Καθηγητές Πληροφορικής: «Παραβλέπουν τις ανάγκες των μαθητών τα σχέδια για το Νέο Λύκειο»

31/03/2011 | Εκπαίδευση

Η τελική πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για το Νέο Λύκειο σε σχέση με την Πληροφορική, απέχει από την εκφρασμένη θέληση και τις ανάγκες της κοινωνίας όπως αυτή αποτυπώθηκε στην Πανελλαδική Έρευνα του υπουργείου για το νέο Σχολείο, υποστηρίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ). Σύμφωνα με την ΠΕΚΑΠ, το μάθημα δεν γίνεται υποχρεωτικό για όλους τους μαθητές του Λυκείου και ειδικά η απουσία του, και μόνον αυτού, από τα διδασκόμενα στην Α' Λυκείου μαθήματα, θα δημιουργήσει ένα δυσαναπλήρωτο κενό σε όλους τους μαθητές που θα το επιλέξουν στις επόμενες τάξεις, ενώ θα υπάρχουν μαθητές που τελειώνοντας το Λύκειο δεν θα έχουν διδαχθεί ούτε για μια ώρα αντικείμενο Πληροφορικής.

Το ΔΣ της Π.Ε.ΚΑ.Π. θα τοποθετηθεί ολοκληρωμένα και θα καταθέσει τις αντιπροτάσεις του στο Υπουργείο Παιδείας, αφού μελετήσει τις επόμενες ημέρες όλες τις λεπτομέρειες του σχεδίου και μετά τη σχετική διαβούλευση που θα γίνει στο πλαίσιο του 5ου Πανελληνίου Συνεδρίου Καθηγητών Πληροφορικής, από 1 έως 3 Απριλίου 2011 στα Γιάννενα με θέμα: «Η Πληροφορική στην Πρωτοβάθμια και ΔευτεροβάθμιαΕκπαίδευση. Ο ρόλος του καθηγητή Πληροφορικής στο νέο σχολείο», το οποίο  τελεί  υπό  την  αιγίδα  του  ΥΠΔΒΜΘ.