Στη γραπτή εξέταση η οποία διεξήχθη με τη μέθοδο των πολλαπλών επιλογών ώστε να διασφαλιστεί η αντικειμενικότητα της αξιολόγησης σημειώθηκε σημαντική συμμετοχή της τάξης του 82% για την επιλογή 70 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας και 19 Αερολιμενικών ειδικοτήτων υψηλών προσόντων και μεγάλης ευθύνης που απαιτούν αυξημένη αντίληψη αναλυτική και συνθετική σκέψη και κριτική ικανότητα.
Τελικα η κουτση Μαρια-φοιτητρια θα παει απο το Παρισι στην Αθηνα?
Τουλαχιστον το β' μερος της εξετασης που εχει και μεγαλυτερο συντελεστη ανταποκρινεται περισσοτερο σε αυτα που λεει στο ΑΣΕΠ.Παντως θα ηθελα να ξερω σε αλλες χωρες που δε μπορει να γινει μια εξεταση σαν τη χθεσινη, αφου δεν το επιτρεπει η γλωσσα τους, τι ζητανε στις εισαγωγικες εξετασεις για ελεγκτες.
(Σημειωτεον για τους καινουργιους οτι δεν απαιτειται στην ΕΕ πτυχιο ΑΕΙ για αυτο το επαγγελμα.Αν καποιος θελει απελπισμενα να γινει ΕΕΚ
http://www.eurocontrol.int/muac/public/ ... ition.html
με ακομα πιο μικρες πιθανοτητες ομως...)
Λοιπον τελικα δεν ηταν μεγαλη η αποχη, Απο τους 2296 που εδωσαν λεκτικες ηρθαν 1882. Αντε δωστε σε κανενα φιλολογο καλο τα θεματα να τα λυσει.