Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
Καλημέρα. Υπάρχει κάποια ενημέρωση για τα προσωρινά αποτελέσματα της 2Κ/2019Π.Ε.
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
Τελικά από ό,τι βλέπω, μικρή σημασία έχουν τα αποτελέσματα της 2Κ, καθώς δεν υπάρχει τρόπος να αποχωρήσουν όσοι ήδη εργάζονται ως επικουρικό προσωπικό στα Νοσοκομεία. Βρήκα και σας παραθέτω τα παρακάτω:
Στα ελληνικά δικαστήρια μπορούν να εναποθέσουν τις ελπίδες τους οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία σύμφωνα με την αρμόδια επίτροπο για την Απασχόληση, τις Κοινωνικές Υποθέσεις, τις Δεξιότητες και την Κινητικότητα του Εργατικού Δυναμικού, Marianne Thyssen.
Τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της ΕΕ, που προβλέπει τη μετατροπή συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου, μετά από 24μηνο, για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας μπορεί να εφαρμόσει η ελληνική δικαιοσύνη, σύμφωνα με την επίτροπο.
Η τοποθέτηση της κ. Thyssen προέκυψε ύστερα από ερώτηση του ευρωβουλευτή της Λαϊκής Ενότητας και υποψήφιου με τη «Λαϊκή Ενότητα-Μέτωπο Ανατροπής», Νίκου Χουντή.
Αναλυτικότερα:
Τα ελληνικά δικαστήρια να επιβάλουν τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της ΕΕ, που προβλέπει τη μετατροπή συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου, μετά από 24μηνο, για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας.
Αυτή την ενθαρρυντική απάντηση στο αίτημα χιλιάδων συμβασιούχων που εργάζονται στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας της χώρας, απέστειλε σήμερα, 24.5.2019, η Επίτροπος κ. Thyssen, μετά από ερώτηση του ευρωβουλευτή της Λαϊκής Ενότητας και υποψήφιου με τη «Λαϊκή Ενότητα-Μέτωπο Ανατροπής», Νίκου Χουντή.
Στην ερώτησή του, ο Νίκος Χουντής, τόνιζε ότι, «Τα τελευταία χρόνια, λόγω της απαγόρευσης των προσλήψεων, ο αριθμός των εργαζομένων στο δημόσιο σύστημα υγείας έχει μειωθεί κατά 25%, και θέσεις εργασίας που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, αντί με μόνιμο προσωπικό, καλύπτονται με συμβάσεις ορισμένου χρόνου» και σημείωνε ότι, «στο προσωπικό που σήμερα εργάζεται με συνεχώς ανανεούμενες συμβάσεις εργασίας περιλαμβάνονται:
1200 επικουρικοί εργαζόμενοι, οι οποίοι εργάζονται από 24 μήνες έως 5 συνεχόμενα έτη·
3.700 εργαζόμενοι μέσω προγραμμάτων ΟΑΕΔ, που όμως καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και έχουν υπερβεί το 24μηνο·
αδιευκρίνιστος αριθμός εργαζομένων μέσω συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε καθαριότητα, φύλαξη και εστίαση νοσοκομείων, οι οποίοι επίσης έχουν υπερβεί το 24μηνο, χρόνος που αποτελεί προϋπόθεση για την μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου, βάσει εθνικής νομοθεσίας (Π.Δ. 186/2003)».
Καταλήγοντας στην ερώτησή του, ο Έλληνας ευρωβουλευτής καλούσε την Κομισιόν «να βεβαιώσει ότι, σε περίπτωση παραβίασης της νομοθεσίας, οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου πρέπει να μετατραπούν σε αορίστου χρόνου, ακόμη και εάν η εθνική νομοθεσία το απαγορεύει»
Στην απάντησή της, η Ευρωπαία Επίτροπος τονίζει, μεταξύ άλλων ότι, «Η ρήτρα 5 της συμφωνίας πλαισίου περιορίζει την προσφυγή σε διαδοχικές συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, ορίζοντας ορισμένες ελάχιστες προστατευτικές διατάξεις τις οποίες πρέπει να εφαρμόζουν τα κράτη μέλη, συμπεριλαμβανομένης της μέγιστης συνολικής διάρκειας των συμβάσεων αυτών.
Η διάταξη στην ελληνική νομοθεσία για τη θέσπιση μέγιστης διάρκειας 24 μηνών για τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου, μετά την οποία ανατίθεται σύμβαση αορίστου χρόνου, εφαρμόζει τη ρήτρα 5. Εναπόκειται στα εθνικά δικαστήρια να διασφαλίσουν τη συμμόρφωση με την εν λόγω διάταξη».
Η πλήρης ερώτηση και απάντηση έχουν ως εξής:
Ερώτηση με αίτημα γραπτής απάντησης E-001510/2019
προς την Επιτροπή
Άρθρο 130 του Κανονισμού
Nikolaos Chountis (GUE/NGL)
Θέμα: Παράνομες διαδοχικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου στο δημόσιο σύστημα υγείας της Ελλάδας
Τα τελευταία χρόνια, λόγω της απαγόρευσης των προσλήψεων, ο αριθμός των εργαζομένων στο δημόσιο σύστημα υγείας έχει μειωθεί κατά 25%, και θέσεις εργασίας που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, αντί με μόνιμο προσωπικό, καλύπτονται με συμβάσεις ορισμένου χρόνου.
Πιο συγκεκριμένα, στο προσωπικό που σήμερα εργάζεται με συνεχώς ανανεούμενες συμβάσεις εργασίας περιλαμβάνονται:
1200 επικουρικοί εργαζόμενοι, οι οποίοι εργάζονται από 24 μήνες έως 5 συνεχόμενα έτη·
3.700 εργαζόμενοι μέσω προγραμμάτων ΟΑΕΔ, που όμως καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και έχουν υπερβεί το 24μηνο·
αδιευκρίνιστος αριθμός εργαζομένων μέσω συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε καθαριότητα, φύλαξη και εστίαση νοσοκομείων, οι οποίοι επίσης έχουν υπερβεί το 24μηνο, χρόνος που αποτελεί προϋπόθεση για την μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου, βάσει εθνικής νομοθεσίας (Π.Δ. 186/2003).
Με δεδομένα τα ανωτέρω, την οδηγία 1999/70 περί καταχρήσεως διαδοχικών συμβάσεων εργασίας και τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου[1] [2], ερωτάται η Επιτροπή:
Μπορεί να βεβαιώσει ότι, σε περίπτωση παραβίασης της νομοθεσίας, οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου πρέπει να μετατραπούν σε αορίστου χρόνου, ακόμη και εάν η εθνική νομοθεσία το απαγορεύει;
Τι μέτρα προτίθεται να λάβει, προκειμένου η ελληνική κυβέρνηση να μετατρέψει τις ανωτέρω συμβάσεις σε αορίστου χρόνου και να καταργήσει τον θεσμό των συμβασιούχων;
E-001510/2019
Απάντηση από την κα Thyssen
εξ ονόματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
(24.5.2019)
Σύμφωνα με το προοίμιο της συμφωνίας πλαισίου για την εργασία ορισμένου χρόνου που συνήφθη με την οδηγία 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου[3], οι υπογράφοντες κοινωνικοί εταίροι αναγνωρίζουν ότι οι συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου αποτελούν τη γενική μορφή εργασιακής σχέσης.
Η ρήτρα 5 της συμφωνίας πλαισίου περιορίζει την προσφυγή σε διαδοχικές συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, ορίζοντας ορισμένες ελάχιστες προστατευτικές διατάξεις τις οποίες πρέπει να εφαρμόζουν τα κράτη μέλη, συμπεριλαμβανομένης της μέγιστης συνολικής διάρκειας των συμβάσεων αυτών.
Η διάταξη στην ελληνική νομοθεσία για τη θέσπιση μέγιστης διάρκειας 24 μηνών για τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου, μετά την οποία ανατίθεται σύμβαση αορίστου χρόνου, εφαρμόζει τη ρήτρα 5. Εναπόκειται στα εθνικά δικαστήρια να διασφαλίσουν τη συμμόρφωση με την εν λόγω διάταξη.
Η συμφωνία πλαίσιο δεν επιβάλλει γενική υποχρέωση στα κράτη μέλη να προβλέπουν τη μετατροπή των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου σε αορίστου[4]. Ωστόσο, το Δικαστήριο της ΕΕ έκρινε ότι η εν λόγω μετατροπή μπορεί να αποτελέσει επαρκές μέσο προσφυγής για κατάχρηση κατά τη ρήτρα 5.[5]
[1] Υπόθ. C-16/15, 14 Σεπτέμβριος 2016.
[2] Υπόθ. C-331/17, Οκτώβριος 2018.
[3] Οδηγία 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου, της 28ης Ιουνίου 1999, για την εφαρμογή της συμφωνίας πλαισίου για με την εργασία ορισμένου χρόνου, ΕΕ L 175 της 10.7.1999.
[4] Για παράδειγμα, απόφαση της 26ης Νοεμβρίου 2014, Mascolo and Others, C-22/13, C-61/13 έως C-63/13 και C- 418/13, σκέψη 80.
[5] Απόφαση της 25ης Οκτωβρίου 2018 στην υπόθεση Sciotto, C-331/17, σκέψη 59 και εξής
Στα ελληνικά δικαστήρια μπορούν να εναποθέσουν τις ελπίδες τους οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία σύμφωνα με την αρμόδια επίτροπο για την Απασχόληση, τις Κοινωνικές Υποθέσεις, τις Δεξιότητες και την Κινητικότητα του Εργατικού Δυναμικού, Marianne Thyssen.
Τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της ΕΕ, που προβλέπει τη μετατροπή συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου, μετά από 24μηνο, για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας μπορεί να εφαρμόσει η ελληνική δικαιοσύνη, σύμφωνα με την επίτροπο.
Η τοποθέτηση της κ. Thyssen προέκυψε ύστερα από ερώτηση του ευρωβουλευτή της Λαϊκής Ενότητας και υποψήφιου με τη «Λαϊκή Ενότητα-Μέτωπο Ανατροπής», Νίκου Χουντή.
Αναλυτικότερα:
Τα ελληνικά δικαστήρια να επιβάλουν τη συμμόρφωση με τη νομοθεσία της ΕΕ, που προβλέπει τη μετατροπή συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου, μετά από 24μηνο, για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας.
Αυτή την ενθαρρυντική απάντηση στο αίτημα χιλιάδων συμβασιούχων που εργάζονται στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας της χώρας, απέστειλε σήμερα, 24.5.2019, η Επίτροπος κ. Thyssen, μετά από ερώτηση του ευρωβουλευτή της Λαϊκής Ενότητας και υποψήφιου με τη «Λαϊκή Ενότητα-Μέτωπο Ανατροπής», Νίκου Χουντή.
Στην ερώτησή του, ο Νίκος Χουντής, τόνιζε ότι, «Τα τελευταία χρόνια, λόγω της απαγόρευσης των προσλήψεων, ο αριθμός των εργαζομένων στο δημόσιο σύστημα υγείας έχει μειωθεί κατά 25%, και θέσεις εργασίας που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, αντί με μόνιμο προσωπικό, καλύπτονται με συμβάσεις ορισμένου χρόνου» και σημείωνε ότι, «στο προσωπικό που σήμερα εργάζεται με συνεχώς ανανεούμενες συμβάσεις εργασίας περιλαμβάνονται:
1200 επικουρικοί εργαζόμενοι, οι οποίοι εργάζονται από 24 μήνες έως 5 συνεχόμενα έτη·
3.700 εργαζόμενοι μέσω προγραμμάτων ΟΑΕΔ, που όμως καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και έχουν υπερβεί το 24μηνο·
αδιευκρίνιστος αριθμός εργαζομένων μέσω συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε καθαριότητα, φύλαξη και εστίαση νοσοκομείων, οι οποίοι επίσης έχουν υπερβεί το 24μηνο, χρόνος που αποτελεί προϋπόθεση για την μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου, βάσει εθνικής νομοθεσίας (Π.Δ. 186/2003)».
Καταλήγοντας στην ερώτησή του, ο Έλληνας ευρωβουλευτής καλούσε την Κομισιόν «να βεβαιώσει ότι, σε περίπτωση παραβίασης της νομοθεσίας, οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου πρέπει να μετατραπούν σε αορίστου χρόνου, ακόμη και εάν η εθνική νομοθεσία το απαγορεύει»
Στην απάντησή της, η Ευρωπαία Επίτροπος τονίζει, μεταξύ άλλων ότι, «Η ρήτρα 5 της συμφωνίας πλαισίου περιορίζει την προσφυγή σε διαδοχικές συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, ορίζοντας ορισμένες ελάχιστες προστατευτικές διατάξεις τις οποίες πρέπει να εφαρμόζουν τα κράτη μέλη, συμπεριλαμβανομένης της μέγιστης συνολικής διάρκειας των συμβάσεων αυτών.
Η διάταξη στην ελληνική νομοθεσία για τη θέσπιση μέγιστης διάρκειας 24 μηνών για τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου, μετά την οποία ανατίθεται σύμβαση αορίστου χρόνου, εφαρμόζει τη ρήτρα 5. Εναπόκειται στα εθνικά δικαστήρια να διασφαλίσουν τη συμμόρφωση με την εν λόγω διάταξη».
Η πλήρης ερώτηση και απάντηση έχουν ως εξής:
Ερώτηση με αίτημα γραπτής απάντησης E-001510/2019
προς την Επιτροπή
Άρθρο 130 του Κανονισμού
Nikolaos Chountis (GUE/NGL)
Θέμα: Παράνομες διαδοχικές συμβάσεις ορισμένου χρόνου στο δημόσιο σύστημα υγείας της Ελλάδας
Τα τελευταία χρόνια, λόγω της απαγόρευσης των προσλήψεων, ο αριθμός των εργαζομένων στο δημόσιο σύστημα υγείας έχει μειωθεί κατά 25%, και θέσεις εργασίας που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, αντί με μόνιμο προσωπικό, καλύπτονται με συμβάσεις ορισμένου χρόνου.
Πιο συγκεκριμένα, στο προσωπικό που σήμερα εργάζεται με συνεχώς ανανεούμενες συμβάσεις εργασίας περιλαμβάνονται:
1200 επικουρικοί εργαζόμενοι, οι οποίοι εργάζονται από 24 μήνες έως 5 συνεχόμενα έτη·
3.700 εργαζόμενοι μέσω προγραμμάτων ΟΑΕΔ, που όμως καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και έχουν υπερβεί το 24μηνο·
αδιευκρίνιστος αριθμός εργαζομένων μέσω συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε καθαριότητα, φύλαξη και εστίαση νοσοκομείων, οι οποίοι επίσης έχουν υπερβεί το 24μηνο, χρόνος που αποτελεί προϋπόθεση για την μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου χρόνου, βάσει εθνικής νομοθεσίας (Π.Δ. 186/2003).
Με δεδομένα τα ανωτέρω, την οδηγία 1999/70 περί καταχρήσεως διαδοχικών συμβάσεων εργασίας και τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου[1] [2], ερωτάται η Επιτροπή:
Μπορεί να βεβαιώσει ότι, σε περίπτωση παραβίασης της νομοθεσίας, οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου πρέπει να μετατραπούν σε αορίστου χρόνου, ακόμη και εάν η εθνική νομοθεσία το απαγορεύει;
Τι μέτρα προτίθεται να λάβει, προκειμένου η ελληνική κυβέρνηση να μετατρέψει τις ανωτέρω συμβάσεις σε αορίστου χρόνου και να καταργήσει τον θεσμό των συμβασιούχων;
E-001510/2019
Απάντηση από την κα Thyssen
εξ ονόματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
(24.5.2019)
Σύμφωνα με το προοίμιο της συμφωνίας πλαισίου για την εργασία ορισμένου χρόνου που συνήφθη με την οδηγία 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου[3], οι υπογράφοντες κοινωνικοί εταίροι αναγνωρίζουν ότι οι συμβάσεις εργασίας αορίστου χρόνου αποτελούν τη γενική μορφή εργασιακής σχέσης.
Η ρήτρα 5 της συμφωνίας πλαισίου περιορίζει την προσφυγή σε διαδοχικές συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου, ορίζοντας ορισμένες ελάχιστες προστατευτικές διατάξεις τις οποίες πρέπει να εφαρμόζουν τα κράτη μέλη, συμπεριλαμβανομένης της μέγιστης συνολικής διάρκειας των συμβάσεων αυτών.
Η διάταξη στην ελληνική νομοθεσία για τη θέσπιση μέγιστης διάρκειας 24 μηνών για τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου, μετά την οποία ανατίθεται σύμβαση αορίστου χρόνου, εφαρμόζει τη ρήτρα 5. Εναπόκειται στα εθνικά δικαστήρια να διασφαλίσουν τη συμμόρφωση με την εν λόγω διάταξη.
Η συμφωνία πλαίσιο δεν επιβάλλει γενική υποχρέωση στα κράτη μέλη να προβλέπουν τη μετατροπή των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου σε αορίστου[4]. Ωστόσο, το Δικαστήριο της ΕΕ έκρινε ότι η εν λόγω μετατροπή μπορεί να αποτελέσει επαρκές μέσο προσφυγής για κατάχρηση κατά τη ρήτρα 5.[5]
[1] Υπόθ. C-16/15, 14 Σεπτέμβριος 2016.
[2] Υπόθ. C-331/17, Οκτώβριος 2018.
[3] Οδηγία 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου, της 28ης Ιουνίου 1999, για την εφαρμογή της συμφωνίας πλαισίου για με την εργασία ορισμένου χρόνου, ΕΕ L 175 της 10.7.1999.
[4] Για παράδειγμα, απόφαση της 26ης Νοεμβρίου 2014, Mascolo and Others, C-22/13, C-61/13 έως C-63/13 και C- 418/13, σκέψη 80.
[5] Απόφαση της 25ης Οκτωβρίου 2018 στην υπόθεση Sciotto, C-331/17, σκέψη 59 και εξής
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
Ακούγεται ότι έρχονται τα πρώτα προσωρινά εντός των ημερών και θα βγαίνουν μέσα στο Δεκέμβριο σιγά-σιγά και τα υπόλοιπα. Μάλλον θα βγαίνουν κάτα ειδικότητα.
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
κάποιο νεώτερο;
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
Κάπου διάβασα μια ενημέρωση ότι έχουν μπλέξει με τα τόσα λάθη σε δικαιολογητικά, και θα πάει παραπίσω και σίγουρα είναι απίθανο να υπάρξουν προσωρινά μέσα στο Δεκέμβριο και ενδέχεται ούτε τον Ιανουάριο του 2020.
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
kostas78 έγραψε:Κάπου διάβασα μια ενημέρωση ότι έχουν μπλέξει με τα τόσα λάθη σε δικαιολογητικά, και θα πάει παραπίσω και σίγουρα είναι απίθανο να υπάρξουν προσωρινά μέσα στο Δεκέμβριο και ενδέχεται ούτε τον Ιανουάριο του 2020.
Τέλεια!! Θα πάει σα την 3κ/2018 δηλαδή.... Θα βγει η επόμενη για το υπουργείο υγείας και θα περιμένουμε ακόμα αυτή...χαχαχα
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
Βάσει εμπειρίας ως τώρα από ανάλογου μεγέθους διαδικασίες, πόσο καιρό μπορεί να πάρει από τα Προσωρινά στα Οριστικά και από τα Οριστικά μέχρι μια τυπική πρόσληψη;
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
kostas78 έγραψε:Βάσει εμπειρίας ως τώρα από ανάλογου μεγέθους διαδικασίες, πόσο καιρό μπορεί να πάρει από τα Προσωρινά στα Οριστικά και από τα Οριστικά μέχρι μια τυπική πρόσληψη;
το 2015 που είχα πάρει μέρος τελευταία φορά, από τις αιτήσεις μέχρι τα τελικά αποτελέσματα πήρε νομίζω μισό χρόνο ίσως και λίγο παρπάνω. Δεν είχε ειδική εμπειρία τότε. Αν θυμάμαι καλά χρόνος χάθηκε με ενστάσεις. Πολλές θέσεις βέβαια τις πήραν άτομα που ήδη δούλευαν στα νοσοκομεία που απλά ήθελαν να μετακινηθούν σε άλλες θέσεις. Βέβαια αργότερα πήραν και από επιλαχόντες. Τώρα με ειδική εμπειρία και ενστάσεις βλέπω να φτάνουμε το χρόνο εφόσον ακόμα δεν έχουμε κάτι νεώτερο από ΑΣΕΠ.
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
Σημερινές πληροφορίες τοποθετούν την έκδοση των Προσωρινών, το νωρίτερο για Φεβρουάριο του 2020.
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
Πηγές του ΑΣΕΠ αναφέρουν ότι ευελπιστούν να έχουν τα προσωρινά μέχρι το τέλος Μαρτίου 2020.
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
kostas78 έγραψε:Πηγές του ΑΣΕΠ αναφέρουν ότι ευελπιστούν να έχουν τα προσωρινά μέχρι το τέλος Μαρτίου 2020.
Για όλες τις κατηγορίες;η κάποια συγκεκριμένα;
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
Στην 7κ του 2016 η λήξη των αιτήσεων ήταν στις 15 Φεβρουαρίου του17. Τα προσωρινά αποτελέσματα:ΠΕ στις 8 Ιουνίου του17 οριστικά:12 Ιανουαρίου του 18. ΤΕ προσωρινά 29 Ιουνίου του17 με οριστικά 1 Δεκεμβρίου του 17. ΔΕ προσωρινά 26 Οκτωβρίου του 17 και οριστικά ....25 Απριλίου του17.Τελος ΥΕ προσωρινά 12 Οκτωβρίου του 17 και οριστικά 18 Ιανουαρίου του 18.Οποτε νομίζω ότι έχουμε μεγάλο δρόμο μπροστά μας δυστυχώς. :cry: :oops:
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
argiromoy έγραψε:kostas78 έγραψε:Πηγές του ΑΣΕΠ αναφέρουν ότι ευελπιστούν να έχουν τα προσωρινά μέχρι το τέλος Μαρτίου 2020.
Για όλες τις κατηγορίες;η κάποια συγκεκριμένα;
Μάλλον θα ξεκινήσουμε τις ΔΕ.
Ετσι κι αλλιώς στις εικασίες είμαστε ακόμα. :lol:
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
Άκρα του τάφου σιωπή.....
Re: Προσωρινά αποτελέσματα 2Κ/2019
Το Υπουργείο Υγείας πιέζει το ΑΣΕΠ για επίσπευση των διαδικασιών, ώστε το νέο μόνιμο προσωπικό να τεθεί σε υπηρεσία.
Επιστροφή σε “ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες