Μπλόκ στις μετατάξεις απο το ΥΠΕΣ
Μπλόκ στις μετατάξεις απο το ΥΠΕΣ
Καλησπέρα
Έχω πληροφορηθεί απο το ΥΠΕΣ οτι για κάθε πράξη μετάταξης υπαλλήλου απο υπηρεσίες του ΥΠΕΣ (κεντρική υπηρεσία, εποπτευόμενοι φορείς, περιφέρειες) ο αρμόδιος υφυπουργός που υπογράφει τις μετατάξεις κ Νάκος ζητάει ΑΤΥΠΑ τη γνώμη απο τη οικεία υπηρεσία προκειμένου να υπογράψει τη μετάταξη. Προβαίνει στη ενέργεια αυτή κατόπιν πιέσεων απο τους περιφερειάρχες και αρμόδιους γενικούς γραμματείς προκειμένου να μην αποδυναμώσουν τις υπηρεσίες τους. Εφόσον δεν υπάρχει γνώμη τότε ο κ. Νακος απλώς δεν υπογράφει τη μετάταξη. Πρόκειται για ενέργεια που δε συνάδει με καμία νομοθετική ρύθμιση αλλά δυστυχώς λαμβάνει χώρα τους τελευταίους 6 μήνες τελείως παράτυπα.
Πληροφορώ όλους τους αναγνώστες αυτού του φόρουμ για αυτήν τη διαδικασία και σας καλώ όλους να αντιδράσουμε.
Έχω πληροφορηθεί απο το ΥΠΕΣ οτι για κάθε πράξη μετάταξης υπαλλήλου απο υπηρεσίες του ΥΠΕΣ (κεντρική υπηρεσία, εποπτευόμενοι φορείς, περιφέρειες) ο αρμόδιος υφυπουργός που υπογράφει τις μετατάξεις κ Νάκος ζητάει ΑΤΥΠΑ τη γνώμη απο τη οικεία υπηρεσία προκειμένου να υπογράψει τη μετάταξη. Προβαίνει στη ενέργεια αυτή κατόπιν πιέσεων απο τους περιφερειάρχες και αρμόδιους γενικούς γραμματείς προκειμένου να μην αποδυναμώσουν τις υπηρεσίες τους. Εφόσον δεν υπάρχει γνώμη τότε ο κ. Νακος απλώς δεν υπογράφει τη μετάταξη. Πρόκειται για ενέργεια που δε συνάδει με καμία νομοθετική ρύθμιση αλλά δυστυχώς λαμβάνει χώρα τους τελευταίους 6 μήνες τελείως παράτυπα.
Πληροφορώ όλους τους αναγνώστες αυτού του φόρουμ για αυτήν τη διαδικασία και σας καλώ όλους να αντιδράσουμε.
Re: Μπλόκ στις μετατάξεις απο το ΥΠΕΣ
sonny έγραψε:Καλησπέρα
Έχω πληροφορηθεί απο το ΥΠΕΣ οτι για κάθε πράξη μετάταξης υπαλλήλου απο υπηρεσίες του ΥΠΕΣ (κεντρική υπηρεσία, εποπτευόμενοι φορείς, περιφέρειες) ο αρμόδιος υφυπουργός που υπογράφει τις μετατάξεις κ Νάκος ζητάει ΑΤΥΠΑ τη γνώμη απο τη οικεία υπηρεσία προκειμένου να υπογράψει τη μετάταξη. Προβαίνει στη ενέργεια αυτή κατόπιν πιέσεων απο τους περιφερειάρχες και αρμόδιους γενικούς γραμματείς προκειμένου να μην αποδυναμώσουν τις υπηρεσίες τους. Εφόσον δεν υπάρχει γνώμη τότε ο κ. Νακος απλώς δεν υπογράφει τη μετάταξη. Πρόκειται για ενέργεια που δε συνάδει με καμία νομοθετική ρύθμιση αλλά δυστυχώς λαμβάνει χώρα τους τελευταίους 6 μήνες τελείως παράτυπα.
Πληροφορώ όλους τους αναγνώστες αυτού του φόρουμ για αυτήν τη διαδικασία και σας καλώ όλους να αντιδράσουμε.
το επιβεβαιωνω, και στηριζονται οτι κατα τον κωδικα διοικητικης διαδικασιας μπορουνε να παρουν την γνωμη οποιουδηποτε σχετικου (;) θελουν Αλλά το να ρωτας την γνωμη του καθε παπαροεγκαθετου "προέδρου" του κάθε φορέα είναι σαν να ρωτάς τον εργαζόμενο αν θέλει περισσοτερη άδεια κι αυξηση μισθου ή αν προτιμάει αντί για αυτά να χάσει την δουλειά του!!! Το θέμα είναι γιατί μετά την λαμβανει ο ΥΦΥΠΕΣ υπόψη του, μας δουλευουνε κανονικά δηλαδη.... κι ερχόμαστε έτσι στην εγκυκλιο, την παρανομη, την ψευδοερμηνευτικη...για λόγους δηθεν νομιμοτητας δικαιολογειται αρνηση υπογραφης δηλ. αυτη της 21-4-08
ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΓΩΓΕΣ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΦΩΣ (& ΓΙΑ ΨΥΧΙΚΕΣ ΩΔΥΝΕΣ & ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΚΛΠ), ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ - ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΕΚΤΗ
Re: Μπλόκ στις μετατάξεις απο το ΥΠΕΣ
dakis έγραψε:sonny έγραψε:Καλησπέρα
Έχω πληροφορηθεί απο το ΥΠΕΣ οτι για κάθε πράξη μετάταξης υπαλλήλου απο υπηρεσίες του ΥΠΕΣ (κεντρική υπηρεσία, εποπτευόμενοι φορείς, περιφέρειες) ο αρμόδιος υφυπουργός που υπογράφει τις μετατάξεις κ Νάκος ζητάει ΑΤΥΠΑ τη γνώμη απο τη οικεία υπηρεσία προκειμένου να υπογράψει τη μετάταξη. Προβαίνει στη ενέργεια αυτή κατόπιν πιέσεων απο τους περιφερειάρχες και αρμόδιους γενικούς γραμματείς προκειμένου να μην αποδυναμώσουν τις υπηρεσίες τους. Εφόσον δεν υπάρχει γνώμη τότε ο κ. Νακος απλώς δεν υπογράφει τη μετάταξη. Πρόκειται για ενέργεια που δε συνάδει με καμία νομοθετική ρύθμιση αλλά δυστυχώς λαμβάνει χώρα τους τελευταίους 6 μήνες τελείως παράτυπα.
Πληροφορώ όλους τους αναγνώστες αυτού του φόρουμ για αυτήν τη διαδικασία και σας καλώ όλους να αντιδράσουμε.
το επιβεβαιωνω, και στηριζονται οτι κατα τον κωδικα διοικητικης διαδικασιας μπορουνε να παρουν την γνωμη οποιουδηποτε σχετικου (;) θελουν Αλλά το να ρωτας την γνωμη του καθε παπαροεγκαθετου "προέδρου" του κάθε φορέα είναι σαν να ρωτάς τον εργαζόμενο αν θέλει περισσοτερη άδεια κι αυξηση μισθου ή αν προτιμάει αντί για αυτά να χάσει την δουλειά του!!! Το θέμα είναι γιατί μετά την λαμβανει ο ΥΦΥΠΕΣ υπόψη του, μας δουλευουνε κανονικά δηλαδη.... κι ερχόμαστε έτσι στην εγκυκλιο, την παρανομη, την ψευδοερμηνευτικη...για λόγους δηθεν νομιμοτητας δικαιολογειται αρνηση υπογραφης δηλ. αυτη της 21-4-08
ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΓΩΓΕΣ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΦΩΣ (& ΓΙΑ ΨΥΧΙΚΕΣ ΩΔΥΝΕΣ & ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΣ ΚΛΠ), ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ - ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΕΚΤΗ
wellcome to the club
Δεν είναι καινούργιο το πρόβλημα.Είναι συστηματική διαδικασία με 3-4 συνιστώσες. Κατά βάση ικανοποιούνται οι βυσματίες και από αυτούς, όχι όλοι.
Η διαφορά με τις προηγούμενες διατάξεις είναι ότι πριν δεν έκανες καμιά κίνηση αν δεν είχες βύσμα γιατί γνώριζες εκ των προτέρων πως δεν θα είχες τύχη, ενώ τώρα πιστεύεις πως οι διατάξεις σε καλύπτουν, μαζεύεις ένα σωρό δικαιολογητικά για να υποβάλλεις αίτηση, αποσυντονίζεσαι, κρύβεσαι όσο μπορείς μη και μαθευτεί στην υπηρεσία σου και σε βάλουν black list μέχρι να φύγεις, παρακολουθείς την πορεία της αίτησης ρωτώντας δεξιά και αριστερά (με τρόπο) αναθαρρείς που σε δέχεται ο φορέας υποδοχής, θεωρείς πλέον την μετέπειτα διαδικασία τυπική (σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις) και ξαφνικά η αίτησή σου απορρίπτεται για λόγο που δεν μπορούσες καν να προβλέψεις και μένεις σύξυλος. Μετά προσπαθείς να μαζέψεις τα ασυμμάζευτα στην υπηρεσία σου.
Αντιγράφω από προγενέστερο post δικό μου με αφορμή την ακύρωση της δικής μου μετάταξης από το ΓΛΚ μετά από ένα ολόκληρο χρόνο διαδικασίας.
"Κατά την γνώμη μου θα επαναλάβω ο νόμος περί μετατάξεων δημιούργησε ένα ογκούμενο κύμα κινητικότητας υπαλλήλων που αποδιοργάνωνε και αποδιοργανώνει τις υπηρεσίες.
Και είμαι πλέον πεπεισμένος ότι έπρεπε έστω και με τυπικά κωλύματα να αναχαιτισθεί.
Η πρώτη προσπάθεια έγινε με την εκ των υστέρων έκδοση εγκυκλίου για την υποχρέωση του ενδιαφερομένου να κοινοποιεί την αίτησή του για μετάταξη στον φορέα προέλευσης, κάτι που αρχικά δεν προβλεπόταν.
Η δεύτερη προσπάθεια έγινε με την εκ των υστέρων ερμηνεία της φράσης του νόμου ότι "ο φορέας προέλευσης μπορεί να αρνηθεί την μετάταξη για λόγους νομιμότητας". Και λόγοι νομιμότητας αποφάνθηκαν ότι είναι εν κατακλείδι και η εύρυθμη λειτουργία του φορέα προέλευσης.Δηλ. μπορεί ο φορέας προέλευσης να επικαλεσθεί λόγους νομιμότητας σχετικά εύκολα πλέον και να αρνηθεί την μετάταξη.
Η τρίτη προσπάθεια γίνεται με τα κονδύλια και το ΓΛΚ.
Υπάρχει και μια τέταρτη που είναι άτυπη και όχι έντονα εμφανής. Ο περιορισμός των προκηρύξεων μετάταξης, αλλά και οι ακυρώσεις ήδη εκδοθεισών προκηρύξεων.
Μήπως είναι καλύτερα να καταργηθούν οι διατάξεις αυτού του τύπου των μετατάξεων .....ώστε να ηρεμήσουμε όλοι;;;;!!!!!
Ή τουλάχιστον όσοι δεν έχουν βίσμα για να τρέξουν τις μετατάξεις τους, αφού οι άλλοι έτσι και αλλιώς ακόμα και με τις παλιότερες διατάξεις δεν θα είχαν πρόβλημα.
Άντε και σε άλλα με υγεία!!"
Σε όποια ομαδική προσπάθεια είμαι μέσα!!!! Ωστόσο φοβάμαι πως τα περιθώρια είναι μικρά αν όχι μηδενικά.
ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΥΠΕΘΟ
Δηλαδή εγώ πρέπει να πάω τη σύμφωνη γνώμη της υηρεσίας μου να κανω την αιτηση;γιατι η προκηρυξη άλλα λεει "Αντίγραφο της αίτησης να κοινοποιηθεί από τους ενδιαφερόμενους και στην Υπηρεσία Διοικητικού, στην οποία υπάγονται."τους πηρα και τηλεφωνο και ειπαν αιτηση σε αυτους και φωτοτυπια της αιτησης (αρ.πρωτοκολλου) στην υπηρεσια που ανηκω.
Re: ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΤΟ ΥΠΕΘΟ
Ο υπουργός μπορεί να ρωτάει, προς το συμφέρον των δημοσίων υπηρεσιών (υποτίθεται). Αυτό όμως δε σημαίνει σύμφωνη γνώμη, δε σημαίνει ότι δεσμεύεται από τη γνώμη της υπηρεσίας. Γί'αυτό και στην εγκύκλιο που είχαν στείλει διευκρίνιζαν ότι αυτή η τακτική πρέπει να αποτελεί εξαίρεση και μόνο αν κινδυνεύει η λειτουργία της υπηρεσίας από την έλλειψη του υπαλλήλου. Αλλα ούτε αυτό εφάρμοσαν. Αντιθέτως, ρωτάνε πάντα και ακόμη και αν η υπηρεσία δεν απαντήσει καθόλου ή απαντήσει ανεπαρκώς ή αναιτιολόγητα, απορρίπτουν τον υποψήφιο.
Η κατάσταση που επικρατεί τώρα ειναι τουλάχιστον νοσηρή. Η εγκύκλιος του Απριλίου ειναι αυτή που έβλαψε πολλούς. Είναι κείμενο που περιέχει αοριστολογίες, επικαλείται κάποιους νόμους και νομολογία περισσότερο για τους τύπους και όπως ανέφερε και ο φίλος παραπάνω κάνει λόγο για εξαίρεση και όχι κανόνα. Αλλά δυστυχώς όλες οι υπηρεσίες προέλευσης τον εφαρμόζουν στον έπακρον. Δύο λύσεις που μπορώ να σκεφτώ ειναι πρώτον η προσφυγή στα δικαστήρια με πρωτοβουλία κάθε ενδιαφερομένου για την δική περίπτωση ξεχωριστά και δεύτερον συστηματική πίεση στο ΥΠΕΣ για κατάργηση της εγκυκλίου ή τροποποίησή της.
sonny έγραψε:Η κατάσταση που επικρατεί τώρα ειναι τουλάχιστον νοσηρή. Η εγκύκλιος του Απριλίου ειναι αυτή που έβλαψε πολλούς. Είναι κείμενο που περιέχει αοριστολογίες, επικαλείται κάποιους νόμους και νομολογία περισσότερο για τους τύπους και όπως ανέφερε και ο φίλος παραπάνω κάνει λόγο για εξαίρεση και όχι κανόνα. Αλλά δυστυχώς όλες οι υπηρεσίες προέλευσης τον εφαρμόζουν στον έπακρον. Δύο λύσεις που μπορώ να σκεφτώ ειναι πρώτον η προσφυγή στα δικαστήρια με πρωτοβουλία κάθε ενδιαφερομένου για την δική περίπτωση ξεχωριστά και δεύτερον συστηματική πίεση στο ΥΠΕΣ για κατάργηση της εγκυκλίου ή τροποποίησή της.
Καλές οι προτεινόμενες λύσεις αλλά χρονοβόρες και αβέβαιες, ιδαίτερα αβέβαιη η δεύτερη.
Κατά την γνώμη μου αυτό που χρειάζεται είναι επερώτηση στην βουλή από κόμμα της αντιπολίτευσης για να φανεί η συστηματική και η στην πράξη κατάργηση των άρθρων του νόμου για τις μετατάξεις ειδικά των αβυσμάτιστων υπαλλήλων, με εγκυκλίους, ΓΛΚ, χρονοβόρες διαδικασίες και λοιπά εκ του ασφαλούς εφυολογήματα κάθε ανευθυνοϋπεύθυνου.Τώρα..... που το "θεριό" είναι ζαλισμένο από τις σφαλιάρες των δημοσκοπήσεων.
Παραμεθόριος
Το ίδιο ισχύει στην πράξη και για μετάταξη στην παραμεθόριο; Κάτι σχετικό έχω ακούσει αλλά δεν γνωρίζω τι συμβαίνει...
Re: Παραμεθόριος
[quote="sk"]Το ίδιο ισχύει στην πράξη και για μετάταξη στην παραμεθόριο; Κάτι σχετικό έχω ακούσει αλλά δεν γνωρίζω τι συμβαίνει...[/quote]
Ναι, το ίδιο και για την παραμεθόριο και για όλες τις περιπτώσεις. Χθες ακόμη πήραμε απόφαση απορριπτική από το ΥΠΕΣ, για αίτηση μετάταξης στην υπηρεσία μας, με τις διατάξεις της παραμεθορίου. Απορρίφθηκε διότι ο νομάρχης του αιτούντος υπαλληλου δε συναινούσε. Έτσι απλά!
Ναι, το ίδιο και για την παραμεθόριο και για όλες τις περιπτώσεις. Χθες ακόμη πήραμε απόφαση απορριπτική από το ΥΠΕΣ, για αίτηση μετάταξης στην υπηρεσία μας, με τις διατάξεις της παραμεθορίου. Απορρίφθηκε διότι ο νομάρχης του αιτούντος υπαλληλου δε συναινούσε. Έτσι απλά!
Εγω παντως εχω δει απορριπτικές γνώμες τις οποίες ο υφ. υπες δεν τις έλαβε καθολου υπόψη και υπέγραψε την μετάταξη. Προφανώς πρόκειται για βύσματα που έγλειψαν και παρεκάλεσαν τον υφ. υπες....επίσης, γνωρίζω περιπτώσεις που κατά έναν τρόπο παρακάμπτεται η αρνητική γνώμη αλλά για να υπογράψει ο υφ. υπες χρειάζεται πάλι βύσμα!!!!!
Μ' αυτά και μ' αυτά δεν είναι ν' απορεί κανείς που η διαφορά στις δημοσκοπήσεις έχει πάρει την ανιούσα , και δεν έχει σταματήσει φυσικά!
Μ' αυτά και μ' αυτά δεν είναι ν' απορεί κανείς που η διαφορά στις δημοσκοπήσεις έχει πάρει την ανιούσα , και δεν έχει σταματήσει φυσικά!
δει απορριπτικές γνώμες τις οποίες ο υφ. υπες δεν τις έλαβε καθολου υπόψη και υπέγραψε την μετάταξη.ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ,,ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΒΑΖΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ,,ΘΑ ΥΠΕΦΕΡΑΝ ΠΕΡΙΣ/ΤΕΡΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΤΩΡΑ,,ΚΑΙ ΓΛΥΦΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΘΕ--------------- ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ,,,,,,,,,,,,ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΝΑΚΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ,,,,,ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΖΩΗΣ,,,,,,,ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ Δ/ΝΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΛΥΣΕΙΣ(ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΓΩ ΦΥΣΙΚΑ)ΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ,,,ΑΠΛΑ ΔΕΝΝΝΝΝ
Παιδιά είναι λογικό ότι εφόσον όλες οι υπηρεσίες θεωρούν ότι έχουν έλλειψη προσωπικού και δίνουν αρνητικές απαντήσεις, κάποιοι να μετατάσσονται παρά την αρνητική γνωμοδότηση. Αν τώρα αυτοί έχουν βύσμα ή όχι είναι άλλο θέμα. Πάντως, αν αυτοί στους οποίους αναφέρεστε είχαν όντως τόσο καλό βύσμα, θα είχαν και θετική γνωμοδότηση.
Αυτό που ίσως θα έπρεπε να γίνεται, αφού θέλουν τη γνώμη των υπηρεσιών, είναι να χρησιμοποιούν πιο αντικειμενικά κριτήρια, πχ πόσοι υπάλληλοι του ίδιου κλάδου υπηρετούν στην υπηρεσία, ώστε να κρίνει το ίδιο το αποφασίζον όργανο αν η μετάταξη όντως θα δημιουργήσει πρόβλημα, επίσης να γίνεται μια στάθμιση συμφερόντων μεταξύ των υπηρεσιών προέλευσης όλων των αιτούντων και της υπηρεσίας υποδοχής (γιατί το δημόσιο συμφέρον πρέπει να κρίνεται συνολικά). Έτσι, πχ, αν προκηρύσσεις 5 θέσεις διοικητικών, δεν μπορείς να τους πάρεις όλους από μία υπηρεσία, η οποία μάλιστα δεν έχει αρκετούς διοικητικούς για να λειτουργήσει. Ακόμη να συνεκτιμώνται και οι λόγοι για τους οποίους ο αιτών ζητάει τη μετάταξη (οικογενειακοί λόγοι, υγείας κλπ).
Σε κάθε περίπτωση, απόρριψη για το μοναδικο λόγο ότι ότι αρνήθηκε η υπηρεσία προέλευσης πάσχει αιτιολογίας, εφόσον δε συνεκτιμώνται τα παραπάνω και δεν υπάρχουν και άλλοι λόγοι ουσιαστικής κρίσης.
Ως προς το να καταργηθεί η διάταξη, λυπάμαι αλλά το παρακάνετε. Εμείς στις νομαρχίες, που δεν υπαγόμαστε στο 71 του ΥΚ, αλλά εξαρτώμαστε από το υπηρεσιακό του φορέα μας, είμαστε θύματα του πείσματος και της ξεροκεφαλιάς τους, δίχως καμιά δυνατότητα να τους παρακάμψουμε. Το σύστημα των μετατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα είναι καλό, παρά το ότι δεν έχει εξασφαλιστεί η αντικειμενικότητα κατά τη διαδικασίας επιλογής. Φυσικά δεν μπορεί να εξασφαλιστεί πλήρως (αφού το αποφασσίζον όργανο βάζει τα κριτήρια επιλογής), αλλά μπορούν να γίνουν βελτιώσεις. Και προς αυτήν την κατεύθυνση μπορείτε να το κυνηγήσετε δικαστικά
Αυτό που ίσως θα έπρεπε να γίνεται, αφού θέλουν τη γνώμη των υπηρεσιών, είναι να χρησιμοποιούν πιο αντικειμενικά κριτήρια, πχ πόσοι υπάλληλοι του ίδιου κλάδου υπηρετούν στην υπηρεσία, ώστε να κρίνει το ίδιο το αποφασίζον όργανο αν η μετάταξη όντως θα δημιουργήσει πρόβλημα, επίσης να γίνεται μια στάθμιση συμφερόντων μεταξύ των υπηρεσιών προέλευσης όλων των αιτούντων και της υπηρεσίας υποδοχής (γιατί το δημόσιο συμφέρον πρέπει να κρίνεται συνολικά). Έτσι, πχ, αν προκηρύσσεις 5 θέσεις διοικητικών, δεν μπορείς να τους πάρεις όλους από μία υπηρεσία, η οποία μάλιστα δεν έχει αρκετούς διοικητικούς για να λειτουργήσει. Ακόμη να συνεκτιμώνται και οι λόγοι για τους οποίους ο αιτών ζητάει τη μετάταξη (οικογενειακοί λόγοι, υγείας κλπ).
Σε κάθε περίπτωση, απόρριψη για το μοναδικο λόγο ότι ότι αρνήθηκε η υπηρεσία προέλευσης πάσχει αιτιολογίας, εφόσον δε συνεκτιμώνται τα παραπάνω και δεν υπάρχουν και άλλοι λόγοι ουσιαστικής κρίσης.
Ως προς το να καταργηθεί η διάταξη, λυπάμαι αλλά το παρακάνετε. Εμείς στις νομαρχίες, που δεν υπαγόμαστε στο 71 του ΥΚ, αλλά εξαρτώμαστε από το υπηρεσιακό του φορέα μας, είμαστε θύματα του πείσματος και της ξεροκεφαλιάς τους, δίχως καμιά δυνατότητα να τους παρακάμψουμε. Το σύστημα των μετατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα είναι καλό, παρά το ότι δεν έχει εξασφαλιστεί η αντικειμενικότητα κατά τη διαδικασίας επιλογής. Φυσικά δεν μπορεί να εξασφαλιστεί πλήρως (αφού το αποφασσίζον όργανο βάζει τα κριτήρια επιλογής), αλλά μπορούν να γίνουν βελτιώσεις. Και προς αυτήν την κατεύθυνση μπορείτε να το κυνηγήσετε δικαστικά
kim έγραψε:Παιδιά είναι λογικό ότι εφόσον όλες οι υπηρεσίες θεωρούν ότι έχουν έλλειψη προσωπικού και δίνουν αρνητικές απαντήσεις, κάποιοι να μετατάσσονται παρά την αρνητική γνωμοδότηση. Αν τώρα αυτοί έχουν βύσμα ή όχι είναι άλλο θέμα. Πάντως, αν αυτοί στους οποίους αναφέρεστε είχαν όντως τόσο καλό βύσμα, θα είχαν και θετική γνωμοδότηση.
Αυτό που ίσως θα έπρεπε να γίνεται, αφού θέλουν τη γνώμη των υπηρεσιών, είναι να χρησιμοποιούν πιο αντικειμενικά κριτήρια, πχ πόσοι υπάλληλοι του ίδιου κλάδου υπηρετούν στην υπηρεσία, ώστε να κρίνει το ίδιο το αποφασίζον όργανο αν η μετάταξη όντως θα δημιουργήσει πρόβλημα, επίσης να γίνεται μια στάθμιση συμφερόντων μεταξύ των υπηρεσιών προέλευσης όλων των αιτούντων και της υπηρεσίας υποδοχής (γιατί το δημόσιο συμφέρον πρέπει να κρίνεται συνολικά). Έτσι, πχ, αν προκηρύσσεις 5 θέσεις διοικητικών, δεν μπορείς να τους πάρεις όλους από μία υπηρεσία, η οποία μάλιστα δεν έχει αρκετούς διοικητικούς για να λειτουργήσει. Ακόμη να συνεκτιμώνται και οι λόγοι για τους οποίους ο αιτών ζητάει τη μετάταξη (οικογενειακοί λόγοι, υγείας κλπ).
Σε κάθε περίπτωση, απόρριψη για το μοναδικο λόγο ότι ότι αρνήθηκε η υπηρεσία προέλευσης πάσχει αιτιολογίας, εφόσον δε συνεκτιμώνται τα παραπάνω και δεν υπάρχουν και άλλοι λόγοι ουσιαστικής κρίσης.
Ως προς το να καταργηθεί η διάταξη, λυπάμαι αλλά το παρακάνετε. Εμείς στις νομαρχίες, που δεν υπαγόμαστε στο 71 του ΥΚ, αλλά εξαρτώμαστε από το υπηρεσιακό του φορέα μας, είμαστε θύματα του πείσματος και της ξεροκεφαλιάς τους, δίχως καμιά δυνατότητα να τους παρακάμψουμε. Το σύστημα των μετατάξεων του Υπαλληλικού Κώδικα είναι καλό, παρά το ότι δεν έχει εξασφαλιστεί η αντικειμενικότητα κατά τη διαδικασίας επιλογής. Φυσικά δεν μπορεί να εξασφαλιστεί πλήρως (αφού το αποφασσίζον όργανο βάζει τα κριτήρια επιλογής), αλλά μπορούν να γίνουν βελτιώσεις. Και προς αυτήν την κατεύθυνση μπορείτε να το κυνηγήσετε δικαστικά
Φέξε μου και γλύστρισα. Έχεις ιδέα από χρόνους εκδίκασης υποθέσεων στα διοικητικά δικαστήρια;...........Μέχρι να τελεσιδικήσει μια υπόθεση θα κοντεύουμε να βγούμε στην σύνταξη........άσε που μετά από μία δικαστική προσφυγή δεν θα τολμάμε να καταθέσουμε άλλη αίτηση μετάταξης γιατί θα είναι εκ των προτέρων θαμένη!!
Με απλά λόγια ...... αν δεν μπορεί να εξασφαλισθεί η αμερόληπτη εφαρμογή του νόμου και καταστρατηγείται από "παραθυράκια" εγκυκλίων, ερμηνιών κλπ που ανοίγουν και κλείνουν κατά το δοκούν τότε ή η διάταξη είναι λάθος και θέλει ριζική αλλαγή δηλ. κατάργηση, ή την διατηρούμε και την εφαρμόζουμε κατά το δοκούν για τους ημετέρους.
Υ.Γ. Κάποιος που έχει βύσμα δεν το χρησιμοποιεί σε κάθε φάση της αίτησης, δηλ. και για την θετική γνωμοδότηση και για την πράξη της μετάταξης.
Η πράξη της μετάταξης είναι η ουσία και εκεί έχει νόημα η παρέμβαση ....
Επιστροφή σε “ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ - ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ - ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ”
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες