Ειδησεογραφικό Δίκτυο :: Εκπαίδευση Εργασία Επιχειρηματικότητα

Forum | Mobile | SiteMap | RSS | Διαφήμιση | Επικοινωνία 

Αρχική » Ειδήσεις » Εκπαίδευση RSS Κατηγορίας

Διευκρινιστικές οδηγίες σχετικά με την αξιολόγηση μαθητών των Β και Γ τάξεων λυκείου

Diorismos.gr
Διευκρινιστικές οδηγίες σχετικά με την αξιολόγηση μαθητών των Β και Γ τάξεων λυκείου
Διευκρινιστικές οδηγίες σχετικά με την αξιολόγηση μαθητών των Β και Γ τάξεων λυκείου

σχόλια | A+ A-    Αποστολή Εκτύπωση

ΘΕΜΑ: Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 4823/2021 (ΦΕΚ 136/τΑ΄/3-8-2021)σχετικά με την αξιολόγηση μαθητών που φοιτούν στις Β΄ και Γ΄ τάξεις Λυκείου όλων των τύπων
ΣΧΕΤ: Η υπό στοιχεία 1614/Υ1/08-01-2020 Απόφαση της Υπουργού και των Υφυπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β΄ 8)

Κατόπιν ερωτημάτων που τέθηκαν στην υπηρεσία μας, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4823/2021 (ΦΕΚ 136/τΑ΄/3-8-2021) Αναβάθμιση του σχολείου, ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις, ισχύουν τα εξής: Στην παράγραφο 3 του άρθρου 4 του ν. 3699/2008 (Α’ 199), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει (άρθρο 53 του ν.4823/2021), ορίζεται: 3. Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δύνανται να αξιολογούν μαθητές που φοιτούν μέχρι και την Γ’ τάξη Λυκείου όλων των τύπων και έως το δέκατο όγδοο (18) έτος της ηλικίας τους.

Άτομα άνω των δεκαοκτώ (18) ετών, που έχουν μέχρι την ηλικία αυτήν αξιολογηθεί από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ως άτομα με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, εμπίπτουν στην αρμοδιότητα των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για την έκδοση αξιολογικών εκθέσεων που αφορούν στη φοίτηση σε εκπαιδευτικές δομές, εφόσον δεν έχουν υπερβεί το τριακοστό (30ό) έτος της ηλικίας τους.

Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δύνανται να αξιολογούν Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες μαθητών που φοιτούν μέχρι και την Α’ τάξη Λυκείου όλων των τύπων, οι οποίοι δεν έχουν συμπληρώσει το δέκατο όγδοο (18ο) έτος της ηλικίας τους. Επίσης, στην παρ. 3του άρθρου 245 του νόμου 4823/2021, αναφέρεται: 3. Η ισχύς του τρίτου εδαφίου της παρ. 3 του άρθρου 4 του ν. 3699/2008 (Α’ 199), όπως το άρθρο αυτό αντικαθίσταται με το άρθρο 53 του παρόντος, αρχίζει από το σχολικό έτος 2022-2023.

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι:
α) Τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. αξιολογούν Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες μαθητών/τριών οι οποίοι/ες κατά την ημερομηνία κατάθεσης της σχετικής αίτησης φοιτούν μέχρι και την Α΄ τάξη Λυκείου όλων των τύπων.
β) Για την πρώτη εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων το σχολικό έτος 2022-23, η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης της σχετικής αίτησης ήταν η 31η Αυγούστου 2022.
γ) Για τα επόμενα έτη η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης σχετικής αίτησης είναι η 30η Ιουνίου εκάστου έτους.
δ) Στις περιπτώσεις που γονέας/κηδεμόνας μαθητή/τριας που φοιτά στη Β΄ ή Γ΄ τάξεις Λυκείου όλων των τύπων επιθυμεί να καταθέσει αίτηση σε μεταγενέστερες ημερομηνίες από τις καθορισμένες, ενημερώνεται ότι σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. δεν δύναται να προβεί σε έκδοση αξιολογικής έκθεσης για ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και κατ’ επέκταση να προτείνει διαφορετικό τρόπο αξιολόγησης στις εξετάσεις.


» Σχόλια Αναγνωστών


Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

 


Diorismos Social
Diorismos.gr στο Facebook Diorismos on Facebook Diorismos.gr στο Twitter Diorismos.gr on Twitter




Αρχική » Ειδήσεις » Εκπαίδευση
Αναμορφωμένοι αξιολογικοί πίνακες συμβούλων εκπαίδευσης
12η περίοδος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για την εισαγωγή της Αγγλικής στο Νηπιαγωγείο
2η περίοδος επιμόρφωσης Β2 ΤΠΕ- Πρόσκληση κέντρων στήριξης επιμόρφωσης ΚΣΕ
Πρόσκληση βαθμολογητών ψηφιακών δοκιμίων Β2 Επιπέδου ΤΠΕ
Θέσεις πρακτικής άσκησης στην Ευρωπαϊκή Αρχή Κινητών Αξιών και Αγορών
Αιτήσεις για πιστοποιητικά υποψηφίων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στα ΑΕΙ
Αίτηση - δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις των ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ έτους 2023