Ειδησεογραφικό Δίκτυο :: Εκπαίδευση Εργασία Επιχειρηματικότητα

Forum | Mobile | SiteMap | RSS | Διαφήμιση | Επικοινωνία 

Αρχική » Ειδήσεις » Εκπαίδευση RSS Κατηγορίας

Τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων στην Κοινωνιολογία, Χημεία και Πληροφορική 2020-2021

Diorismos.gr
Τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων στην Κοινωνιολογία, Χημεία και Πληροφορική 2020-2021
Τα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων στην Κοινωνιολογία, Χημεία και Πληροφορική 2020-2021

σχόλια | A+ A-    Αποστολή Εκτύπωση

Τα σημερινά θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Τα θέματα του μαθήματος της Κοινωνιολογίας χαρακτηρίζονται από σαφήνεια και ακρίβεια. Εξετάζουν ένα σχετικά μεγάλο εύρος της ύλης. Ένας καλά προετοιμασμένος υποψήφιος δύναται να επιτύχει υψηλή βαθμολογία.
Δείτε τα θέματα Κοινωνιολογίας

XHMEIA ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Τα θέματα χαρακτηρίζονται διαβαθμισμένης δυσκολίας, ξεκινώντας το πρώτο και το δεύτερο θέμα με αρκετά εύκολα ερωτήματα εκτός από το Β5.
Στο τρίτο και τέταρτο θέμα δεν παρατηρούνται ιδιαίτερες δυσκολίες καθώς οι υποψήφιοι έχουν προετοιμαστεί πλήρως σε αυτό το επίπεδο θεμάτων εκτός από το Γ5 που χρειάζεται προσοχή στη διατύπωση και στο Δ3(γ) όπου υπάρχει λεπτομέρεια.
Ιδιαίτερη προσοχή επίσης χρειάζεται στην αιτιολόγηση των απαντήσεων στο δεύτερο θέμα καθώς oι απαντήσεις χωρίς ολοκληρωμένη και σωστή τεκμηρίωση ενδέχεται να οδηγήσουν σε χαμηλότερες βαθμολογίες.
Τα φετινά θέματα της Χημείας Προσανατολισμού είναι ασφαλώς ευκολότερα από τα αντίστοιχα της περσινής χρονιάς.
Δείτε τα θέματα Χημείας

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΘΕΜΑ Α
Θέμα θεωρίας χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία. Είχε αναμενόμενους μετασχηματισμούς χωρίς παγίδες. Στο Α5 χρειαζόταν προσοχή από τα παιδιά στη συμπλήρωση κάποιων κενών.
ΘΕΜΑ Β
Β1. Θέμα ανάπτυξης υποπρογράμματος. Απαιτούσε από τα παιδιά να έχουν κατανοήσει κάποιες βασικές μεθοδολογίες.
Β2. Θεωρητικό θέμα από τη μεθοδολογία της ουράς. Δεν είχε δυσκολία.
ΘΕΜΑ Γ
Θέμα με αρκετές ομοιότητες με αντίστοιχα θέματα που έχουν πέσει και παλαιότερα στις εξετάσεις. Μια δομή επανάληψης, στην οποία έπρεπε τα παιδιά να κάνουν τις διεργασίες μέσα της. Υπολογισμός μεγίστου και πλήθους μεγίστου (απαιτούσε γνώση της μεθοδολογίας). Επίσης η επανάληψη τερματιζόταν με σύνθετη συνθήκη, κάτι που ίσως μπέρδεψε κάποιους υποψηφίους.
ΘΕΜΑ Δ
Θέμα με κλασικούς υπολογισμούς σε πίνακες. Το Δ3 και το Δ4 ίσως δυσκόλεψαν κάποιους υποψηφίους, αλλά δεν είχαν κάποιες παγίδες. Έβγαιναν με τη μεθοδολογία.
Συνολικά, τα θέματα ήταν σαφώς διατυπωμένα. Φάνηκε η έγνοια της επιτροπής να μην τρομάξει τους υποψηφίους, ειδικά σε μια ιδιαίτερη χρονιά. Τα θέματα πατούσαν σε παρόμοια προηγουμένων ετών και δεν είχαν παγίδες και σκοτεινά σημεία. Τέλος, παρατηρείται έλλειμμα πρωτοτυπίας.
Δείτε τα θέματα Πληροφορικής


» Σχόλια Αναγνωστών


Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

 


Diorismos Social
Diorismos.gr στο Facebook Diorismos on Facebook Diorismos.gr στο Twitter Diorismos.gr on Twitter




Αρχική » Ειδήσεις » Εκπαίδευση
Πότε δεν θα επιτρέπεται η είσοδος εκπαιδευτικού στη σχολική τάξη κατά 2021-2022
Νέοι δικαιούχοι της «Ψηφιακής Μέριμνας»
Συμπληρωματικές μεταθέσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας έτους 2021
Αιτήσεις για μόνιμο διορισμό σε κενές οργανικές Αβάθμιας και Ββάθμιας εκπαίδευσης
Αιτήσεις για φοίτηση στο ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ 2021-2022
Αιτήσεις για φοίτηση στο ΠΕΣΥΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ 2021-2022
Μέχρι αύριο η υποβολή μηχανογραφικών δελτίων 2021