Customer Experience Analyst (Αττική)
Προϋποθέσεις:
- Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ ή Κολλεγίου της ημεδαπής ή τίτλος σχολών της αλλοδαπής
- Τουλάχιστον τρία (3) έτη συναφούς εμπειρίας σε ανάλυση και μεθόδους βελτίωσης εμπειρίας πελάτη ή βελτίωσης διαδικασιών
- Εμπειρία σε μεγάλη επιχείρηση που δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών ή στον Κλάδο Ενέργειας θα εκτιμηθεί ως επιπλέον προσόν
- Γνώση Jira ή/και Aris ή/και Discovery θα εκτιμηθεί ως επιπλέον προσόν
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Γνώση χειρισμού προγραμμάτων Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint) & Internet
Αιτήσεις μέχρι 10/10/2024
Περισσότερες πληροφορίες