eirini1985 έγραψε:Εγώ πάντως θυμάμαι ότι στις οδηγίες που μας μοιράστηκαν (όχι στα θέματα) έγραφε -0,35 της μονάδας, ήτοι 35%.
Επειδή όμως όντως το κουράσαμε το θέμα και δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλλο απο το να περιμένουμε την επίσημη απάντηση του ΑΣΕΠ θα ήθελα να ρωτήσω εαν έχετε διαπιστώσει εσείς κάποιο λάθος στις απαντήσεις που δόθηκαν ως ορθές.
πχ για λογιστική με προβληματίζουν οι ερωτήσεις 32 και 56
και για δημοσιονομικό η ερώτηση 24 θεωρώ ότι άλλο είναι η ανάκληση δήλωση άλλο η κατάθεση τροποποιητικής εκτός εαν δεν γνωρίζω καλά ελληνικά και νομικά βέβαια
Η σωστή λογιστική εγγραφή στο ερωτημα 32 είναι: χρέωση 4000 του ταμείου (λογ. 38) και πίστωση 3000 των εσόδων από ενοίκια (λογ. ομάδας 7, που είναι τα δουλευμένα ενοίκια των μηνών Οκτωβρίου, Νοεμβρίου και Δεκεμβρίου) και πίστωση 1000 του μεταβατικού λογαριασμού 56 "Προεισπραγμένα ενοίκια". Επομένως ορθώς αναφέρεται πως αν δεν γίνει η κατάλληλη εγγραφή προσαρμογής οι συνολικές υποχρεώσεις θα φαίνονται υποτιμημένες κατά 1000 (αφού δεν θα καταγραφεί η πίστωση των 1000 στο λογ. 56 που είναι λογαριασμός υποχρεώσεων) και τα έσοδα υπερτιμημένα κατά 1000 γιατί τα δουλευμένα έσοδα του 2020 είναι μόνο 3000, τα ενοίκια των μηνών 10-12/2020. Τα 1000 του ενοικίου του Ιανουαρίου θα φανούν ως έσοδο στην ομάδα 7 την επόμενη χρονιά αφού αφορούν το 2021!
Όσον αφορά την ερώτηση 56 και πάλι είναι σωστή η απάντηση που δίνεται (το γ δηλαδή), γιατί η αξία κτήσης του εκσκαφέα είναι 120.000 (αξία αγοράς + μεταφορικά που προσαυξάνουν την αξία κτήσης). Η ετήσια απόσβεση του μηχανήματος, αφού δεν υπάρχει υπολειμματική αξία και ο ΧΩΖ του είναι 10 έτη είναι 12.000 ετησίως (120.000:10). Το μηχάνημα όμως αγοράστηκε 01/07/2020. Άρα, οι σωρευμένες αποσβέσεις του είναι 6.000 (2020) + 12.000 (2021) + 12.000 (2022), δηλ. 30.000€. Αν τις αφαιρέσουμε απ' την αξία κτήσης που είναι 120.000, τότε η αναπόσβεστη αξίας στο τέλος του 2022 είναι 90.000€.