Υπηρεσία Πολιτικής Υπηρεσίας

Γραπτοί διαγωνισμοί σε δημόσιο, ΑΣΕΠ.
takisrhodes83
Δόκιμος
Δόκιμος
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 12, 2008 7:16 pm

Δημοσίευσηαπό takisrhodes83 » Παρ Ιουν 20, 2008 3:41 pm

H προκηρυξη λεει για τους τριτεκνους

α.Ειναι οι γονεις με 3 παιδια μεχρι 23 ή 25 αν σπουδαζουν σε ΑΕΙ-ΤΕΙ Ελληνικα ή αν ειναι φανταροι.
β.Τα παιδια αυτων, αν προβλεπεται (στην περιπτωση μας)

Τωρα εγω τα πληρω αυτα μιας και ειμαι μπχ φοιτητης κ αδερφια μικρα. Λογικα ετσι θα ναι και ισως να την εχουν πατησει μερικοι με τα δικαιολογητικα.

giwrgos2006
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Δευ Μαρ 19, 2007 5:38 pm

Δημοσίευσηαπό giwrgos2006 » Παρ Ιουν 20, 2008 3:51 pm

φιλε spiridaus ειδα παλι τους βαθμους και οντως εισαι στο μεταιχμιο με τη 17η θεση (δεδομενου οτι δηλωσες μονο τις τρεις επιλογες)
παντως καποια ατομα,οπως π.χ. η Βασω, που ειναι πανω απο σενα δε θα παρουν θεση απο τις δικες σου γιατι εβαλαν πρωτη επιλογη αλλου, οποτε ανοιγουν θεσεις..
οι θεσεις που θες εσυ ειναι 21.. ο 22ος εχει βαθμο 72,81...δηλαδη τον περνας ακριβως μια μοναδα...αν σκεφτεις οτι ο μεσος ορων των πτυχιων ειναι 7-7.5 τοτε αν εχεις πανω απο 6-6.5 μαλλον εισαι μεσα...αλλα πρεπει να περιμενεις τα προσωρινα για σιγουρια....ειναι καθαρα θεμα τυχης,τι βαθμους θα εχουν οι ακριβως απο κατω απο σενα..good luck

apaisiodoksos
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 20, 2008 9:50 am

Δημοσίευσηαπό apaisiodoksos » Παρ Ιουν 20, 2008 4:10 pm

Να κάνω και εγώ μια ερώτηση, τώρα που πέρασε η Παρασκευή και θα με φάει η αγωνία (και αυτό) το Σαββατοκύριακο:

Πόσο πιθανό πιστεύετε ότι είναι να υπάρχουν υποψήφιοι για αερολιμενικοί με επαγγελματική εμπειρία αερολιμενικού και οι οποίοι να μην είναι ήδη υπάλληλοι στην ΥΠΑ; Ή διαφορετιικά: Γνωρίζει κανείς για την ύπαρξη αερολιμενικών υπαλλήλων π.χ. σε ιδιωτικές αεροπορικές εταιρείες;

Όλες οι απαντήσεις ευπρόσδεκτες...


ΥΓ Σύμφωνα με την προκήρυξη (και σε αντίθεση με τα μεταπτυχιακά/διδακτορικά, τα οποία αρκεί να είναι συναφή) η εμπειρία πρέπει να είναι ακριβώς στο αντικείμενο του αερολιμενικού. (Πήρα το ΑΣΕΠ τηλ σήμερα και μου το επιβεβαίωσαν.)

takisrhodes83
Δόκιμος
Δόκιμος
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 12, 2008 7:16 pm

Δημοσίευσηαπό takisrhodes83 » Παρ Ιουν 20, 2008 4:27 pm

egw lew cool down kai oti einai na ginei as ginei... etsi ki alliws mono ypotheseis ginontai katse na vgoun ta proswrina kai tha apantithoun ta erwtimata. Eidika an vgoun toso grigora oso pisteuete (egw synexizw na pisteuw oti yparxei minimum 1 minas delay) de xreiazetai agxos. Arketa mas exei faei ap ti zwi pame gia oktamino

calessin
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 23, 2007 6:39 pm

Δημοσίευσηαπό calessin » Παρ Ιουν 20, 2008 4:44 pm

@ apaisiodoksos

το έχω ξαναποστάρει αλλά δεν πειράζει

"Βάσει του Οργανισμού της ΥΠΑ οι αρμοδιότητες του Αερολιμενικού Τμήματος είναι:

· Ο έλεγχος των αεροναυτιλιακών εγγράφων των α/φών και ο δειγματοληπτικός έλεγχος των πτυχίων αλλά και η βεβαίωση των ωρών πτήσης των ιπταμένων πληρωμάτων.
· Η καταχώρηση των κινήσεων των α/φών για την είσπραξη των τελών και η παρακολούθηση και έλεγχος της εφαρμογής από τους αερομεταφορείς των όρων αεροπορικής εκμετάλλευσης.
· Η συλλογή στατιστικών στοιχείων της αεροπορικής κίνησης του Αερολιμένα .
· Ο έλεγχος της κάθε είδους κυκλοφορίας στο χώρο στάθμευσης α/φών (movement area).
· Η οργάνωση και ο έλεγχος του χώρου στάθμευσης α/φών (πίστα) και ο έλεγχος του πεδίου ελιγμών (διάδρομοι-τροχόδρομοι-συνδετήριοι).
· Η παρακολούθηση και ο έλεγχος της εφαρμογής των διαδικασιών εξυπηρέτησης των α/φών. (Τεχνική εκμετάλλευση)
· Ο συντονισμός και η κατεύθυνση των ενεργειών σε περίπτωση αεροπορικού ατυχήματος ή συμβάντος εντός του Αερολιμένα.
· Η εκτίμηση των αναγκών και ο καθορισμός των προς διάθεση χώρων του Αερολιμένα και η παρακολούθηση της εφαρμογής των αντίστοιχων συμβατικών όρων.
· Η παρακολούθηση και μέριμνα της καλής λειτουργίας και εμφάνισης των εγκαταστάσεων του αεροσταθμού (terminal).
· Ο χειρισμός θεμάτων δημοσίων σχέσεων του Αερολιμένα και η οργάνωση επίβλεψη του Γραφείου Πληροφοριών για το επιβατικό κοινό.

Το Αερολιμενικό Τμήμα είναι επίσης αρμόδιο για:

· Την παρακολούθηση και τον έλεγχο της τήρησης εκ μέρους των φορέων (handling agents) των όρων που προβλέπονται στον Βασικό Κανονισμό Επίγειας Εξυπηρέτησης (ΦΕΚ Τ.Β. Νο 6/15-1-1999)
· Την παρακολούθηση, εφαρμογή και βεβαίωση παραβάσεων των προβλεπομένων στην Αερολιμενική Διάταξη Νο1 της ΥΠΑ αλλά και της Νο 4 περί τήρησης των SLOT από τους αερομεταφορείς.
· Την λειτουργία Γραφείου Προστασίας Καταναλωτού Αεροπορικών Υπηρεσιών.
· Την διαχείριση Συστήματος Ασφαλείας Αερολιμένος (Safety Management System ή SMS)
· Την έκδοση προσωρινών αδειών εισόδου για επισκέπτες κλπ. στους ελεγχόμενους χώρους του Αερολιμένα.
· Παρακολούθηση της εφαρμογής των κανόνων ασφάλειας (security) στον Αερολιμένα και ιδιαίτερα σε ώρες μη εργάσιμες (Σαββατοκύριακα, αργίες και από 1500-0800 τις καθημερινές)

Από τα παραπάνω συνάγεται ότι το Αερολιμενικό Τμήμα είναι αρμόδιο για πλήθος θεμάτων και το έργο του είναι πολυσχιδές. Οι Αερολιμενικοί υπάλληλοι είναι υπεύθυνοι για πάρα πολλά θέματα που η καθημερινότητα του αεροδρομίου τα καθιστά δεδομένα και αυτονόητα αλλά που σε τελική ανάλυση παρακολουθούνται και σχεδιάζονται από αυτούς."

Με λίγα λόγια αερολιμενικοί στον ιδιωτικό τομέα γιοκ.

spirtula
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 28, 2008 12:50 am

Δημοσίευσηαπό spirtula » Παρ Ιουν 20, 2008 5:57 pm

calessin έγραψε:Με λίγα λόγια αερολιμενικοί στον ιδιωτικό τομέα γιοκ.



Στον δημόσιο όμως???? Πριν λίγο καιρό έτρεχε στην Θεσσαλονίκη μια 8μηνη σύμβαση για 2 θεσεις εποχικών υπαλλήλων στην ΥΠΑ!!! Μου είχε κανει μεγάλη εντύπωση γιατί πρώτη φορά είχα δεί τετοια σύμβαση να βγαίνει στην δημοσιότητα :wink:
Το κακό ήταν οτι ζητούσε άριστη γνώση σε 2 ξενες γλώσσες :shock: :shock: :shock: :shock: και δεν είχα κανει χαρτια. Δεν σημαίνει όμως αυτό οτι όσοι έχουν τέτοια προυπηρεσία εχουν γράψει και καλα οπότε μην ανχώνεστε...

vaso! έγραψε:ρωτάω γιατί θέλω να παραιτηθώ από τη δουλειά μου


Μην κάνεις κατι βιαστικό...υπάρχει παντα και η αναρρωτική 8) 8)

apaisiodoksos
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 20, 2008 9:50 am

Δημοσίευσηαπό apaisiodoksos » Παρ Ιουν 20, 2008 7:00 pm

spirtula έγραψε:Πριν λίγο καιρό έτρεχε στην Θεσσαλονίκη μια 8μηνη σύμβαση για 2 θεσεις εποχικών υπαλλήλων στην ΥΠΑ!!! Το κακό ήταν οτι ζητούσε άριστη γνώση σε 2 ξενες γλώσσες


Θυμάσαι, μήπως, τι ειδικότητες ζητούσε;

airforce08
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Παρ Ιουν 20, 2008 8:19 pm

Δημοσίευσηαπό airforce08 » Παρ Ιουν 20, 2008 8:33 pm

vaso! έγραψε:στα του πιστοποιητικού γ' κατηγορίας:
με το που έκανα αίτηση για εεκ, έκανα επέμβαση λέιζερ και για τη μυωπία, άρα κουλ από μάτια.


Χωρίς να θέλω να σε πανικοβάλω, νομίζω ότι προβλέπεται ένα ελάχιστο διάστημα να έχει μεσολαβήσει από εγχείριση στα μάτια, σύμφωνα με τους διεθνείς κανονισμούς. Νομίζω όμωε ότι είναι 6 μήνες, οπότε είσαι καλυμμένη.

Τελικά το όριο είναι 3 για στραβισμό και 5 για μυωπία;

al067
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τρί Ιαν 16, 2007 7:39 am

Δημοσίευσηαπό al067 » Παρ Ιουν 20, 2008 8:46 pm

apaisiodoksos έγραψε:Ωχ! Μόλις συνειδητοποίησα κάτι: Αν ένας υποψήφιος ελεγκτής, που έχει δώσει και για αερολιμενικός, "κοπεί" στο πιστοποιητικό υγείας, τότε οι πίνακες της κατάταξης των αερολιμενικών μεταβάλλονται, αφού μπορεί να είναι επιτυχών ως αερολιμενικός. Άρα, τα πραγματικά οριστικά αποτελέσματα των αερολιμενικών θα βγουν μετά ακόμα και από την υγειονομική εξέταση των ΕΕΚ.

Θα τραβήξει πολυυυυυυυυυύ ακόμα αυτή η υπόθεση...


Σε σχετικό μου mail παραθέτω την απάντηση.


"Σε απάντηση του από 15/5/2008 e-mail που μας αποστείλατε, έχομε τη τιμή να σας γνωρίσουμε τα εξής :
Το Πιστοποιητικό Υγείας Γ΄ κατηγορίας αποτελεί γενικά προσόν διορισμού για τις θέσεις των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας και προσκομίζεται στο φορέα πρόσληψης (Υ.Π.Α.) κατά το διορισμό. Προφανές είναι ότι, η μη χορήγηση αυτού του πιστοποιητικού συνεπάγεται το μη διορισμό του υποψηφίου, η δε δυνατότητα διάθεσης του - με τυχόν άλλη ειδικότητα - δεν προβλέπεται, αφού ήδη θα έχουν διατεθεί προς διορισμό τόσοι υποψήφιοι όσες και οι προκηρυσσόμενες θέσεις."

apaisiodoksos
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 20, 2008 9:50 am

Δημοσίευσηαπό apaisiodoksos » Παρ Ιουν 20, 2008 9:09 pm

@al067: Ευχαριστώ. Πράγματι, αν ήταν διαφορετικά θα υπήρχε μεγάλο μπλέξιμο.

Επιπλεόν, μιας που αναφέρθηκε το ζήτημα για την όραση, όπως το καταλαβαίνω (χωρίς να είμαι σίγουρος γιατί δεν είμαι ειδικός) οι απαιτήσεις έχουν ως εξής:

Υπερμετρωπία + Αστιγματισμός (σφαιρικό ισοδύναμο) <= 3 βαθμοί

Μυωπία + Αστιγματισμός (σφαιρικό ισοδύναμο) <= 5 βαθμοί, υπό την προϋπόθεση ότι:

Αστιγματισμός<=3 βαθμοί

και

διαθλαστικό σφάλμα μεταξύ των δυο ματιών <= 2 βαθμοί (σφαιρικό ισοδύναμο)

Το σφαιρικό ισοδύναμο στην περίπτωση της μυωπίας/υπερμετρωπίας ισούται με τους βαθμούς μυωπίας/υπερμετρωπίας. Στην περίπτωση του αστιγματισμού, που κανονικά μετριέται με κυλινδρικές διοπτρίες, ισούται με το μισό των βαθμών αστιγματισμού.

Π.χ. ένας με 4 βαθμούς μυωπίας και 2 αστιγματισμού έχει διαθλαστικό σφάλμα 4 + 2*0,5 = 5 βαθμούς και γίνεται δεκτός.

Κάποιος με 1 βαθμό μυωπίας στο ένα μάτι και 4 στο άλλο δεν γίνεται, γιατί έχει περισσότερους από 2 βαθμούς διαθλαστικό σφάλμα μεταξύ των δύο ματιών.

Επαναλαμβάνω ότι αυτό έχω καταλάβει από αυτά που διάβασα. Έχω μια επιφύλαξη σχετικά με το αν οι +3/-5 βαθμοί όριο είναι μόνο για υπερμετρωπία/μυωπία, ή υπερμετρωπία/μυωπία + αστιγματισμό, όπως το διατύπωσα παραπάνω.

Αν υπάρχει κάποιος ειδικός στο θέμα ή έχει ρωτήσει σχετικά, ας γράψει, για να διαφωτίσει και τους ενδιαφερόμενους.

apaisiodoksos
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 20, 2008 9:50 am

Δημοσίευσηαπό apaisiodoksos » Σάβ Ιουν 21, 2008 9:56 am

Συμπλήρωση για τους ΕΕΚ:

Τα όρια που αναφέρονται δεν είναι και απόλυτα. Έχουν οριστεί λαμβάνοντας υπόψη ότι είναι για υποψήφιους μικρής σχετικά ηλικίας (~19 ετών) στους οποίους π.χ. η μυωπία δεν έχει σταματήσει να αυξάνεται. Για το λόγο αυτό, ο κανονισμός ορίζει ότι σε επανεξέταση (δηλαδή μετά από κάποια χρόνια) μπορεί να γίνει δεκτό διαθλαστικό σφάλμα μέχρι 6 βαθμών (από 5 στην αρχική εξέταση) αν αποδειχθεί ότι δεν οφείλεται σε παθολογικό πρόβλημα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι εσείς είστε τουλάχιστον 21 ετών, δηλαδή σε ηλικία που η οποιαδήποτε αύξηση διαθλαστικού σφάλματος έχει πρακτικά σταματήσει, πιστεύω ότι μισός βαθμός υπέρβασης των ορίων μπορεί να σας "χαριστεί" πολύ εύκολα, ίσως και παραπάνω.

Όπως και να έχει, τα διάφορα όρια είναι ελαστικά (μέσα σε λογικά όρια) και δεν είναι ανάγκη, στη φάση αυτή, να αγχώνεστε για το πιστοποιητικό υγείας.

Afioni
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τρί Φεβ 19, 2008 7:09 pm

Δημοσίευσηαπό Afioni » Σάβ Ιουν 21, 2008 2:30 pm

Ρε απαισιόδοξε μιας και είσαι κι εσύ για αερολιμενικούς.....κατάλαβες τελικά ποια μεταπτυχιακά λογίζονται ως συναφή?
2) κατάλαβες αν αυτός που έχει εντοπιότητα λέσβου μπορεί να κάνει χρήση για διορισμό στον αερολιμένα λήμνου που υπάγεται στην ίδια νομαρχία? έχει σημασία αυτό...το ιδιο ισχύει και για εντοπιότητες Ρόδου και Καρπάθου..

takisrhodes83
Δόκιμος
Δόκιμος
Δημοσιεύσεις: 270
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 12, 2008 7:16 pm

Δημοσίευσηαπό takisrhodes83 » Σάβ Ιουν 21, 2008 2:37 pm

Afioni έγραψε:Ρε απαισιόδοξε μιας και είσαι κι εσύ για αερολιμενικούς.....κατάλαβες τελικά ποια μεταπτυχιακά λογίζονται ως συναφή?
2) κατάλαβες αν αυτός που έχει εντοπιότητα λέσβου μπορεί να κάνει χρήση για διορισμό στον αερολιμένα λήμνου που υπάγεται στην ίδια νομαρχία? έχει σημασία αυτό...το ιδιο ισχύει και για εντοπιότητες Ρόδου και Καρπάθου..


Prepei na eisai dimotis se opoiodipote dimo panw sto antistoixo nisi, oxi se olo to nomo

apaisiodoksos
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 72
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 20, 2008 9:50 am

Δημοσίευσηαπό apaisiodoksos » Σάβ Ιουν 21, 2008 3:38 pm

takisrhodes83 έγραψε:
Afioni έγραψε:Ρε απαισιόδοξε μιας και είσαι κι εσύ για αερολιμενικούς.....κατάλαβες τελικά ποια μεταπτυχιακά λογίζονται ως συναφή?
2) κατάλαβες αν αυτός που έχει εντοπιότητα λέσβου μπορεί να κάνει χρήση για διορισμό στον αερολιμένα λήμνου που υπάγεται στην ίδια νομαρχία? έχει σημασία αυτό...το ιδιο ισχύει και για εντοπιότητες Ρόδου και Καρπάθου..


Prepei na eisai dimotis se opoiodipote dimo panw sto antistoixo nisi, oxi se olo to nomo


Ο takisrhodes83 έχει δίκιο. Στο κεφάλαιο Ζ παράγραφος 5 (σελ.11556) του ΦΕΚ, λέει καθαρά ότι πρέπει να είσαι δημότης, και για το λόγο αυτό ζητάς πιστοποιητικό του οικείου Δήμου.

Όσον αφορά τα μεταπτυχιακά, ιδέα δεν έχω... Πάντως, στο διαγωνισμό του 2004 (για διάφορους φορείς) στον οποίο οι υποψήφιοι αερολιμενικοί έδωσαν και για άλλες θέσεις, αρκετοί είχαν δυο διαφορετικά αποτελέσματα: Το ένα αναφερόταν σε θέση π.χ. διοικητικού-οικονομικού στο Υπουργείο Οικονομικών, και για τη θέση αυτή ορισμένοι είχαν και μεταπτυχιακό και εμπειρία, ενώ για τις θέσεις των αερολιμενικών αυτοί οι ίδιοι υποψήφιοι εμφανίστηκαν να μην έχουν ούτε μεταπτυχιακό, ούτε εμπειρία. Άρα το πιθανότερο είναι να μην υπάρχει συναφές μεταπτυχιακό ή να είναι σπανιότατο. Εγώ π.χ. ασχολούμαι με το χώρο της Αεροπορίας εδώ και πολλά χρόνια (για χόμπυ, όχι επαγγελματικά) και δε γνωρίζω να υπάρχει κάτι συναφές ούτε εδώ, ούτε στο εξωτερικό. Διατηρώ όμως και επιφυλάξεις, γιατί από την εποχή που έψαχνα για μεταπτυχιακό έχουν περάσει πολλά χρόνια και όλο και κάποιο τόσο εξειδικευμένο μπορεί να έχει δημιουργηθεί είτε εδώ είτε στο εξωτερικό. (Αλλά πόσοι πια θα το έχουν;)

calessin
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: Δευ Ιούλ 23, 2007 6:39 pm

Δημοσίευσηαπό calessin » Κυρ Ιουν 22, 2008 8:58 pm

Σχετικά με τους εποχικούς στην υπα

η υπα προσλαμβάνει εποχικό προσωπικό κάθε χρόνο με οκτάμηνες συμβάσεις. Οι θέσεις αφορούν ποικιλία ειδικοτήτων, όπως οδηγούς, ηλεκτρολόγους, ηλεκτρονικούς, ΔΕ παροχής πληροφοριών και διάφορα άλλα κατανεμημένες σε καμιά δεκαριά αεροδρόμια. Η προκήρυξη βγαίνει συνήθως ή λίγο πριν τα χριστούγεννα ή κάποια στιγμή μέχρι το φλεβάρη και οι συμβάσεις συνήθως ξεκινούν απρίλη. ΔΕΝ υπάρχουν θέσεις αερολιμενικών. Ξαναδιαβάστε το καθηκοντολόγιο μια δυο σελίδες πιο πριν, τα καθήκοντα του αερολιμενικού είναι πολυσχιδή και εξαιρετικά σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του αερολιμένα - το τμήμα του αερολιμενικού ελέγχου είναι στην ουσία η εποπτέυουσα αρχή υπεύθυνη για το διαχειριστικό και επιχειρησιακό μάνατζμεντ του αεροδρομίου καθημερινά, μάλιστα κατά κανόνα τα υψηλόβαθμα στελέχη του αεροδρομίου ( αερολιμενάρχες, διευθυντές προσωπικού και λοιπά ) προέρχονται από αυτό το τμήμα. Επίσης, οι αερολιμενικοί όπως οι ΕΕΚ, περνάν εκπαίδευση έξι μήνες στη σποα και παίρνουν στη διάρκεια της καριέρας τους διάφορες ειδικότητες. Είναι δε όλοι τους κάτοχοι πτυχίου επιμελητή πτήσεων της υπα ( flight dispatcher ). Είναι λοιπόν εξαιρετικά κουφό να δεις εποχικό αερολιμενικό. Τα μόνα άτομα που μπορεί να έχουν εμπειρία από το τμήμα αερολιμενικού ελέγχου ( όχι όμως εμπειρία αερολιμενικού υπαλλήλου ) είναι κάτι σπουδαστές ΙΕΚ που κάνουν πρακτικές στο αεροδρόμιο.

Οπότε μη μασάτε.


Επιστροφή σε “ΓΡΑΠΤΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες