλέον μένει εκεί μια ζωή...
Ενώ γράφατε εδώ πως πρέπει να καταργηθεί η 5ετία και πως οι υπάλληλοι του ασεπ πρότειναν το ίδιο,
τώρα γίνεται το ακριβώς αντίθετο ...
Re: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 5 ΕΤΙΑ
gery έγραψε:Στο νομοσχέδιο που έχει βγει για διαβούλευση, στο άρθρο 7, η πενταετία αυξάνεται σε 10ετία !
Υπάρχουν βέβαια ήδη αρκετά σχόλια εναντίον της αύξησης , αν και κάποιοι την υποστηρίζουν.
Αλλά , με βάση και το γεγονός πως η κινητικότητα δε λειτουργεί , στην ουσία φυλακίζουν τους υπαλλήλους
και επιβραβεύουν τη νοοτροπία πως το ζήτημα είναι να "τρουπώσει " κανείς στο δημόσιο και πλέον μένει εκεί μια ζωή...
Ενώ γράφατε εδώ πως πρέπει να καταργηθεί η 5ετία και πως οι υπάλληλοι του ασεπ πρότειναν το ίδιο,
τώρα γίνεται το ακριβώς αντίθετο ...
Και δεν είναι μόνο αυτό, είναι ότι σε αναγκάζουν να μην μπορείς να αρνηθείς θέση που ειναι π.χ 4,5,..10η και να συμμετάσχεις σε μετέπειτα προκηρύξεις. Εγκλωβισμός είναι αυτό
-
- Μαθητευόμενος
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Δευ Ιούλ 01, 2024 1:20 pm
Re: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ 5 ΕΤΙΑ
gery έγραψε:Στο νομοσχέδιο που έχει βγει για διαβούλευση, στο άρθρο 7, η πενταετία αυξάνεται σε 10ετία !
Υπάρχουν βέβαια ήδη αρκετά σχόλια εναντίον της αύξησης , αν και κάποιοι την υποστηρίζουν.
Αλλά , με βάση και το γεγονός πως η κινητικότητα δε λειτουργεί , στην ουσία φυλακίζουν τους υπαλλήλους
και επιβραβεύουν τη νοοτροπία πως το ζήτημα είναι να "τρουπώσει " κανείς στο δημόσιο και πλέον μένει εκεί μια ζωή...
Ενώ γράφατε εδώ πως πρέπει να καταργηθεί η 5ετία και πως οι υπάλληλοι του ασεπ πρότειναν το ίδιο,
τώρα γίνεται το ακριβώς αντίθετο ...
το θέμα ειναι αν αφορά η αύξηση απο 5 χρόνια σε 10 χρόνια τους ήδη διορισμένους ή αφορά αυτους που θα διορίζονται μετα την ψήφιση του νόμου με νέες προκηρύξεις?
επίσης η 3ετής ποινή εαν κάποιος δεν αποδεχτεί διορισμό ή φύγει πριν τους 12 μήνες απο τον διορισμό του αφορά και ήδη διορισμένους ή και αυτό αφορά νέες προκηρύξεις μετα την ψήφιση του νόμου ?
Επιστροφή σε “ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ - ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ - ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ - ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΑΣΕΠ”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες