Ειδησεογραφικό Δίκτυο :: Εκπαίδευση Εργασία Επιχειρηματικότητα

Forum | Mobile | SiteMap | RSS | Διαφήμιση | Επικοινωνία 

Αρχική » Ειδήσεις » Εκπαίδευση RSS Κατηγορίας

Μείζον θέμα η επιστημολογικά απαράδεκτη κατανομή των Σχολών στα Επιστημονικά Πεδία

Diorismos.gr
Μείζον θέμα η επιστημολογικά απαράδεκτη κατανομή των Σχολών στα Επιστημονικά Πεδία
Μείζον θέμα η επιστημολογικά απαράδεκτη κατανομή των Σχολών στα Επιστημονικά Πεδία

σχόλια | A+ A-    Αποστολή Εκτύπωση

Μάλλον κάποιοι στο Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ή δεν έχουν καμία σχέση με την Εκπαίδευση και τις Επιστήμες γενικότερα ή απλά ικανοποιούν συγκεκριμένες συντεχνίες εκπαιδευτικών αδιαφορώντας για το πραγματικό συμφέρον και την ψυχική υγεία των μαθητών που αναζητούν να περάσουν το κατώφλι της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις σχολές προτίμησής τους. Σε κάθε περίπτωση, είτε πρόκειται περί ασχέτων με τα επιστημονικά αντικείμενα είτε όχι, ζημία προκύπτει συνολικότερα για την ίδια την Ελληνική Εκπαίδευση.

Βέβαια, την ευθύνη για την αποτυχία της σχεδίασης του όλου συστήματος την επωμίζονται ο κ. Κουράκης αλλά και προσωπικά ο υπουργός κ. Μπαλτάς, οι οποίοι θα έπρεπε να διαλέγουν καλύτερα τους συνεργάτες τους ή αν δεν έχουν κατάλληλους συνεργάτες να αναζητούν τις ορθές λύσεις μέσα από τη διαβούλευση με τις επιστημονικές ενώσεις και τα πανεπιστήμια, φορείς που στην συγκεκριμένη περίπτωση αγνοήθηκαν πλήρως από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Αυτή τη φορά τίθεται μείζον θέμα με την λανθασμένη κατανομή των Σχολών και ειδικότερα αυτών της Πληροφορικής που ενώ με βάση τα διεθνή πρότυπα ανήκουν στο πεδίο των Θετικών Επιστημών, στην Ελληνική Ελληνική Εκπαίδευση που σχεδίασαν οι κ.κ. Κουράκης και Μπαλτάς, εξοβελίζονται στο πεδίο των Οικονομικών. Μάλιστα παρατηρείται το τελείως ευτράπελο να διαχωρίζονται αυθαίρετα τμήματα Πληροφορικής σε διαφορετικά επιστημονικά πεδία.Αν μη τι άλλο πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία!

Ανακοίνωση για το γεγονός εξέδωσε το Τμήμα Πληροφορικής του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) το οποίο διαμαρτύρεται για την επιστημολογικά απαράδεκτη ένταξη των Τμημάτων Πληροφορικής της χώρας στο 5ο Επιστημονικό Πεδίο (Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής).

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Τμήματος, η Πληροφορική ανήκει στις Θετικές Επιστήμες και τα Τμήματα Πληροφορικής ανήκουν στο 2ο ΕΠ Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών. Με τη ρύθμιση αυτή του Υπουργείου πλέον οι υποψήφιοι των Ανωτάτων Σχολών ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ τη δυνατότητα που είχαν μέχρι τώρα να δηλώνουν στο μηχανογραφικό τους ταυτόχρονα τόσο τα Πολυτεχνικά Τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ όσο και τα Τμήματα Πληροφορικής.

Το Τμήμα Πληροφορικής, ΑΠΘ θεωρεί ότι αυτή η ρύθμιση περιορίζει σημαντικά τις δυνατότητες σωστής επιλογής κατεύθυνσης σπουδών των υποψηφίων και επιφυλλάσσεται για την με κάθε νόμιμο τρόπο ακύρωση αυτής της άδικης ρύθμισης στη συνέχεια.


» Σχόλια Αναγνωστών


Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

 


Diorismos Social
Diorismos.gr στο Facebook Diorismos on Facebook Diorismos.gr στο Twitter Diorismos.gr on Twitter




Αρχική » Ειδήσεις » Εκπαίδευση
Ενέργειες για την διδασκαλία της κολύμβησης στο σχολικό έτος 2020-2021
Υποτροφίες στο Κέντρο Μελέτης του Ιδρύματος Bogliasco της Ιταλίας 2020
Ενημέρωση για το νομικό πλαίσιο περικοπής αποδοχών λόγω απεργίας ή στάση εργασίας
150 Υποτροφίες για διδακτορικές σπουδές στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο
Εγκύκλιες οδηγίες για την οργάνωση και λειτουργία των ιδιωτικών σχολικών μονάδων
Καταχώριση οργανικών κενών σε πειραματικά σχολεία διαπολιτισμικής εκπαίδευσης
Χρηματοδότηση των ΑΕΙ βάσει αντικειμενικών κριτηρίων