sgal4781 έγραψε:Άρα ο φορέας προέλευσης, ανεξάρτητα αν πληρούνται ή όχι οι προϋποθέσεις, μπορεί εύκολα να εμποδίσει μια μετάταξη απλά καθυστερώντας να απαντήσει εντός προθεσμίας ή μη στέλνοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Από πού πηγάζει λοιπόν η βεβαιότητα πολλών που λένε οτι εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις οι φορείς προέλευσης δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για να εμποδίσουν τη διαδικασία; Φοβάμαι οτι αν ισχύει αυτό θα συνεχίσουμε να είμαστε όμηροι του εκάστοτε προϊσταμένου διοικητικών υπηρεσιών που είτε δε θέλει να χάσει υπαλλήλους από το φορέα του, είτε λόγω εμπάθειας θέλει να "τιμωρήσει" κάποιον υπάλληλο...
Δεν μου έχει τύχει ακόμα να μην στείλει φορέας προέλευσης εντός προθεσμίας. Δεν σημαίνει όμως ότι δεν γίνεται. Πολλές φορές βεβαιώνουν ψευδώς για τις προϋποθέσεις και ιδίως για το 65%. Ακόμα πιο πολλές φορές γράφουν και μια αντίθετη γνώμη, ακόμα και αν δεν τους ζητείται. Και καθώς οι συνδικαλιστές αποφεύγουν να χάνουν μέλη, όσο τους αφήνουμε να παρανομούν (γιατί αυτό κάνουν), θα συνεχίσουν. Τέλος, καλό θα ήταν να αυστηροποιείται το πλαίσιο και να υπάρχει και κάποια αυστηρή ποινή για ψευδή βεβαίωση ή υπέρ του δέοντος καθυστέρηση, αντί να καταργούνται διατάξεις όπως «Σε περίπτωση που, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων, ο φορέας προέλευσης δεν βεβαιώνει την πλήρωση των προϋποθέσεων των παραγράφων 2, 3 και 4 του παρόντος, οι προϋποθέσεις αυτές τεκμαίρεται ότι πληρούνται. Ειδικά για την αξιολόγηση των τυπικών προσόντων των υποψηφίων σε περίπτωση που η ανωτέρω προθεσμία παρέλθει άπρακτη, τα τριμελή όργανα του άρθρου 7 του παρόντος λαμβάνουν υπόψη τα αναφερόμενα στην αίτηση του υποψηφίου.» επειδή, και καλά, γινόντουσαν μετατάξεις χωρίς να πληρούνται οι προϋποθέσεις...