Αποτελέσματα διαβούλευσης για τις δράσεις απλούστευσης διαδικασιών του ΑΣΕΠ

28/10/2020 | Δημόσια διοίκηση

Σε συνέχεια της υπ’ αριθ. 17819//01/31-8-2020 Πρόσκλησης του ΑΣΕΠ για τη διενέργεια δημόσιας διαβούλευσης του τεύχους της διακήρυξης, των τεχνικών προδιαγραφών και των παραρτημάτων με τίτλο Δράσεις απλούστευσης διαδικασιών ΑΣΕΠ, γνωστοποιούνται τα αποτελέσματα αυτής

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ Κατά τα άρθρα 46 και 47 ν.4412/2016 στο τεύχος της διακήρυξης και στα παραρτήματα αυτού με τίτλο: ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΛΟΥΣΤΕΥΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΑΣΕΠ Υποβολή προτάσεων και παρατηρήσεων από 02/09/2020 έως 22/09/2020

Επωνυμία Φορέα: INTRAWAY

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ.

Στην παράγραφο 3.5.1.7 Διασυνδέσεις (σελ. 49) και παράγραφο 3.5.2.7 Διασυνδέσεις (σελ. 52-53) της διακήρυξης δεν αναφέρονται λεπτομέρειες για τις τεχνολογίες υλοποίησης των υπαρχόντων συστημάτων. Επίσης για καθένα παρακαλούμε όπως αναφερθεί αν έχει καλά ορισμένο και τεκμηριωμένο API: (ΟΠΣ, Ηλεκτρονικό μητρώο, Εφαρμογή ηλεκτρονικών αιτήσεων, Document Management, Portal, Κεντρικό Πρωτόκολλο, Identity Management, SSO).

Στην παράγραφο 3.5.2.3 (σελ. 51) Λειτουργίες εφαρμογής αναφέρεται:Διαλειτουργικότητα της εφαρμογής Επιθεωρήσεων με Δικαστήρια. Παρακαλούμε όπως διευκρινήσετε με ποιο σύστημα των δικαστηρίων (το ΟΣΔΥ-ΠΠ ?).

Στην παράγραφο 3.5.3.5 (σελ. 56) Δεδομένα που διαχειρίζεται αναφέρεται: Πολυμέσα με δυνατότητα διάδρασης (πχ Shockwave Flash). Παρακαλούμε όπως αφαιρεθεί, το Flash έχει πρακτικά καταργηθεί.

Στην παράγραφο 3.5.4.3 (σελ. 60) Λειτουργίες εφαρμογής αναφέρεται : Αφού γίνει ο χρονοπρογραμματισμός, δυνατότητα μαζικής αποστολής email (ψηφιακά υπογεγραμμένων εάν απαιτείται) και sms στους υποψηφίους. Καταγραφή της διαδικασίας. Παρακαλούμε όπως διευκρινήσετε το είδος της ψηφιακής υπογραφής και τον τρόπο εισαγωγής της στο email. Ζητείται ψηφιακή υπογραφή απλά σε εικόνα ? παρακαλούμε επιβεβαιώστε.

Στην παράγραφο 3.6.7 (σελ. 75) Συμβατότητα και Ομαλή Ολοκλήρωση αναφέρεται : Επιπλέον θα πρέπει ο Ανάδοχος να εξασφαλίσει τη διαλειτουργικότητα με το νέο υπό δημιουργία ‘Σύστημα Διαχείρισης ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου - HRMS.. Παρακαλούμε διευκρινείστε το επίπεδο διαλειτουργικότητας όπως και ποια δεδομένα θα ανακτώνται ή θα αποστέλλονται σε αυτό.

Στην παράγραφο 3.6.8 Απόδοση Συστήματος (σελ. 76-77) της διακήρυξης αναφέρεται ότι : Ως προς την απομαγνητοφώνηση η απόδοση του συστήματος έχει να κάνει κυρίως με το ποσό λαθών στο τελικό κείμενο. Από την εμπειρία το ελάχιστο ποσοστό επιτυχίας στο τελικό κείμενο σε σχέση με το αρχικό ηχογραφημένο υλικό θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο/ίσο από 95%. Για μικρότερο από αυτό το ποσοστό, η μέθοδος με στενογράφους/δακτυλογράφους είναι πιο γρήγορη και αποδοτική από την ηλεκτρονική απομαγνητοφώνηση.. Παρακαλούμε όπως διευκρινιστεί ο τρόπος μέτρησης του ποσοστού επιτυχίας, ήτοι εάν μετρηθεί καθαρό μαγνητοφωνημένο κείμενο ή από μαγνητοφωνημένο κείμενο που προέρχεται από μαγνητοφώνηση πραγματικής συνέντευξης. Σημειώνεται, ότι τα ποσοστά στη δεύτερη περίπτωση τα οποία επιτυγχάνονται από εταιρείες με ανάλογα συστήματα (ΙΒΜ-Watson, Amazon-Transcribe, Nuance) κυμαίνονται στο 88%. Εταιρείες της αγοράς οι οποίες εγγυώνται μετατροπή της φωνής σε γραπτό λόγο με ποσοστό επιτυχίας που κυμαίνεται στο 95% -98% προφανώς το επιτυγχάνουν σε ειδικές συνθήκες και όχι σε συνθήκες συνέντευξης δύο ανθρώπων των οποίων η χροιά και η καθαρότητα της φωνής δεν είναι η πλέον αντιπροσωπευτική.