Ειδησεογραφικό Δίκτυο :: Εκπαίδευση Εργασία Επιχειρηματικότητα

Forum | Mobile | SiteMap | RSS | Διαφήμιση | Επικοινωνία 

Αρχική » Ειδήσεις » Εκπαίδευση RSS Κατηγορίας

Αξιολόγηση των μονάδων πρόσβασης στα ΑΕΙ

Diorismos.gr
Αξιολόγηση των μονάδων πρόσβασης στα ΑΕΙ
Αξιολόγηση των μονάδων πρόσβασης στα ΑΕΙ

σχόλια | A+ A-    Αποστολή Εκτύπωση

Αίτημα προς τις διοικήσεις των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της χώρας απέστειλε ο αρμόδιος για την Ανώτατη Εκπαίδευση Υφυπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Νίκος Παπαϊωάννου, ζητώντας γραπτή και αναλυτική ενημέρωση από κάθε Πανεπιστήμιο, σχετικά με τη σύσταση και λειτουργία των Μονάδων Ισότιμης Πρόσβασης Ατόμων με Αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, όπως προβλέπεται στο άρθρο 209 του Ν. 4957/2022.

Στη σχετική επιστολή που απεστάλη προς τις διοικήσεις των Α.Ε.Ι. ζητείται ενημέρωση αναφορικά με τη διαχείριση της χρηματοδότησης που έχει διατεθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού για τις Μονάδες Ισότιμης Πρόσβασης, ωστόσο το ουσιαστικό ζητούμενο είναι να καταστεί σαφές, αν οι δομές που έχουν συσταθεί επιτελούν αποτελεσματικά τον σκοπό τους, ήτοι τη διασφάλιση της πλήρους συμμετοχής και στο σύνολο των εκπαιδευτικών και ερευνητικών δραστηριοτήτων κάθε πανεπιστημιακού ιδρύματος, των μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας, που είναι άτομα με αναπηρία και άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Ο κ. Παπαϊωάννου συναντήθηκε προ ημερών με τον Γιώργο Τριανταφύλλου, φοιτητή 8ου εξαμήνου στο τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του ΑΠΘ, ο οποίος με υπόμνημα του προς το Υπουργείο Παιδείας είχε ζητήσει την παρέμβαση της Πολιτείας καταθέτοντας την προσωπική του εμπειρία για τις πολλαπλές προκλήσεις που αντιμετωπίζει καθημερινά στην πανεπιστημιακή του ζωή ως φοιτητής στο φάσμα του αυτισμού.

Η συζήτηση που έγινε στη συνάντηση αυτή υπογραμμίζει την ανάγκη για συστηματική παρακολούθηση της λειτουργίας των Μονάδων Ισότιμης Πρόσβασης των Α.Ε.Ι., με έμφαση στην αποτύπωση της εμπειρίας των φοιτητών και φοιτητριών, για την αναγνώριση προβλημάτων και δυσλειτουργιών, ώστε οι εκάστοτε παρεμβάσεις να προσαρμόζονται στις διαφορετικές ανάγκες και περιστάσεις κάθε ατόμου, διασφαλίζοντας ότι λαμβάνονται υπόψη όλες οι μορφές αναπηρίας.



 


Diorismos Social
Diorismos.gr στο Facebook Diorismos on Facebook Diorismos.gr στο Twitter Diorismos.gr on Twitter




Αρχική » Ειδήσεις » Εκπαίδευση
Πρόγραμμα επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ έτους 2025
Υποβολή αίτησης και μηχανογραφικού για την εισαγωγή στα ΑΕΙ Ελλήνων του εξωτερικού
Εγκύκλιος για την εισαγωγή στα ΑΕΙ Ελλήνων εξωτερικού κατά το 2025-2026
Αποσπάσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ σε περιοχές, ΚΕΔΑΣΥ και ΣΔΕΥ για τον2025-2026
Εξεταστέα ύλη για εισαγωγή στα ΑΕΙ 2026 για τα ΓΕΛ
2.130 νέες οργανικές θέσεις νηπιαγωγών και εκπαιδευτικών καλλιτεχνικών
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το μητρώο αξιολογητών ΙΚΥ