Απόκρυψη πτυχίων σε προκήρυξη δημοσίου

Δικαιολογητικά, διορισμοί, προσλήψεις, διαγωνισμοί ΑΣΕΠ.
Sofia110
Μαθητευόμενος
Μαθητευόμενος
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 28, 2023 5:52 am

Απόκρυψη πτυχίων σε προκήρυξη δημοσίου

Δημοσίευσηαπό Sofia110 » Κυρ Ιούλ 30, 2023 11:17 pm

Γεια σας,

Θα ήθελα να θέσω ένα ερώτημα σε περίπτωση που κάποιος ξέρει και μπορέσει να με κατατοπίσει. Είμαι πτυχιούχος μηχανικός Τ.Ε. και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος. Έχω αρχίσει να ψάχνομαι γενικά για τον δημόσιο τομέα και έχω μία βασική απορία.
Αν πχ βγει μια προκήρυξη στην οποία ζητούν αποφοίτους λυκείου και θέλει ένας πτυχιούχος όπως εγώ πχ να πάρει μέρος, μπορεί να καταθέσει και τα υπόλοιπα χαρτιά του; Δηλαδή το πτυχίο και το μεταπτυχιακό; Ακόμα κι αν η θέση δεν αφορά τον τομέα των σπουδών; Πχ βγαίνει προκήρυξη για θέση υπαλλήλου στον τομέα εξυπηρέτησης των πολιτών και το πτυχίο είναι όπως το δικό μου για τις τεχνικές υπηρεσίες. Γίνεται να κατατεθεί ή όχι επειδή θεωρείται "ασχετο" με τον τομέα στον οποίο θα γίνει η πρόσληψη;;

Τα ρωτάω ολα αυτά, γιατί απ' όσο έχω διαβάσει, αν έχεις στην κατοχή σου πριν την προκήρυξη τα πτυχία και δεν τα προσκομισεις, θεωρείται απόκρυψη αυτών και δεν μπορείς να τα καταθέσεις προς αναγνώριση πριν το περας μιας 8ετιας.
Κι αν γίνεται να καταθέσει κάποιος όλα τα χαρτιά του εξ αρχης, έχει δικαίωμα να αιτηθεί νωρίτερα την αναγνώριση αυτών ή πιθανή μετάταξη στον τομέα των σπουδών του;
Επίσης, αν κατατεθούν όλα εξ αρχής, θα αμείβεται ο εργαζόμενος για αυτά ή αν εργάζεται σε άσχετο τομέα από αυτών των ειδικοτήτων του, δεν θα αμείβεται ανάλογα;

Συγγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις, αλλά ψάχνω κι εγώ να βγάλω μια άκρη με όσα ισχύουν και όσα δεν ισχύουν στο δημόσιο.

Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις σας.

dionisis1925
Δόκιμος
Δόκιμος
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 10, 2017 4:41 pm

Re: Απόκρυψη πτυχίων σε προκήρυξη δημοσίου

Δημοσίευσηαπό dionisis1925 » Δευ Ιούλ 31, 2023 9:41 am

Κάτι λάθος έχεις καταλάβει.