theod75 έγραψε:sakis198 έγραψε:Αν θυμάστε το ΥΠΕΣ ειχε εκδώσει εγκύκλιο( αρ.πρωτ 45681 ,14 /6/2019) η οποία όριζε οτι η πράξη διορισμού των περιλαμβανομένων στον πίνακα διοριστέων, οι οποίοι είχαν προσληφθεί με βάση τον προσωρινό πίνακα κατάταξης, θα έχει αναδρομική ισχύ από την ημερομηνία της αρχικής τους πρόσληψης.
Τώρα όμως που βγαίνουν τα πρώτα φεκ διορισμών των επιτυχόντων βλέπω ότι αν κάποιος επιτυχών άλλαξε δήμο ή ειδικότητα σε σύγκριση με τα προσωρινά αποτελέσματα, τοτε η αναδρομικότητα στον διορσμό ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.
Άντε για την διαφορετική ειδικότητα να το δεχτώ γιατί ο υπάλληλος θα εργάζεται σε διαφορετικό τομέα από ότι στα προσωρινά αποτελέσματα..Γ.ιατί να μην ισχύει η αναδρομικότητα στους υπαλλήλους που αλλάζουν μεν δήμο αλλά συνεχίζουν στην ίδια ειδικότητα;
Εδώ να σημειώσω ότι στην εγκύκλιο του ΥΠΕΣ δεν γίνεται καμία τέτοιου είδους αναφορά ,δηλαδή αναδρομικότητας υπό προυποθέσεις δηλαδή.
Δεν νοείται να κάνεις δόκιμη υπηρεσία σε άλλο φορεα.σωστά δεν μετράει, έχει αλλάξει ο φορέας διορισμού .στο τέλος της δόκιμης υπηρεσίας ο φορέας θα πρέπει να σε αξιολογηση αν είσαι ικανός για μονιμότητα, πως θα σε αξιολογηση εαν ήσουν σε άλλο φορέα;
Συμφωνώ ως ένα βαθμό σε αυτό που λες αλλά πρέπει να λάβουμε υπ οψιν μας τα εξής:
1. Συνήθως οι αλλαγές στις θέσεις μεταξύ προσωρινών και οριστικών αποτελεσμάτων είναι ελάχιστες. Στην 3κ επειδή δεν έγινε κανένας έλεγχος στα προσωρινά ελάχιστοι παρέμειναν στην ίδια θέση.
2. Εργαζόμαστε με τα προσωρινά ήδη 1.5 χρόνο.
Ο φορέας που εργαζόμαστε εδώ και 1,5 χρόνο δεν μας κρίνει/αξιολογεί κάθε μέρα για το αν είμαστε κατάλληλοι ή όχι για την εργασία που παρέχουμε; Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από τα δάχτυλό μας , το 99% περνάει τη δόκιμη περίοδο με συνοπτικές διαδικασίες.