Ειδησεογραφικό Δίκτυο :: Εκπαίδευση Εργασία Επιχειρηματικότητα
Forum | Mobile | SiteMap | RSS | Διαφήμιση | Επικοινωνία 
Αρχική » Ειδήσεις » Επιχειρηματικότητα RSS Κατηγορίας

Υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης από το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης αγροτών «1540»

Diorismos.gr

σχόλια | A+ A-    Αποστολή Εκτύπωση

Aπό την Τρίτη, 24 Απριλίου 2012, προστέθηκε στις ήδη παρεχόμενες αυτοματοποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης αγροτών, η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των πολιτών και κυρίως των αγροτών με εκπροσώπους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Πρόκειται για τον τηλεφωνικό αριθμό «1540», ο οποίος αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη πλατφόρμα παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών και προσφέρει:

1. Υπηρεσίες αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, on line διασύνδεσης με τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του (ΟΠΕΚΕΠΕ και ΕΛΓΑ), χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου, επί 24 ώρες καθημερινά.

2. Υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης από εκπρόσωπο του Υπουργείου (Δευτέρα – Παρασκευή από 08.00 έως 20.00 και Σάββατο από 09.00 έως 13.00).

Οι μέχρι σήμερα σημαντικότερες διαθέσιμες υπηρεσίες στο «1540» είναι:

1. Ενημέρωση για τις πρόσφατες πληρωμές ενιαίας ενίσχυσης ΟΠΕΚΕΠΕ

2. Καταγγελίες για προέλευση κρέατος

3. Ενημέρωση για τις παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες μέσω του internet site του Υπουργείου (www.minagric.gr)

4. Συνομιλία με εκπρόσωπο του Υπουργείου για κάθε θέμα που απασχολεί τον αγροτικό κόσμο (Υποβολή καταγγελιών, αναζήτηση πληροφοριών, καθοδήγηση για επενδύσεις κ.α.)

Σύντομα θα προστεθούν νέες Υπηρεσίες που αφορούν στην εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων με τον ΕΛΓΑ και τον ΟΠΕΚΕΠΕ, τόσο με αυτοματοποιημένες υπηρεσίες, άμεσης απάντησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλου, όσο και με τηλεφωνική εξυπηρέτηση από ειδικευμένους εκπροσώπους του Υπουργείου. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην απλότητα της χρήσης της υπηρεσίας, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί εύκολα από όλους τους ενδιαφερομένους.

«Το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων συνεχίζει να πρωτοπορεί στην παροχή ψηφιακών υπηρεσιών εξυπηρέτησης πολιτών. Με νέες υπηρεσίες να προστίθενται συνεχώς η υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης «1540» αποτελεί ένα σύγχρονο εργαλείο στο πλευρό του πολίτη για την έγκαιρη, έγκυρη, αποτελεσματική και εύκολη εξυπηρέτηση του. Στο ΥπΑΑΤ μετασχηματίζουμε τις δυνατότητες ψηφιακής διακυβέρνησης και ψηφιακής εξυπηρέτησης πολιτών, σε πράξεις» δήλωσε ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Κώστας Σκανδαλίδης.


» Σχόλια Αναγνωστών


Παρακαλούμε να είστε ευγενικοί και να σέβεστε τους συνομιλητές σας. Αποφύγετε τις ύβρεις και τους χαρακτηρισμούς. Προστατέψτε τα προσωπικά σας δεδομένα. Αν κρίνετε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι παράνομο ή προσβάλει οποιοδήποτε δικαίωμα σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

 


Diorismos Social
Diorismos.gr στο Facebook Diorismos on Facebook Diorismos.gr στο Twitter Diorismos.gr on Twitter




Αρχική » Ειδήσεις » Επιχειρηματικότητα
Επιχορηγήσεις επαγγελματικών θεατρικών σχημάτων του ελεύθερου θεάτρου 2019-2020
10ος διαγωνισμός Καινοτομίας και Τεχνολογίας από την Εθνική Τράπεζα
Πρόσκληση σε παρόχους τουριστικών καταλυμάτων για το πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού
5ο Thessaloniki Demo Day για καινοτόμες ιδέες και startups
Χρηματοδότηση 300 εκατ. ευρώ για ανάπτυξη υπερταχέων ευρυζωνικών δικτύων στην Ελλάδα
ΕΤΕπ: Χρηματοδότηση 500 εκ. ευρώ για επιχειρηματικές επενδύσεις νέων και γυναικών
Στήριξη για επενδύσεις στη μεταποίηση, εμπορία και ανάπτυξη με τελικό γεωργικό προϊόν