Η Διεύθυνση Εμπειρίας Επισκεπτών και Πελατών είναι η πιο πολυπληθής του Οργανισμού και έχει ποικίλες ευθύνες, όπως για παράδειγμα, την υποδοχή των επισκεπτών, τη λειτουργία του Contact Center, τα σχολικά προγράμματα, το πρόγραμμα εθελοντισμού, υπηρεσίες επισκεπτών και θεατών, τις ξεναγήσεις, και πολλά άλλα.
Το ΚΠΙΣΝ αναζητά άτομο για να καλύψει τη θέση του/της Προϊσταμένου/ης Εμπειρίας Επισκεπτών, η οποία θα αναφέρεται στον/ην Επικεφαλής Εμπειρίας Επισκεπτών. Ο/η ιδανικός/ή υποψήφιος/α θα διαθέτει εμπειρία ως επικεφαλής πολυμελούς ομάδας, στην εξυπηρέτηση πελατών/επισκεπτών (customer/guest service), ενώ θα βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση νέων και καινοτόμων ιδεών για την ανάπτυξη της Διεύθυνσης και κατ’ επέκταση τη βέλτιστη εμπειρία του επισκέπτη. Ο ρόλος αφορά 40ωρη, 5ήμερη απασχόληση, με κυλιόμενες βάρδιες, συμπεριλαμβανομένων Σαββατοκύριακων και αργιών.
Απαραίτητα προσόντα:
Αποδεδειγμένη προϋπηρεσία τουλάχιστον 4 ετών σε θέση εξυπηρέτησης πελατών/επισκεπτών
Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε συντονισμό πολυμελούς ομάδας
Πτυχίο ανώτατης σχολής ή Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος ή μεταλυκειακής επαγγελματικής σχολής τουλάχιστον τριετούς διάρκειας, σε συναφές πεδίο
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε συναφές αντικείμενο θα συνεκτιμηθεί
Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας και χειρισμός τους προφορικά και γραπτά
Η γνώση επιπλέον ξενών γλωσσών θα συνεκτιμηθεί
Άριστη χρήση του MS Office με ιδιαίτερη έμφαση σε Excel
Επιπλέον επιθυμητά χαρακτηριστικά και δεξιότητες:
Άριστη επικοινωνιακή ικανότητα στο γραπτό και προφορικό λόγο
Ομαδικό πνεύμα
Ικανότητα διαχείρισης και παρακίνησης ομάδας
Οργανωτικές δεξιότητες
Επαγγελματική ωριμότητα και ακεραιότητα
Ευελιξία στα ωράρια, με έμφαση στις βραδινές βάρδιες, Σαββατοκύριακα και αργίες
Η προθεσμία υποβολής είναι στις 22 Απριλίου 2025, στις 16:59 ώρα Ελλάδας
Δείτε την προκήρυξη