Ειδησεογραφικό Δίκτυο :: Εκπαίδευση Εργασία Επιχειρηματικότητα

Forum | Mobile | SiteMap | RSS | Διαφήμιση | Επικοινωνία 

Αρχική » Ειδήσεις » Εκπαίδευση RSS Κατηγορίας

Ο θεσμός του «Συμβούλου Καθηγητή» στα ΕΠΑΛ αρμοδιότητες και καθήκοντα

Diorismos.gr
Ο θεσμός του «Συμβούλου Καθηγητή» στα ΕΠΑΛ αρμοδιότητες και καθήκοντα
Ο θεσμός του «Συμβούλου Καθηγητή» στα ΕΠΑΛ αρμοδιότητες και καθήκοντα

σχόλια | A+ A-    Αποστολή Εκτύπωση

Στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.-Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ του Ε.Π. Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση, ΕΣΠΑ 2014-2020 με κωδικό ΟΠΣ 5010706, συνιστάται ο θεσμός του Συμβούλου Καθηγητή.
Ο θεσμός του Συμβούλου Καθηγητή είναι μία καινοτόμος δράση που απευθύνεται σε όλους τους μαθητές/-τριες της Α’ τάξης Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.), με στόχο τη συστηματική υποστήριξη των μαθητών/-τριών στη σχολική ζωή και τη δημιουργία θετικού κλίματος στη σχολική κοινότητα.


2. Κύριες αρμοδιότητες και καθήκοντα του Συμβούλου Καθηγητή είναι:
- Η αποδοχή και υποστήριξη των νεοεισερχόμενων μαθητών/-τριών και η εξοικείωσή τους με το σχολικό περιβάλλον, με στόχο την ομαλή προσαρμογή τους.
- Η οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών/-τριών, ώστε να αποφευχθούν οι συγκρούσεις και να βελτιωθεί το σχολικό κλίμα.
- Η ανάπτυξη δράσεων ώστε να είναι ευχερής και απρόσκοπτη η επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών και των μαθητών.
- Ο εντοπισμός πιθανών αιτιών που αναστέλλουν τη γνωστική πρόοδο των μαθητών/-τριών.
- Η ανάπτυξη δράσεων για τη δικτύωση της οικείας σχολικής μονάδας, με άλλες σχολικές μονάδες που υλοποιούν τη δράση και η προώθηση της μεταξύ τους επικοινωνίας και ανταλλαγής εμπειριών.
- Η συνεργασία με τον Ψυχολόγο που απασχολείται στην οικεία σχολική μονάδα

Εφαρμογή
1. Κατά την έναρξη του σχολικού έτους, με ευθύνη του/ της Διευθυντή/-τριας της σχολικής μονάδας, συγκροτείται ομάδα εκπαιδευτικών, από τους υπηρετούντες στη
σχολική μονάδα, που επιθυμούν να υλοποιήσουν τον θεσμό και ορίζεται ένας εξ αυτών ως Συντονιστής.
2. Η ομάδα, με τη συμμετοχή του Ψυχολόγου που απασχολείται στην οικεία σχολική μονάδα, εκπαιδεύεται στο πλαίσιο των αντίστοιχων δράσεων του Προγράμματος
Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ., ώστε να δύναται να ανταποκριθεί στα ανατιθέμενα καθήκοντα και ειδικότερα σε τεχνικές συνέντευξης, ενεργητική ακρόαση και βασικές αρχές επικοινωνίας και ομαδικής συνεργασίας. Στο πλαίσιο της εκπαίδευσής της, η ομάδα μπορεί να συνεργάζεται με σχολικές μονάδες που υλοποιούν ήδη τη δράση καθώς και να ανατρέχει στη σχετική βιβλιογραφία για
ενημέρωση.
3. Μετά την κατά τα ανωτέρω συγκρότηση και εκπαίδευσή της, η ομάδα των εκπαιδευτικών, οργανώνει, δια του Συντονιστή της, ενημέρωση του Συλλόγου Γονέων, καθώς και των τμημάτων Α’ τάξης της οικείας σχολικής μονάδας, για την ύπαρξη και τον σκοπό της δράσης. Επίσης, σχετικές ανακοινώσεις αναρτώνται σε κάθε τμήμα, στον γενικό πίνακα ανακοινώσεων και στην ιστοσελίδα
του σχολείου.....
Δείτε το ΦΕΚ



 


Diorismos Social
Diorismos.gr στο Facebook Diorismos on Facebook Diorismos.gr στο Twitter Diorismos.gr on Twitter




Αρχική » Ειδήσεις » Εκπαίδευση
Δράση «Διεθνοποίηση των εκπαιδευτικών υπηρεσιών των ΑΕΙ» του ταμείου ανάκαμψης
6 υποτροφίες για μεταπτυχιακά στην παιδαγωγική επιστήμη από το ΙΚΥ
Άνοιξε η πλατφόρμα θέσεων μαθητείας από φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα για το 2024-25
Υγειονομικές εξετάσεις και δοκιμασίες των υποψηφίων ΤΕΦΑΑ από 17/6 έως 28/6
Πρόγραμμα διμερών μορφωτικών ανταλλαγών Ελλάδος με άλλες χώρες
Πρόγραμμα υποτροφιών DUO-Korea 2024
Πρόσβαση στα μουσικά τμήματα των υποψηφίων Ελλήνων του εξωτερικού