Το υπουργείο παιδείας με την εγκύκλιο του 73383/Δ3/15-06-2022 (ΑΔΑ: Ω2ΨΗ46ΜΤΛΗ-ΛΔ9) καθορίζει την έγκριση παράλληλης στήριξης, στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και στήριξης μαθητών από Σχολικό Νοσηλευτή για το 2022-2023.
Καλούνται οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), οι Δευτεροβάθμιες Επιτροπές Διεπιστημονικής Αξιολόγησης (ΔΕΔΑ)/ Ειδικές Διαγνωστικές Επιτροπές Αξιολόγησης (ΕΔΕΑ), οι Διευθυντές, Προϊστάμενοι των δημόσιων σχολικών μονάδων και οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών για την εφαρμογή των ακόλουθων οδηγιών όπως και των επισημάνσεων του Κεφαλαίου Γ΄ σχετικά με την υποβολή και την τεκμηρίωση των αιτημάτων:
α) έγκρισης παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης,
β) έγκρισης στήριξης από Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και
γ) έγκρισης στήριξης από Σχολικό Νοσηλευτή, μαθητών για το διδακτικό έτος 2022-2023.
Η έγκριση για παροχή παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης για το διδακτικό έτος 2022-2023 κατόπιν αιτήματος του/της γονέα/κηδεμόνα, αφορά σε μαθητές/τριες Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης που φοιτούν σε σχολικές μονάδες του δημοσίου αρμοδιότητας του ΥΠΑΙΘ, για τους/τις οποίους/ες έχει εκδοθεί ανάλογη γνωμάτευση-εισήγηση από το ΚΕΣΥ/ΚΕΔΑΣΥ ή από Δευτεροβάθμιες Επιτροπές
Διεπιστημονικής Αξιολόγησης (Δ.Ε.Δ.Α.) / Ειδικές Διαγνωστικές Επιτροπές Αξιολόγησης (Ε.Δ.Ε.Α.), της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, η οποία βρίσκεται σε ισχύ και καλύπτει το διδακτικό έτος 2022-2023.
Α.1.1. Έγκριση αιτήματος νέας παράλληλης στήριξης -συνεκπαίδευσης αφορά:
1. στις περιπτώσεις μαθητών/τριών για τους οποίους υποβάλλεται για πρώτη φορά αίτημα για έγκριση παροχής παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης, κατόπιν ανάλογης γνωμάτευσης από ΚΕΣΥ/ΚΕΔΑΣΥ ή ΔΕΔΑ/ΕΔΕΑ σε ισχύ (χαρακτηρίζεται ως ΝΕΟ ΑΙΤΗΜΑ-ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ)
2. στις περιπτώσεις μαθητών/τριών για τους οποίους εκδόθηκε νέα γνωμάτευση-εισήγηση από το ΚΕΣΥ/ΚΕΔΑΣΥ ή την ΔΕΔΑ/ΕΔΕΑ κατόπιν επαναξιολόγησης λόγω λήξης της προηγούμενης (χαρακτηρίζεται ως ΝΕΟ ΑΙΤΗΜΑ-ΝΕΑ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ/ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ)
3. στις περιπτώσεις μαθητών/τριών που:
α) διαθέτουν γνωμάτευση που έχει εκδοθεί πριν την 3/8/2021 (έναρξη ισχύος του ν.4823/2021 (Α΄ 136) και που σύμφωνα με το αρθ. 234 του ιδίου, δεν θίγεται η ισχύς της) και β) αλλάζουν βαθμίδα φοίτησης, ήτοι από το Δημοτικό Σχολείο στο Γυμνάσιο, απαιτείται νέα γνωμάτευση-εισήγηση από το ΚΕΔΑΣΥ ή τη ΔΕΔΑ/ΕΔΕΑ, (ανεξάρτητα από την ισχύ της) σύμφωνα με τα ισχύοντα κατά τον χρόνο έκδοσής της (χαρακτηρίζεται ως ΝΕΟ ΑΙΤΗΜΑ-ΝΕΑ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ/ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ).
Σημείωση: Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο (Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση) όπως και από το Γυμνάσιο στο Λύκειο (Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση) αφορά στην ίδια βαθμίδα Εκπαίδευσης
Δείτε την εγκύκλιο