Δημοσιεύτηκε χθες, 2/9/2011, η πρώτη τροποποίηση της πρόσκλησης για τη δημιουργία ενός συστήματος αξιολόγησης και πιστοποίησης των μαθητών της Γ' Γυμνασίου στις ΤΠΕ, σύμφωνο με τις διεθνείς πρακτικές και εναρμονιζόμενο με τα συστήματα πιστοποίησης γνώσεων που λειτουργούν ή τελούν υπό διαμόρφωση στο ευρύτερο σύστημα εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης. Το έργο αφορά το Επιχειρησιακό πρόγραμμα ΕΠ "Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση" και απευθύνεται στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων «Διόφαντος».
Ο υποψήφιος δικαιούχος καλείται να λάβει υπόψη του τις επιτυχημένες διεθνείς πρακτικές, τα ισχύοντα ή υπό διαμόρφωση συστήματα πιστοποίησης γνώσεων αλλά και τις ιδιαιτερότητες της μαθησιακής διαδικασίας στα αντικείμενα των ΤΠΕ, να διαμορφώσει και να παραδώσει προς χρήση στο φορέα λειτουργίας (διεύθυνση Β/θμιας εκπαίδευσης):
α) το πλαίσιο για την αξιολόγηση των μαθητών δηλαδή:
- τις απαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες επί των οποίων θα αξιολογείται και εν συνεχεία θα πιστοποιείται ο μαθητής
- το αντικείμενο αξιολόγησης
- τις μεθόδους αξιολόγησης (διαμορφωτική-τελική αξιολόγηση)
β) το σύστημα αξιολόγησης/εξέτασης και ειδικότερα:
- τα εργαλεία αξιολόγησης (τεκμήρια αξιολόγησης, φάκελος μαθητή, εξεταστική διαδικασία)
- τις προϋποθέσεις διασφάλισης της εγκυρότητας, αξιοπιστίας και διαφάνειας στην αξιολόγηση
- τις αναγκαίες εφαρμογές και το πληροφοριακό σύστημα πιστοποίησης, με τις συνακόλουθες προδιαγραφές λειτουργικότητας και ασφάλειας
- τα βασικά χαρακτηριστικά του Πιστοποιητικού που χορηγείται
γ) το σύστημα για την αποτελεσματικότερη προετοιμασία των μαθητών:
- οδηγίες και εκπαιδευτικό υλικό για τους μαθητές
- βάσεις ερωτήσεων και δραστηριοτήτων πιστοποίησης
- ενημερωτικά σεμινάρια εκπαιδευτικών
- help desk υποστήριξης
Παράλληλα ο Δικαιούχος καλείται να οργανώσει και να διασφαλίσει την πιλοτική εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης και πιστοποίησης σε περιορισμένο αριθμό γυμνασίων κατά το σχολικό έτος 2011-2012 καθώς και μία διευρυμένη εφαρμογή κατά τα επόμενα σχολικά έτη.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 2.000.000.